~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Suvipilvi! Onnea pikku nyytistä! Ihana kertomus sulla, pärjäsit ja jaksoit vähillä kipulääkkeillä! Ponnistusvaihe tais olla vähän rankempi, mutta pieni pahka vauvan päässä on pikku juttu! Nauti kääröstä!!

Peppermint! Ikäviä noi pukamat. Mulla oli lyhyt ponnistusvaihe ja sain kyllä repeämät, sisälle ja päälle, mutta vain pienen peräpukaman. Mutta sivusta oon miehen pukamia seurannut tässä vuosien varrella ja kyllä ne on viheliäinen vaiva. Tsempit teille, jotka niiden kanssa painii. Kaikista tehokkain lääke on ollu niihin hädensa peräpuikot ja salva...näillä ne häneltä on parantuneet muutamassa päivässä. Kun on välillä kokeillut muita valmisteita, niin paranee puolet hitaammin ja helposti uusivat hetken päästä.

Tuosta odotusajan hermoilusta....älä huoli Peppermint...se vaan kuuluu meidän hoidoissa olevien odotukseen, tai ainakin usealla meistä. Itse olin ainakin siihen saakka, kunnes liikkeet tunsin, niin toooodella hermostunut ja sen jälkeenkään raskaudesta nautin vain hetkittäin....tosin mulla oli rankka odotusaika ensin pahoinvoinnin kanssa viikolle 25 ja sitten kun siitä pääsi, tuli se karmaiseva ihottuma. Siltikin oon valmis kokemaan nämä riemut uudelleen:D

Kyllä on ollut taas vaiherikas aamu. Aloitin digitestilllä aamun eka pissasta ja sain viikot 1-2. No oon tehny epätoivoissani yhden digin jo toissapäivänä ja sain silloin jo tulokseksi 2-3. No, tästä masentuneena jo manailin ja mietin kaikenlaista, mutta kun oireita kuitenkin on jonku verran, niin mies lähti ihanasti hakemaan apteekista uutta digiä. Sillä välin sain puristettua pikku pissan ja tein pc:n liuskan, joka vahvistui lähes tasavahvaksi. Nyt äsken sitte tein toisen digin ja sain sain kuin lahjana viikot 2-3 :) Ehkä mulla on vielä toivoa! Kai se aamun eka pissa, varsinkin jos rakko on ihan täynnä, on ehtinyt sen hcg:n hajottaa ja tulos ei ollu ONNEKSI todellinen. Jos mitään vuotoja ei tuu, niin kaapissa odottaa digi, jonka teen viikon päästä. Ennen ku saan sen 3+ en uskalla kunnolla hengittää. Sitte jaksan ehkä sinne ultraan saakka joten kuten.
 
Onnea Siida!! Ja Suvipilvi olipa ihana lukea synnytystarinasi jopa näin "pelkopotilaanakin". Taas tuli kyyneleet silmiin, ihan niinkuin jokaista synnytyskertomusta täällä lukiessa <3 Sattuiko ponnistaminen kamalasti ilman epiduraalia? Vai oliko juuri se avautumisvaihe se tuskaisin? Saako siinä vaiheessa muuten yhtään mitään kivunlievitystä, vai Panadol meiningilläkö siinä vaan mennään..?
 
Onnea frankie! Mahtavaa kun kaikki hyvin ja saitte prinsessan! Hän halusi pysyä salaisena loppuun saakka, ihana tyyppi :)

Suvipilvi! Unohtui sanoa, että kaksi km mullakin takana, ei enempää...7siirto menossa nyt ja keskenmenojen välissä tyttö saatu kotiin saakka. Muutama kemiallinen...jonkinlaisia menetyksiä kai nekin. Mun pää ollu jostain syystä nyt erittäin kovilla. Ehkäpä tämä tästä, kun sais näitä alkupäiviä nyt kulumaan ja loppuis tämä viivojen kyttäys.
 
