Alkionsiirto ja seksi

Hei!
Kun kysyin lääkäriltä seksistä alkionsiirron jälkeen (IVF), hän totesi, että ihan normaalisti voi harrastaa, sillä pitäähän elämässä jotain kivaa olla (oli juuri kieltänyt jumpat). Noh, nyt mulla on ihan kamala morkkis, että olemmeko pilanneet hyvistä lähtökohdista alkaneen siirron ja alkion on kohdun supistelun takia irronnut. Mitä teille muille on lääkäri sanonut seksistä IVF:n/PAS:n jälkeen??? Entäs löytyykö teitä, joilla on tärppännyt, vaikka olette ihan normaalisti seksiä harrastaneet?
 
ihan saa normaalisti harrastaa jos huvittaa. IVF:N jälkeen olin pari päivää (tai oisko menny reilu vko?)sen verta kipee että ei huvittanu. PAS:n jälkeen noi luget ollu ällöjä, mutta on harrastettu. ei oo kyllä tärpänny, olipa harrasteltu tai ei.

mutta ole huoletta, kyllähän yleensä ihmiset harrastaa luomuraskaudessakin seksiä :p (ja jo ennen kun ees tietäävät olevansa raskaana)
 
Mulle sanoi Tuija Foudila Felicitaksesta että on alustavia tutkimuksia maailmalla joiden mukaan on enemmän hyötyä kuin haittaa harrastaa seksiä, sperman ainesosat voivat kuulemma mahdollisesti edistää kiinnittymistä!!!! :heart:
 

Yhteistyössä