Alkoihan se pahoinvointikin

:x
Mikä siihen voisi auttaa?
En oksenna mutta koko ajan velloo ja tekee pahaa. Alkoi oikeastaan viime yönä jo mutta luulin sen johtuvan häkellyksestä mutta nyt tekee pahaa laittaa lapsille ruokaa ja se haju :x Koetin syödä vähän ruokaa, söin omenaakin mutta ei auta :/
Pizzaa vaan tekis mieli :D :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis raskauspahoinvointiko?

Siihen ei auta ainakaan mulla mikään :headwall:
Just se. Esikoisen aikaan auttoi mehujää mutta ei meillä mitään sellaisia ole enkä niitä nyt pystyis syömäänkään tuosta vaan niinku ekaa odottaessa :D Kuopuksen aikana ei auttanut mikään.
 
tsemppiä
niin, raskauspahoinvoinnista jos on kyse niin ei sitä oikein millään pois saa... kestää aikansa, mutta kestoakaan ei voi etukäteen sanoa, valitettavasti! koita kuitenkin syödä edes jotain, itselleni upposi kaikki kylmä, raikas ja hapan :)
 
No olen kyllä syönyt ihan suht. hyvin. Oikeastaan tuntuu että tämä olo ehkä pahenikin sen vuoksi että söin :/ Ei tää vielä paha ole että en rupea valittamaan asiasta mutta tuollanen ellottava olo vähän verottaa sitä mitä jaksan tehdä päivän aikana :whistle:
Ajattelin että tuo viileä, hapan omena olisi auttanut mutta eih.
 
vieras
Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa? Esikoisen kanssa pahoinvointi alkoi vähän ennen kuudetta viikkoa, nyt olen viidennellä ja odotan että koska se iskee päälle... Kamalaa mutta niin ihanaa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa? Esikoisen kanssa pahoinvointi alkoi vähän ennen kuudetta viikkoa, nyt olen viidennellä ja odotan että koska se iskee päälle... Kamalaa mutta niin ihanaa! :)
6+2 taitaa olla tänään. Voihan se toki vielä muuttua :) Minulla on välillä heikottanut vaikka en ole raskaanakaan enkä omasta mielestäni sen enempää ole nytkään voinut pahoin.
On heikottanut ja palellut ja ajattelin sen johtuvan kilpirauhasen vajaatoiminnasta mutta mies yllytti tekemään testin ja positiivinenhan se oli. Viime yön valvoin ja mietin asioita ja alkoi velloa mutta tosiaan ajattelin sen johtuvan vaan ajatuksesta että olen raskaana, yllätyksestä, häkellyksestä, hämmästyksestä ja siitä etten saanu nukuttua mutta nyt kun ruokaa lapsille laitoin niin :x :x :x Oli vaikea laittaa ruokaa lautaselle kun niin teki pahaa :whistle:
 
No hitto! Tästä se kai alkaa sama kuin kuopusta odottaessa :(
Yöllä heräsin hirveään päänsärkyyn ja aamusta otin 1000 mg panadolia migreenikipuun. En tiedä auttaako. Kuopuksesta kärsin jatkuvasta migreenistä monta viikkoa.
Nyt, minä joka en koskaan oksenna, olen jo juossu kakomassa vessassa :snotty:
Voi kun tämä menis pian ohi :(
Silti olen enemmän kuin onnellinen että meille tulee vauva :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mulla auttoi vain tunnin välein syöminen. Muuten oli ihan tuskanhiki päällä ja ällö vellotus. :x
Mä napsin kaikkea pientä pitkin päivää ja yötä ekat 4 kk.
Minä en pysty ajattelemaan ruokaa :x Minullakin tuskan hiki. Istuin vessan lattialla polviin nojaten silmät kiinni ja toivoin että olo menisi ohi :x :x
 