Oi oho Frankie myös :love: alkoi sitten vissiin vähän yllättäen? Sinne myös ihanaa vauvan tuoksuista arkea sinne kunhan synnäriltä kotiudutte!
Olisi kiva kuulla miten esikoiset täällä ovat vauvoihin suhtautuneet :)

Jännä juttu muuten, että.se ihana
vauvan tuoksu mikä tuoreissa vauvakodeissa aina pöllähtää melkein ulko-ovelle asti, niin itse en sitä haista kotona tai omasta vauvasta :eek: paitsi jos oikein kovin nuuhkuttelee päätä. Kai se on kun elää sen tuoksun parissa elää koko ajan niin nenä ei havaitse sitä.

Mandala ja iso pikku-ukko 11vko :love:
 
Siida mulla kans aamun eka pissa antoi hailuimmat viivat, liekö just se, että hcg jo hajoaa siellä + valtava määrä nestettä verrattuna sitten aamupäivän määriin. Tummimmat sain aamupäivällä 10-12 aikaan. Nyt älä enää testaa, sitten viikon päästä vasta. Mä huomasin kyllä omalla kohdalla, että se viivan vahventuminen ei ollut ihan loogista, varsinkin sitten kun se viiva oli jo aika tumma, niiden vertailu alkoi olla tosi vaikeaa. Kävinkin pari kertaa veritestissä. Ja tässä toisessa raskaudessa lopetin tikuttelun muutaman päivän päästä, koska edellisellä kerralla säikähdin pahasti kun viivat alko vaaleneen. Mut se kerto siitä, että testi ei enää tajunnut tuhansissa menevää hcg pitoisuutta ja alkoi vaalenemaan.

Onnea frankie!:love: Ihana lukea teidän synnytyksistä.

Haaveilen itsekin, että saisin alateitse kokeilla. Minusta ponnistaminen ei tuntunut enää niin kivuliaalta, koska ne supistukset jäi vähemmälle huomiolle siinä vaiheessa kun sai itse keskittyä ponnistamiseen. Pahimmat supparit tuli mulla 6-9 cm kohdalla, mutta liike (esim. pallolla), matala hyminä, ilokaasu ym. auttoi hyvin. Toisaalta ihmiset on erilaisia, supparit on erilaisia, mikä toimii yhdellä ei toimi toisella. Supistusten välikin merkitsee. Jos väli on 1-2 min. siinä ehtii mainiosti rentoutua ja se avaa alakertaa. Ottaisin kyllä selkäpuudutuksen ens kerralla, jos supparit osoittautuuu kipeämmiksi. Viimeksi siedin niitä hyvin edellä mainituin keinoin. Mutta olen lukenut naisista, josta puree huulet verille ja hakkaa päätä seinään kivusta, että kyllä tuommoisessa tilanteessa ottaisin puudutuksen! Vaikka synnytyksen ei ole tarkoitus olla täysin kivuton, kivunlievitys synnytyksessä kuuluu sivistysyhteiskuntaan ja on eettisesti oikein. Aquarakkuloita en voi suositella, jos on selkäsuppareita. Ensinnäkin siinä kestää kun kätilö niitä tuhertaa, että pahimmassa tapauksessa voi mennä ohi se aika, kun ehditään laittaa epiduraali/spinaali + se vaan pahentaa sitä kipua siellä missä sitä jo ennestään on. Myöskään kohdunkaulan puudutusta en suosittele, ei tuntunut yhtään missään. Mutta nämä voi toimia jollain toisella! :p
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
RooRoo1 ... 1 IVF ... toinen ... 16.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF, tuore ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
cerezah ... 1.IVF, 1.tuore ... ensimmäinen ... 30.12.2016
tuba factor ... xxx ... xxx ... 30.1.2017
Janne91 ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ...2.2.2017
Jolana ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ... ?
Siida ... 1.ICSI/7.PAS ... toinen ... ?
Mamido ... 2.IVF/2.PAS ... toinen ... ?

