~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

love- riippuen toki vähän siitä missä päin asut, voi verikokeessa aika näppärästi, ja suht edullisesti, käydä myös yksityisellä. Ihan vaan vinkkinä jos olo alkaa käymään liian levottomaksi. Mun oli 'pakko' käydä verikokeessa vaan hermoja säästelläkseni :)

Miten muuten olette tehneet jos olette joutuneet olemaan sairaslomalla pahoinvoinnin takia ihan alkuraskaudessa? En tiedä selviänkö täällä töissä tätä viikkoa mutta jotenkin ei tekis mieli vielä kertoa esimiehelle...
 
love ehkä kannattaa käydä lääkärissä varmistamassa, että alkio on varmasti oikeassa paikassa. Mun mielestä ainakin hcg pitäisi ottaa. Varsinkin kun sulla on ollut kovia kipuja, tiputtelua ja raskaustestissä edelleen hento viiva. Mä niin toivon että kaikki olisi hyvin!
 
aniara: olen kertonut alusta asti esimiehelle hoidoista, joten oli luontevaa kertoa myös plussaamisesta. Kerroin myös suoraan et nyt on niin paha raskauspahoinvointi väsymyksen kera et aion hakea nyt saikkua. Tk:sta hain ensin ja sitten yksityiseltä.
 
Toivottavasti lovella olisi kaikki hyvin! Minäkin varaisin ajan lääkäriin, koska noilla oireilla ei ole kiva odotella ultraan asti. :(

Minulla oli tänään se kauan kaivattu varhaisultra, ja vahva syke sieltä löytyi. :love: kaikki juuri niin kuin pitääkin. Oireiden vähyyttä ihmettelen vieläkin, mutta esim. mun äidillä ei ole kertaakaan neljän raskauden aikana ollut mitään oireita.
 
Kiva kuulla Pussipiru! :) Mäkin odotan kovasti, vielä kaksi viikkoa ja päivä... Stten olis raskausviikko 7+0. Mikä viikko sulla on menossa?

Mulla on muuten ne repäisykivut loppuneet o_O painetta tuntuu mutta nyt pystyy kääntymään kylkeä satuttamatta.
 
Terveisiä beibiltä nt-ultrasta. :love: Siellä hän heilutteli raajojaan ja liikuskeli. Viikot vastasi sitä mitä ovat, pari päivää pitemmälle kyllä arvioi. Istukka kohdun etuseinämässä ja jokin istukan osa(?) oli kiinni ihan kohdunkaulassa, mikä ilmeisesti on riskitekijä verenvuodoille ja mahdollisesti keskenmenolle. :unsure: Tyytyväinen kuitenkin oli lääkäri.
Aniara, itse olen hoitoalalla töissä. Kiireinen erikoissairaanhoidon vuodeosasto. Yritin vältellä pomolle kertomista kohtuu pitkään, mutta eihän se onnistunut. Kävin päivystyksessä, mutta ne vähätteli vain oireita ja laittoivat päivän(!!) saikkulapun kanssa kotiin. Seuraavana päivänä sain kuitenkin peruutusajan nla-lääkärille, kirjoitti samantien lähes 2 viikkoa saikkua.

Reuna ja beibi 12+2. Seuraava neuvola 21.11 (muistaakseni) ja 30.12 rakenneultra.
 
Moikka kaikille pitkästä pitkästä aikaa..halit kaikille plussaneille ja halirutistus kaikille ikäviä uutisia kohdanneille. Ja miljoonasti onnea kaikille jotka ovat saaneet oman nyytin kainaloon :love:

Täällä sujui raskaus todella hyvin loppuun asti ja 13.10 menin käynnistykseen Taysiin. 14.10 klo 02:24 syntyi tyttö 3035g ja 49,5cm ja poika syntyi klo 02:30 mitoin 2395g ja 45cm <3 <3 synnytys oli nopea ja kaksoset syntyivät luomusti, en ehtinyt saamaan mitään helpotusta, paitsi parit ilokaasu henkäykset.
Vauvat on rauhallisia, syövät ja nukkuu :love: tuntuu välillä että tää on unta. Vauvoja vois nuuhkutella ja tuijotella vaan, välillä tuntuu niin uskomattomalta että tässä ne nyt on, joita odotin toistakymmentä vuotta <3
Hirmuisesti tsemppiä kaikille, niin alku kuin loppuraskauteenkin :love:
 
Pussipiru, ihania ultrauutisia! Mun ultra meni aika reippaissa merkeissä kun lääkäri oli tosi myöhässä ja lopulta päästiin sisälle 10 min ennen mun seuraavan puhelinpalaverin alkamista :) tehtiin 'mua vaativa osuus' ripeästi ja sit puoliso jäi lääkärin kanssa täyttelemään äitiyskortit ja kuuntelemaan muut raskausohjeet!

