alkuraskauden ultra

  • Viestiketjun aloittaja keskenkö taas
  • Ensimmäinen viesti
keskenkö taas
Kävin eilen alkuraskauden ultrassa rv 6+4 sykettä ei löytynyt ja koko ei täsmännyt viikkoihin. Ruskuaispussia ei myöskään lääkäri löytänyt, mitä sitten tarkoittaakaan. Oli kuitenkin sitä mieltä että voi olla noin neliviikkoinen vasta. itse kuitenkin tiedän ovulaation ja sen kerran kun seksiä harrastettiin eli toiveet on taas heitettävä roskakoriin. tämä on nyt sitten viides keskenmeno... nyt vaan odotellaan että vuoto alkaa parin viikon päästä tarkastetaan tilanne.

en enää kohta jaksa yrittää onko muilla tälläisiä kokemuksia, että itse tietää että pitäisi olla tietyt viikot mutta myöhemmin käy kuitenkin ilmi että elävä sikiö löytyy...
 
Älä vielä heitä toivoa!
Täältä oon lukenut monien kertomuksia vastaavasta ja hyvin on kuitenkin käynyt! Itse hyvänä esimerkkinä, viime viikolla ei viikot täsmännyt mitenkään mutta tänään kävin ja kaikki oli hienosti!
Pidän sulle peukkuja ja iso onnentoivotuksen rutistus! :hug:
 
keskenkö taas
vielä en ole uusinta ultrassa käynyt. ensi viikolla sinne menen... hiukan pelottaa. Toisaalta onneksi ei ole vuotoakaan vielä ilmennyt, eli pieni osa minussa edelleen toivoo parasta. epäilen tosin tuulimunaa, mikä minulla aikaisemminkaan ei alkanut vuotamaan itsestään....
 
keskenkö taas
Hip hei
Kävin tänään ultrassa ja aikaisemman lääkärin pelottelut osoittautuivat turhiksi. Siellä pötkötti papu joka vastasi viikkoja 8 eli muutamaa päivää pienempi kuin mitä olisi ollut kuukautisista laskettuna.
En olisi uskonut tällaisen onnen minua kohtaavan. Eli näköjään se autinko joskus paistaa risukasaankin...

Onnea yritykseen kaikille muille, olen elävä esimerkki siitä, että neljän keskenmenon jälkeen on mahdollista vielä onnistua ja toivottavasti tässäkin rakaudessa menee kaikki hyvin.
 
Onnea ja :hug: !! Ihana lukea, että sinulle kävi näin.
Saako kysyä, että kauanko edellisestä keskenmenosta meni, enenkuin tulit raskaaksi? Oliko nuo keskenmenot peräkkäin?
Itse pyöriskelen onnettomana ja lapsettomana. keskenmenosta nyt reilu puoli vuotta.
 
keskenkö taas
Keskenmenoistani...
Minulla oli neljä perättäistä keskenmenoa ja ne ajoittuivat viiden vuoden sisälle. Ensimmäista raskautta yritettiin puolitoista vuotta ennen kuin tärppäsi ja meni kesken. Sitten onnistikin aina noin puolen vuoden välein ja taas kesken..... noin viisi vuotta yrityksen alusta olin viidennen kerran raskaana ja hermoraunio, mutta siitä raskaudesta pihalla köllii nyt tyttö 9kk. ja nyt olisi tulossa suraava, toivonmukaan pysyy kyydissä loppuun asti.

Kolmen keskenmenon jälkeen tutkittiin, mutta ei mielestäni kovin hyvin eikä tarkasti. Mitään vikaa ei löytynyt. Lääkäri vain empaattisesti yritti lohduttaa että kyllä se joskus onnistuu... Heh heh eipä lohduttanut...

Onnea muille, kyllä se vielä onnistuu...
 
utealiasuuttani kysyn sinulta KOSKA SINULLA TEHTIIN SE ENSIMMÄINEN ULTRAUS. itse kävin itse viikolla 6+1 eikä mitään merkittävää ei paitis limakalvo etc näkynnyt silloin. Raskaustestit on ollut positiivisia aina välillä viikosta neljä lähtien. Minulla on ollut pientä vuoto viikolla neljä ( siksi sekaisin laskuissa).
Viime viikolla sitten tullut enemmän positiivisia testejä. Niin siis mietin että alkoiko nyt raskaus ja että olen vasta 3+4 viikolla vaan onko mahdollista että vaikka ultrassa ei vielä näkynnyt oikein kunnon pussia että olisi jo peräti 7+4 ????

jos viitsit vastata olisin iloinen
 

Yhteistyössä