Tapahtumia tulossa :)

Tupsuli 1.9. synnytystapa-arvio rv 27+1

Myöhemmin onnistuvat :cry:
Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS -kkm)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 41+4 ... 21.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 41+3 ... 28.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 4.6.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 11.6.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 39+4 ... 17.7.2016
flow^... 2. IVF ... ensimmäinen + toinen ... 39+1 ... 8.7.2016
grey83 ... 1.ICSI/3.PAS ... ensimmäinen ... 39+2 ... 19.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 11.8.2016
frankie ... 1.IVF ... toinen ... 39+1 ... 18.8.2016

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Kun Lottainen synnyttää, sen jälkeen ei ole odotettavissa pitkään aikaan synnytyksiä, seuraava "aalto" alkaa lokakuun lopussa ja jatkuu marras-joulukuun. Sisänsä jännä, kun olen kuullut, että marraskuu on hiljaisinta aikaa synnäreillä. Mitenköhän tosiaan Jonpa77:lla menee, toivottavasti kaikki on sujunut hyvin.
 
Frankie: ihanaa, paljon onnea <3 <3
Siida: jee, ihanaa, että sä sait sen 2-3 uudelleen <3 <3!!! Mäkin sain tänään saman tuloksen aamulla digillä, huh! Nyt en tajua kans miten pystyn oottaa seuraava testiä viikon!!!!!
TupsulI kiitos päivityksestä! Tarkennuksena meillä 2.ivf (tuores.) 2pv ja toinen lapsi :)
 
Kiitos kannustuksista teille, ystävät! Jäi kyllä pahasti mietityttään koko päiväksi se aamuinen digi. Jäi vaivaamaan, että oliko oikeasti niin laimeaa se, vai heiluuko mun arvo siinä kiikun kaakun ja kun toissapäivänä oon saanut jo sen 2-3viikkoa, että!?!?!?! Tein nyt vielä illalla pc:n tikun ja ei oo kyllä aamusta se viiva mihinkään muuttunut. Yhtä vahvaa näyttää..himpun jää tasavahvasta. Vielä huomenna on pakko tehä viimeinen tikku pois ja katsoa, pysyykö se vahvana....sitte voin ehkä odottaa sinne viikon päähän.

Rinnat on vähän arat ja muutamia repäisykipuja ollu taas tänään. Päätä särkenyt muutamana päivänä...mun mielestä paljon lievempää pääkipua, mitä aikaisemmissa plussauksissa. Senkin vuoksi miettiny, että onko se tarpeeksi nopeasti ollu nousussa, vai ei, mutta kyllähän tuo digi vähän kuitenkin rauhoitti kaiken huopaamisen ja soutamisen jälkeen.

Huhhuh! On kyllä ihmeiden ihme, jos tästä jotain pysyvää tulee :D

Mamido! Kunpa me nyt onnistuttais pysymään täällä ja mentäis yhtämatkaa. Ihan samoihin aikoihin olis LA molemmilla. Onnea digin tuloksesta :)
 
Siida, mulla oli ihan sama juttu. Aamupissa näytti ihan hailukkaa ja päiväpissa muutaman tunnin pidätyksellä vahvaa plussaa. En tainnut ikinä saada edes ihan tasavahvoja ja pc liuskoja käytin, hcg oli kuitenki pp13 jo yli 500. :) olet raskaana!
Lottaiselle hirveästi tsemppiä! Pian saatte pienen murun syliin <3
Tuota listaa kun katsoo niin olen jo ihan kärkipäässä synnyttämään meniöistä, juuri tein läjäpäin raskaustestejä ja olin varhaisultrassa :eek::love:
Oma vointi on tosi hyvä edelleen, jaksan tehdä töitä edelleen samalla tavalla vaikka fyysinen työ onkin. Verikokeen tuloksetkin tulivat ja vauva olisi plus veriryhmäläinen joten kävin ottamassa takapuoleen piikin.
Aurinkoista lauantaita :)
Rv 28+5 <3
 
Hirmuisesti onnea pikkuisesta frankie!

Ja Lottaiselle paljon tsemppiä. Oon ajatellut sua paljon.

Onnittelut Mamido plussasta!