JONPA77, oi onnea <3 minusta tuo aivan vauva-ajan alku esikoisen kanssa oli ihmeellisintä aikaa ikinä! Nautinnollisia hetkiä!

Tuota töissä kertomisesta vielä... mun pitää siis varmaan suht aikaisin kertoa siksikin, että mulle ei ole valmiiksi sijaista ja pitää miettiä suunnitelma sen varalle rauhassa. Mutta nyt on sellainen olo, että en vaan jaksa. Mulla on yleensä vielä ihan tauottomia päiviä ja lepääminen päivän aikana töissä mahdottomuus.
 
Jonpa77; suuret onnittelut tytöstä ja pojasta. Nautinnollista vauva-aikaa.
Reuna: onko sulla pahoinvointi yhtään helpannu? Oli varmasti ihana nähdä vaavi siellä liikkumassa. Tuo sinun istukan sijainti siis selittää varmasti ne alun vuotelutkin. Otettiinko sulla samalla verikokeet?
 
Shelterme, todennäköisesti selittää vuotelut, vaikkei ihan 100% uskaltanu niitä sanoa. Labrat otettiin jo pari viikkoa aikasemmin! Pitäisi postissa tulla tulokset. Ei olisi pitänyt mennä googlettamaan etistä istukkaa. :unsure: Ilmeisesti luvassa lisää vuotelua ja mahdollisesti vuodelepoa.

Pahoinvointi alkaa olla helpottamaan päin, aamusin tulee pääasiassa enää yökittyä vatsanesteitä ulos. Ruokahalukin kasvamaan päin!
 
Onnea hyvistä ultra kuulumisista!
Ja erityis onnittelu jonpalle pienokaisista! :love:

Täällä ollut rankan päivän jäljiltä menkkakipuja mutta nekin vähenemään päin. Eipä siis taida tänäkään yönä tapahtua mitään :coffee:
Rv 39+0
 
Superonnittelut kahdesta pikkuisesta täältäkin JONPA77:lle!!! :love::love: Tuuhan jatkoille tonne vauvaketjuun sit jahka kerkeet ja jaksat :X3:
Mulla vieläkin välillä epätodellinen olo kaikesta ja ennen nukkumaan menoo en meinaa malttaa laittaa valoo pois kun unohdun tujotteleen poikaa...:love: että onko se nyt oikeesti tossa..eihän tää vaan oo unta, ei kai se katoo tosta kun nyt rupeen nukkuun.. jne.!
Haikeena täällä lueskelen raskausjuttuja ja hiukan jo orastavasti haikaillenkin josko vielä kertaalleen onnistus pääseen siihen tilaan.. o_O:D:barefoot:
Jasmina20, jännitys senku jatkuu ja taustalla mukana (y)
 
JONPA77 Voi rakkaus mikä ihana uutinen. Kaksi täydellistä pakettia teillä siellä nuuskittavana. Onnea ihan tuhannesti :)

Lullaby! Ihania siellä juttelet :) Uuteen kierrokseen ja vielä ehdit vaavin pyöräyttää❤

Minä tuolta hoitoketjusta täällä huutelen! Ehkä vielä palaan tänne, ehkä en, mutta ihanaa odotusta kaikille toivon

love- Minäkin suosittelen käymään lääkärissä tarkistuttaan, että mikä on tilanne. Jospa kaikki kuitenkin mallillaan. Ei se viivan vahvuus kaikkea kerro....se on niin yksilöllistä. Voimia odotteluun!
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja lullaby
Pahoittelut ravishing ja voimia toipumiseen:(

Onnea ja tervetuloa uusille-onpa kiva nähdä noin monta(y):):)
Ja isot tupla-onnet Jonpalle!!!!:love::love:

Oi me mennään sit peräkkäisinä päivinä RooRoon kanssa ens viikolla!!:coffee::rolleyes: On kyllä niin uskomaton ajatus että hei mun lapsi syntyy ensi viikolla, ei oo todellista?!:love: Tosin vkonloppuna tuli kyllä olo että tuleeko lähtö jo aiemmin sittenkin, sen verran tujakoita supistuksia ja tiesmitä vihlontoja tuli parin tunnin verran mutta kyllä ne siitä rauhottui sitten! Ei kyllä hirveesto kärsi enää tehdä yhtään mitään ja heti alkaa supisteleen eikä nää lonkat/jalat jaksa kans kun pikkusen liikettä kerrallaan..
Jasmina vielä yhtenä kappaleena kans siellä siis!:LOL: Mikäs kiialla meininki??

37+3

http://aijaa.com/k49xrQ
 
Mulla on Siida vahva tunne ja usko että teillekin se toinen käärö vielä tulee kyllä, tavalla tai toisella ja kun sen aika on! <3 ja sehän voi olla jo ihan seuraavan nurkan takana.. ääretöntä sitkeyttä tää homma kyllä vaatii (y) aattelen ite, ainakin tällä hetkellä että vielä kerran oon valmis taisteleen loppuun saakka, viimeseen munasoluun ja säästötilin pohjia myöten, tai kun joku muu (kaikki lääkärit) sanoo että anna nyt jo olla eikä suostu tekeen enää seuraavaa hoitoo. Sillon ainakin tietää sitten että on kaikkensa yrittäny eikä tartte myöhemmin jossitella.

