alkuoireitako vai ei??

siis synnytykseen??
maha välillä vetää tuosta päältä silleen että hiukan kipristää muttei oo oikein sellanen kunnollinen jota vois sanoa oikein supistukseksi.
"värkki" tuntuu turpeelta ja paisuneelta ja kun käy veskissä niin lopuksi tuntuu kauhee paine ihan kuin tuo punkeis ulos :whistle:
öisin on särkeny alaselkää ja viime yönä vihlo mahaa ja veti kovaksi mutta vihlominen ei oikein ollu supistuskaan...
onko nää vaan jotain valmentavaa juttua vai voiko jo alkaa toivomaan synnytykseen pääsyä?? :whistle:

en mää mitenkää malttamaton oo mut kuitenkii :ashamed:

viikkoja on 37+3 että jo hyvällä puolen ollaan kuitenkis ;)
 
Voivat ollakin. Mulla tosin supisteluita, menkkamaista kipua vatsassa ja alaselkäkipua on ollut tässä jo kaks viikkoa ja luulin jo että ennen laskettua aikaa pääsis synnyttämään. Tänään 40+0 ja odotus jatkuu.
 
Huh huh,muistan että tuossa vaiheessa tuntui että kaikki olisi mahdollista...meinaa kipristelyt,kupristelut,kivut ja kolotukset.....Että kyllä se vauva siellä ilmottelee tuolla tavalla itsestään että ulos tarttis päästä....... ;)
 
eipä täältä vielä olla mihinkään lähdetty ei...
huomenna olis äitipolille aika joten joskos ne siellä ronkkis sen verran että alkais tuleen...ja ainakin kuulee että onko nää kolotukset yhtään paikkoja edes aukassu vai onko kaikki vaan toive ajattelua :whistle:
kyllä menee hitaasti tää loppu aika...mun mielestä oon ollu tän viimisen kuukauden päässä lasketusta jo vaikka kuinka monta kuukautta ;)
 

Yhteistyössä