Kuulepa vieras... Minä olen aika positiivinen asioissani ;) Joten jos minulla huono olo niin saan siitä varmaankin sanoa? Ja kysyä vinkkejä muilta mikä siihen voisi auttaa ;)
Olen kyllä tässäkin ketjussa maininnut että tästä olosta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen siitä että perhe kasvaa! Silti minun ei kai tarvitse rakastaa oksentamista ja migreeniä? Vai? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Mulla menossa pahoinvoinnissa nyt 3 kuukausi. Ja en tajua miten jotku voi oikein odottaa tätä |O
Minä tavallaan odotin kun kahdessa muussakin raskaudessa on ollut. Pelkäsin jo että jotain on pahasti pielessä kun ei tee pahaa. Mutta tulihan se sieltä sitte kuitenkin :D Luulen että tuo päänsärky tekee tästä olosta nyt vaan pahemman. Se oksetuskin tulee sellasina aaltoina. Niiden välissä olo ihan suht. ok :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Kuulepa vieras... Minä olen aika positiivinen asioissani ;) Joten jos minulla huono olo niin saan siitä varmaankin sanoa? Ja kysyä vinkkejä muilta mikä siihen voisi auttaa ;)
Olen kyllä tässäkin ketjussa maininnut että tästä olosta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen siitä että perhe kasvaa! Silti minun ei kai tarvitse rakastaa oksentamista ja migreeniä? Vai? :)
No sun juttuja lukeneena rohkenen olla erimieltä. Mä en muista oletko sinä juuri se joka lähti lasten kanssa evakkoon että mies saa häiriöttä katsella urheilua televisiosta? Aikamoinen revohka sulla kohta raahattavana jos mies alkaa vahdata telkkaa urakalla.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Kuulepa vieras... Minä olen aika positiivinen asioissani ;) Joten jos minulla huono olo niin saan siitä varmaankin sanoa? Ja kysyä vinkkejä muilta mikä siihen voisi auttaa ;)
Olen kyllä tässäkin ketjussa maininnut että tästä olosta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen siitä että perhe kasvaa! Silti minun ei kai tarvitse rakastaa oksentamista ja migreeniä? Vai? :)
No sun juttuja lukeneena rohkenen olla erimieltä. Mä en muista oletko sinä juuri se joka lähti lasten kanssa evakkoon että mies saa häiriöttä katsella urheilua televisiosta? Aikamoinen revohka sulla kohta raahattavana jos mies alkaa vahdata telkkaa urakalla.
:D
Minusta se nyt on ihan hyvä tapa? Vaikka välillä tuntuukin urakalta :) Miksi me oltaisiin kotona häiritsemässä jos voidaan mennä ulos tai mummilaankin? Jos formulaa tulee kerran kahdessa viikossa pari tuntia ( en tiedä sitten mitä se formulakausi kestää mutta ei läpi vuoden ) niin en siitä kovasti rasitu :) Ja olen jopa asian suhteen laiskistunut ja viime sunnuntaina nukuin kun tuli formulaa ja mies hoiti lapset samalla :D

Mutta tuskin se minusta narisijaa tekee jos antaa miehelleen omaa aikaa ja rauhaa katsella formulat? Vaikka joskus ehkä olen tainnutkin osoittaa mieltäni siitä että raahaan lapset pois jaloista siksi aikaa :D On mieskin siitä kuullut mutta koska mies ei ole käskenyt meitä lähtemään vaan olen itse sen asian päättänyt niin ei voi sillekään siitä oikein narista. :)
 
Ja lisään vielä että minun viime aikaiset jutut jo pitkään ovat olleet positiivisia vaikka joskus muinoin olisikin ollut 'huonompia hetkiä' :) Johtui kenties liian kovasti väsymyksestä kun kuopus vuoden vanhana vielä 6-8 kertaa heräsi, kymmenkuisena jopa 12 kertaa yössä :) Väsyneenä ketuttaa :)
 

Yhteistyössä