Mari32 Ihan pian sullakin maaliviiva ylittyy :love: erityisesti lämmittää mieltä lukee kuinka muutkin lukuisia epäonnisia hoitoja ja jopa menetettyjä raskauksiakin kärsineet lopultakin selättää lapsettomuuden!
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
RooRoo1 ... 1 IVF ... toinen ... 16.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF, tuore ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
cerezah ... 1.IVF, 1.tuore ... ensimmäinen ... 30.12.2016
tuba factor ... xxx ... xxx ... 30.1.2017
Janne91 ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ...2.2.2017
Jolana ... 1.IVF, tuore ... ensimmäinen ... ?
Mamido ... 2.IVF/2.PAS ... toinen ... ?
Haaveilija ... 1.IVF/tuore ... ensimmäinen ... 15.2.2017
Reuna ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 16.5.2017
shelterme... 1.IVF/tuore ... ensimmäinen ... 22.5.2017
Yrittäjä J ... 2.IVF/ICSI ... ensimmäinen yhteinen ... 4.7.2017
love- ...

Tapahtumia tulossa :)



Myöhemmin onnistuvat :cry:
Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)
Nenna81 (2.IVF 3.PAS -kkm)
Siida (1. ICSI 7. PAS - kem)
AdeliinaJosefiina (2. ICSI/2. PAS - km)
Ravishing (1.IVF/tuore - kkm)

Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 41+4 ... 21.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 41+3 ... 28.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 4.6.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 11.6.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 39+4 ... 17.7.2016
flow^... 2. IVF ... ensimmäinen + toinen ... 39+1 ... 8.7.2016
grey83 ... 1.ICSI/3.PAS ... ensimmäinen ... 39+2 ... 19.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 40+2 ... 11.8.2016
frankie ... 1.IVF ... toinen ... 39+1 ... 18.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 41+1 ... 20.8.2016
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... ??+? ... 14.10.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... ??+? ... 2.11.2016

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.



Kävin nyt kaivamassa tän listan tuolta useemman sivun takaa niin muistaa paremmin mikä vaihe kelläkin menossa ja ketä täällä on :) otin nyt valtuudet lisätä sinne Yrittäjän ja lovenkin..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja love-
Apua tästä se alkaa :barefoot: Ballonki kohdunsuulla ja aamulla käynnistys jos ei ehi alkaa ennemmin synnytys. painoarvio vajaa 3,9kg rv 39+0. käyrillä viel maataan sit yöksi kotiin.. en nyt pysty ees lukee muitten viestejä ku jännittää :oops: puolipehmeä ja sormelle auki oli kohdunsuu
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Hyvin ikäviä uutisia Ravishingilta :cry:, hurjasti voimia toipumiseen!
Ei toivois kenellekään tämän ketjun jäsenelle moista..

kiia-s:llä jännät paikat, tsemppiää!
Samoin kohta saadaan lisää vauvoja Marilta ja Rooroolta, hurjaa kun tietää täsmälleen syntymäpäivän :D

Ja onnittelut plussista Yrittäjä ja Love!
Mikä on Loven tilanne, vuoteleeko?

Jonpalle isot onnittelut pienokaisita!! Jotenkin ihan mieltä lämmittää erityisesti tooooosi kauan yrittäneiden vauvautumiset :love:

Hyviä ultrakuulumisia Pussipiru ja Reuna!
Kontrolloiko ne Reuna tuota istukan sijaintia?

Jouduitko hakemaan saikkua Aniara?

On: Käytiin eilen ekaa kertaa neuvolassa ja ultralla vähä kurkattiin, siellä se pieni oli kasvanu ja hyvin sydän löi :love:
Lääkkeitten purkukin alko ja kortisonin sain nyt lopetettua, perjantaina alkaa estrogeenin vähentäminen. Jäi vaan vähä auki tuo Primaspanin lopetus, ku klinikalla olivat että neuvolan kanssa se lopetus suunnitella.

Oliko muita, joilla tehty lääkkeellinen pas? Tai ollut muuten tukena Primaspan/Disperin? Miten lopetitte, kerrasta?
 
Kiia-s jännät paikat siellä, toivotaan että ballonki tekee tehtävänsä ja pian olet tosi toimissa!! (y) Mutta jos ei supistukset ala niin kyllä siitä käynnistyksestäkin kunnialla selviää :) kannattaa pyytää kivunlievitystä just silloin kun/jos haluat/tuntuu siltä; siellä on kuitenkin iso arsenaali laidasta laitaan kokeiltavaksi! Mä taisin kokeilla ihan kaikki paitsi ammeen :LOL:
 

Yhteistyössä