alkuraskauden keskenmenosta

mä epäilen tässä että sain keskenemenon (viikkoja ois ollu 6+) pari päivää sitten.
mulla on tammikuussa 2009 sektiolla leikatt tyttö, ja nyt sitten olis ehkä pieni mahdollisuus ollu että olisin ollut raskaana (omaa tyhmyyttä sekä vahinkoa).

mistä tiesitte että se on keskenmeno? jos siis ei ole testiä ehtiny tehä/se on näyttäny negaa? kauan on vuoto kestäny? oliko kauheen kipee olo? koska pitää mennä sairaalaan/lääkäriin?

mulla alko menkat synnytyksen jälkeen maaliskuun alkupuolella, ja kesti 20pvä. sen jälkeen käytettiin kumia ehkä viikon verran, jonka jälkeen aloitin pillerit (mahdollisesti juuri kierron puolenvälin tienoilla) (omaa tyhmyyttä/huolimattomuutta emme käyttäneet mieheni kanssa muuta ehkäisyä (vaikka pitäisi)).
no sitten viime ti tein testin, joka näytti negaa, tai ehkä TOSI TOSI haaleaa plussaa, juuri sen raja-ajan loppumisen tienoilla.
sit ke tuli vähä tuhru vuotoo, jota ei sitten kumminkaan enää to tullut.
pe iltana sitten pönttöön tuli sellainen katkaravun näköinen juttu (ja sen (la iltapäiväivästä asti) jälkeen hiukan sellaisia hyytymiä ja tosi limaista verta), jonka jälkeen on sitten alkanu pahempi vuoto ja maha on ihan sika kipee. alamaha siis, ei ikinä ennen ole näin kipee maha ollu normaalien menkkojen aikaan, jos pillerit ollu käytössä.
soitin sitten la aamuna äitipolille, ja ne ei siellä uskonu kumminkaan että se ois ollu keskenmeno, sillä silloin ei vielä tullu niitä hyytymiä ollenkaan. ja sanoivat että voin jatkaa pillereitä ihan normaalisti.

joten nyt kysyn teiltä. voisko olla?!
 
voisithan tehä raskaustestin nyt ja katsoa onko sitä hormoonia vielä pissassa.
Mulla itellä ei ollu mitään kipuja ja vuoto kesti n.viikon,eikös se vuoda suunnilleen yhtäkauan mitä menkat kestää?olen jostain kuullut.
Minusta ei kyllä tainnut olla apua
 

Yhteistyössä