Alkuraskauden oireettomuus

  • Viestiketjun aloittaja MimmiMyy
  • Ensimmäinen viesti
MimmiMyy
Täällä yksi huolesta hurjana:)
Tein positiivisen raskaustesti viime viikolla neljän vuoden yrittämisen ja usean hoidon jälkeen. Ja uusinitatesti tein vielä maanantainakin..
Mulla ei kuitenkaan ole juurikaan mitään oireita ja se mua huolestuttaa. Onko kyseessä nyt sit tuulimunaraskaus vai mitä? Kaikkia kokemuksia kaipaan. Tää palsta nyt kuitenkin sit tuntuu paremmalta kuin odotus-palsta.

mimmimyy
 
Hei! Mulla alkuraskaus oli voisin sanoa täysin oireeton. Jos en olisi tiennyt olevani raskaana en todellakaan sitä oireista olisi voinut tietää. Hyvä niin! Koko raskaus meni todella hyvin ja meillä 2 vuotias tyttö!
 
keijunen
Itsellänikin oireita tuli vasta viikoilla 7-8 ja viikolla 9 ollessani vasta testasinkin, kun en millään uskonut että olisin luomusti tullut raskaaksi, kun neljä aiempaa oli tablettihoidoilla saanut alkunsa.
Mutta niin se oli, testi positiivinen ja nyt tyttö on 4-v. ja hänelle tuli onnellisesti luomusti myös pikkusisko, joka on kohta 3-v.
Elämä on ihmeitä täynnä, onnellisiakin sellaisia! ;)

Onnea odotukseen, kyllä ne oireet sieltä vielä tulevat, toisilla lievempinä, toisilla voimakkaampina ja joillain niitä ei tule missään vaiheessa. :)
 

Yhteistyössä