Cerezah ponnistaminen ei sattunut mitenkään hirveästi. Pahinta oli tosiaan ne avautumisvaiheen supistukset. Kivunlievitystä olisi saanut ihan niin paljon kuin olisi halunnut (tai ainakin siltä musta tuntui), mutta asiassa ei painostettu. Kätilö kertoi mitä vaihtoehtoja on, vastaili kysymyksiin, ja sanoi, että asiasta ehtii päättämään vielä myöhemminkin. Mua tosiaan pelotti kipua enemmän lääkkeiden sivuvaikutukset ja se, että vauva olisi tokkurainen lääkkeistä. Mutta kuulemma useimmat(?) ottavat kaikki tilanteeseen sopivat lääkkeet, ja se on mun mielestäni ihan oikein! Tärkeintä, että kuuntelee omia tuntemuksiaan ja minimoi omat pelkonsa, jotta voi keskittyä olennaiseen, eli turvalliseen synnytykseen. Mä en tosiaan ottanut mitään muuta kuin ilokaasua ja akvarakkulat. Tavalliset särkylääkkeet ei oo yleensä mulla auttanut.

Niiden rakkuloiden laittoon meni alle 30 sekuntia ja mä en kokenut niistä olevan yhtään haittaa. Hyötyä sen sijaan saattoi olla, sillä kipu siirtyi pian niiden laiton jälkeen selästä pois. Ja mulla poltot tuntui just selässä. Rakkuloiden laitto poltti niin kuin nokkosen poltto, mutta vain hyvin lyhyen ajan. Eli tästäkään ei voi etukäteen tietää mikä auttaa kelläkin. Jokaisen kroppa kun on erilainen. Myös siinä voi olla isoja eroja, että millaisen kätilön saa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
 
Ihanata lauantaipäivää kaikille. Lottaisen uutisia odotellaan :)

Mulla jo paljon parempi mieli. Meillä oli ihania yövieraita ja heidän läsnäolo sai ajatukset hetkeksi ihan toisaalle raskaudesta. Eilen illalla oli useampia repäisykipuja, niistä kiitollinen!!! :) Tänään vielä tein viimeisen pc:liuskan ja viiva oli jo täysin tasavahva, ehkä jopa tummempi kuin kontrolli. Nyt pystyn hengittämään paremmin ja maltan odottaa ensiviikon perjantaihin. Pregnylin vuoksi polulle soitan vasta keskiviikkona...oli piina-ajaksi laitettu 2,5 viikkoa. Ei haittaa, ei tunnu varhaisultran odottelu niin pitkältä ajalta. Tätä mun logiikkaa taas :D Tissit on ollu nyt kipeämmät, kuin keväällä oli...tuskailin muistaakseni sitä usein, ettei tunnu rinnoissa mitään. Kyllähän sitä yrittää valaa toivoa ja uskoa asiat parhain päin.

Tästä se lähtee, päivä kerrallaan....lisää oireita odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Onnea Suvipilvi, Frankie ja Lottainen <3 En oo tainnut ketään teistä vielä onnitella! Oikein tyttöryhmä tähän väliin! Ihanaa! Nyt tosiaan onkin vähän väliä ennen seuraavaa laskettua aikaa.

Onnea myös Mamido ja Siida <3. Nyt pysytte tällä puolella! Just sillon kun mäkin plussasin oli kyllä paljon huonoja uutisia :( huhtikuussa plussanneiden lista on tosi surullista katsottavaa :(.

Mä oon nyt viimeaikoina oikein yrittämällä yrittänyt olla enää pelkäämättä mitään, on niin pirun raskasta olla kokoajan varma että jotain menee pieleen.. Ja on kyllä ihanaa kun maha kasvaa. Enää 7 vko töitä (jään vähän ajoissa ja joo, todellakin lasken viikkoja :)) ja ihanaa kun oikeestaan tää loppuaika on töiden jakoa muille, en ois uskonut että töissä tuurausasiat otettais niin tosissaan et tavotteena ois ettei syyskuussa paljon enää itsellä hommia ois :).

24*4
 
Lottainen! Paljon onnea tytöstä! Aivan mahtavaa kun kaikki mennyt hyvin.

mar 80! Voi nauti täysillä kasvavasta ihmeestä vatsassasi. Kiitos onnitteluista, epävarmuus on ihan järkkyä ja koko ajan kyttään itseäni ja oloja...ei oikeastaan oo mitään oloja. Sehän tässä lisää epävarmuutta entisestään.
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
RooRoo1 ... 1 IVF ... toinen ... 16.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF, tuore ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
cerezah ... 1.IVF, 1.tuore ... ensimmäinen ... 30.12.2016
tuba factor ... xxx ... xxx ... 30.1.2017
Janne91 ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ...2.2.2017
Jolana ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ... ?
Siida ... 1.ICSI/7.PAS ... toinen ... ?
Mamido ... 2.IVF/2.PAS ... toinen ... ?

