Alkuraskauden ultra

rv 6 olin kun oli hirveet kivut.Sinne ei siis vissiin pääse ilman hyvää,terveydellistä syytä.Ellet sit mene yksityiselle ja maksa ittees kipeeks.Nämä käytännöt tietääkseni suurimmassa osassa paikoista.Sit oli np-ultra rv 11..
 
Kuukautisten mukaan oli rv 7+4, mutta vastasi kooltaan rv 6+3. Silloin näkyi syke.

Sanoivat silloin aikaa varatessa, että olisi hyvä olla täynnä tuo rv 7, että jos vauva onkin nuorempi esim. sen viikon, kuten minulla oli, niin syke kuitenkin tod.näk. näkyisi.
 
Itse kävin rv 6+6, alkio vastasi täysin viikkoja ja syke näkyi. Varmaankin olisi hyvä odottaa siihen rv 7 paikkeille, niin sykkeen näkyminen olisi ainakin todennäköistä, vaikka raskaus ei aivan niin pitkällä olisikaan.
 
Kävin keskiviikkona ultrassa, mikä oli kiinnostavaa siksikin, ettei minulla epäsäännöllisen kierron vuoksi ollut hajuakaan rv:stä =) . Alkion pituuden mukaan meneillään oli 6+2, ja vaikka lääkäri etukäteen varoittelikin, ettei syke välttämättä näkyisi aikaisin, niin kyllä se näkyi (ja kuului :heart: ).
 
Kävin tiistaina ultrassa. Kuukautisten (ja ovulaatiotestin) mukaan piti olla kiertopäivä 6+4, mutta ultrassa näkynyt nökö oli niin pieni, että tarkkaa ikää ei voinut määrittää. Jotain rv5-6 väliltä. Vauvan :heart: kuitenkin sykki kovasti. =)
 
Kävin tänään, viikot 6+6 oman arvion mukaan ja ultra vastasi juuri sitä. Lääkäri näki heti vahvan sykkeen, minäkin joten kuten kun tihrustin ;) Mutta alkoi mietityttämään, pitäisikö sen aina myös kuulua? Siitä ultrasta ei kyllä kuulunut yhtään mitään, se oli ihan äänetön laite ;)
 
jonniina, en tiedä kuuluuko aina, mulla ainakin oli intravaginaalinen se ultra, ja kyllä se sitä voluuminappia käänsikin oikein reippaasti, että myös kuului se pum pum pum (maailman ihanin ääni :heart: )

niin ja se kuului vain hetken aikaa, eli ainakin mun gyne piti sen äänen päällä vain muutamia sekunteja, mun teki kyllä mieli pyytää laittaan se ääni uudelleen päälle, mutten sitten kehdannut :D
 

Yhteistyössä