Tapahtumia tulossa :)

Tupsuli 1.9. synnytystapa-arvio rv 27+1

Myöhemmin onnistuvat :cry:
Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS -kkm)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 41+4 ... 21.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 41+3 ... 28.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 4.6.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 11.6.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 39+4 ... 17.7.2016
flow^... 2. IVF ... ensimmäinen + toinen ... 39+1 ... 8.7.2016
grey83 ... 1.ICSI/3.PAS ... ensimmäinen ... 39+2 ... 19.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 11.8.2016
frankie ... 1.IVF ... toinen ... 39+1 ... 18.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 41+1 ... 20.8.2016

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
mar80 minä kans joka päivä mietin, että joka päivä tulee yksi päivä lisää ja vauva selviää synnyttyään todennäköisemmin hengissä.

Toisin kuin ensimmäisessä raskaudessa, mä olen kuitenkin nyt aloittanut liikunnan ja elelen normaalia elämää, että pelot on ehkä hieman vähäisemmät kuin edellisessä. Tuntui ettei sillon uskaltanut hengittääkään, huono omatunto tuli jo siitä, jos aamulla heräsin selältään nukkumasta, vaikka siitä oli varoiteltu. Nyt ehkä otan hieman rennommin... Tänään olin kahvakuula-tunnilla pitkästa aikaa (helmikuussa ennen Menopurin piikittelyä viimeksi) ja alussa tuntui vartalon kierrot epämiellyttäviltä. Mutta pienimmällä kuulalla ja liikeratoja kuulostellen alkoi tuntua pikkuhiljaa hyvältä. Minä jään äitiyslomalle viimeisenä mahdollisena päivänä. Olen tehnyt 80 % työaikaa ja puoliso tehnyt osa-aikaista työtä ja hoitanut lasta kotona = raha on erittäin tervetullutta nyt ennen äitiyslomaa. Onneksi saa esikoisen ajoilta äitiyspäivärahat, mulla tulot tippuneet siitä merkittävästi. Siinä mielessä myös erittäin onnekasta, että toinen lapsi tulee ennenkuin esikoinen täyttää 3 vuotta.
 
Juu, ei tästä sitte kuitenkaan tuu mitään. Mies toi eilen niitä liuskoja lisää....ensin ärsytti, koska teki sen pyytämättä....sitten kuitenkin tein eilen illalla toisen ja nyt toisen....olikin haalea nyt aamupäivällä....sitte tein kohta digin joka antoi taas 1-2 , eli ei oo toivoa. Sydämestäni toivon, ettei oo missään väärässä paikassa kiinni, vaan haalenisi nyt kokonsa pian ja alkais menkat. Eikä nää omat epäilykset ihan tuulesta temmattuja oo. Jostain se kalvava epävarmuus johtuu, ettei luota viivoihin.

Minä hiljenen täältä ja toivotan teille kaikille hyvää odotusaikaa!
 
Voi Siida!!! Pitäskö sun nyt kuitenkin käydä siellä verikokeessa? Vaikka en tiä mitä se yksittäinen arvo auttaa.. Mä vieläkin niin toivon, että kaikki olisi hyvin <3

Lottainen: ihana kuulla, että voitte hyvin. Lämpimät onnittelut <3

Kiitos kaikki onnitteluista! Henkistä vuoristorataa mutta koitan selvitä hetki kerrallaan. Tissit on arat ja ajoittain ällöttää..myös menkkajomotusta tai viiltoja alavatsalla.
 
En jaksa Mamido enää toivoa. Ei tästä vaan tuu mitään..tunnen sen. Soitan keskiviikkona polille ja juttelen jatkosta. Voihan se olla, että sieltä määrätäänkin verikokeisiin.
Sun oireet kuulostaa niin hyviltä. Mullakin ollu rinnat, tai enemmänkin nännit kipeät. Nyt kuitenkin parissa päivässä oireet lieventyneet.....ahdistaa :(
 

Yhteistyössä