alkuraskauden vuodot

Olen nyt tässä ymmälläni. Viikkoja oli 6+3, kun alkoi runsas verinen vuoto ja kipujakin oli. Ultrassa kuitenkin nähtiin alkio ja syke, sekä ilmeisesti hematooma, joka olis voinut vuotaa. Kaulakanavassa oli verta.
Eka neuvola oli 9+5 ja siellä ultrattiin mahan päältä, nähtiin iloisesti liikkuva pikkuinen.
Nyt kuitenkin viikkoja 10+5 ja taas eilen sekä nyt päivällä selkeästi liikkeessä ilmaantuvaa vuotoa. Vuoto on ns.vanhaa verta ja siis aivan ruskeaa.
Onko kellään kokemusta, ja mitä tässä vois odotella...?
 
Minulla tuli toisen raskauden alussa yhtäkkiä aika paljon verta. Siis ihan tavallisen väristä, ei mitään ruskeaa. Ultrattiin, ja siellähän se pikkunen oli oikein hyvävointisena. Sen jälkeen tuli pitkin alkuraskutta aina silloin tällöin pientä vuotoa, ne oli sitten jo sellaista rusehtavaa. Neuvolasta laittoivat labraan, mutta mistään ei löytynyt mitään. Sitten kun raskaus eteni, loppui ne vuodotkin. Nyt tyttö yli 3 vuotias uhmaikäinen.
 
Mulla oli 2 kertaa vuotoa rv4 ja rv5 vuotoa, ensin punaista joka iltaan mennessä oli ruskeaa. Olen vältellyt kyykkimistä kun toisella kerralla vuoto selkeästi johtui siitä ja vuotoja ei ole enää ollut. 7+3 ultrassa kaikki oli ok. Otat nyt rauhallisesti ja lepäät.
 
Täällä kanssa veristä vuotoa vko:lle 12 asti. Alkoi aina kuukautisten alkamisajan kohdalla. Alkoi sellaisena ruskeena limana ja kesti n. viikon muuttuen koko ajan verisemmäksi. Siteitä en tarvinnu, pikkuhousunsuojat riittivät. Olin aika paniikissa kunnes tuon vkon jälkeen ne loppuivat kokonaan. Nyt rv 21+2 kaikki hyvin!
 
mulla on ollu kans noin rv7 asti vuotoa... ensi vuosi kun kaksosraskaudesta toinen menehtyi ja sit todettii et istukan päällä on kohta joka vuotaa kalvojen alle.. et jos siellä sikiöllä kaikki hyvin ollu, ni uskon et voi huoletta olla... :hug: itellä nyt rv 15+6 ja edellee vuotelen välillä tuhrua.. kyllähän ne aina säikyttää nuo vuodot ja jos siihen kipua kovasti liittyy tai hyytymiä ni mene pikaisesti äitipolille tarkistettavaksi...
 
Kiitti! Tarvinkin nyt rohkaisua... jotenkin on vaan sellainen olo, että keskenhän se taitaa mennä :( Toisaalta taas kun on nähnyt pienen vipeltäjän jo kahdesti, ei millään haluais luovuttaa :heart: :heart: Niin kuin se nyt itsestä olisi kiinni. Soittelinkin jo neuvolaan, mutta eipä siellä tietysti muuta voida kuin käskeä odottaa. Kävin myös pissa- ja valkovuotonäytteet antamassa - molemmat puhtaita.

Tää on muuten jo kuudes kerta raskaana, yks näistä päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Asian siis pitäisi olla tuttua, mutta niinpä se aina uus raskaus tuo uudet huolet :)
 
Mulle sanottiin, että vuodot eivät ole vaarallisia jos a) vuoto niukempaa kuin kk-vuoto b)vuoto ei sis. mitään hyytymiä.

Nuo alkuraskauden vuodot ovat näemmä todella yleisiä. Tokihan ne aina pelästyttävät. Toivottavasti ap:llä kaikki hyvin!
 
Vieläkö vuotelee?
Mulla on koko ajan tuota tuhruvuotoa, ihan muutama päivä ollut välillä, ettei sitä oo ollu, just ehtiny huokaista helpotuksesta ja taas!!!
Tänään oli eka lääkärinla ja dopplerilla kuultiin vahvat äänet :heart: Sisätutkimuksen mukaan kaikki ok, ei pitäis olla tulehduksia eikä muuta. Mutta kun tulin lääkäristä takas töihin, alkoi kirkas vetinen vuoto. Sitä nyt ei paljon oo, mutta pikkuhousunsuojaan kuitenkin :eek:

Mulla on ke np, ja toivotaan, että joku selitys tälle vuotelulle löytys. En uskalla vielä iloita oikein tästä raskaudesta, enkä edes seksihommiin miehen kanssa rohkene :( :ashamed: Alkaa jo parisuhteenkin kannalta olla parempi, jos vuotelu loppus ;)

Ois kiva kuulla, miten sulla pikkupeikko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pure love:
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Luin hädissäni näitä vanhoja juttuja ja sain toivoa niistä, edes sen verran että itku loppui..
Sama täällä :'(

Mitähän ElämänIlo3:lle ja esim Pure Lovelle kuuluu...
Meille kuuluu hyvää! =) Huomenna alkaa rv13 ja kaikki on hyvin!!! :heart:
Voi että ihana kuulla!! =) Toivottavasti itsekin pääsisin tuonne asti..
 
Tällä myös yksi mahdolliseti alkuraskauden aikaisista kärsivä,niin ainakin toivoisin kun ei tuo täti ole vielä kylään tullu..
Eli kp nyt 27/28 ja tän tehty r.testi nega, kuitenkin kaikki muu raskauteen liittyvä oirehtiminen ollu päällä viikon verran,(tämä olisi 3.raskaus)
Kävin gynelä ke muiden asoiden tiimoilta kuin tämä raskaus ja sai valitettavasti aika ronskin kohtelun ja se jäkeen on ollu sitä tuhru vuotoa,vagina ultralla katsoi ja totesi kohdunlimakalvon olevan paksu ja sen sisällä pienen kaiku kuplan???
Tätä tuhrua on siis tullu ke saakka,yleensä vai paria pv.ennen vuodon alkua, yritän olla järkevän positiivinen että jospa siellä olisikin kyytiläinen matkassa,mutta mutta.. :headwall:
 
pp73 täällä melkein samanlaiset oireet ku sulla,mulla vaan menossa kp34/28-31.Aivan minimaalisen minimaalista tuhruttelua tullu viime sunnuntaista,nyt pariin pv:ään ei ole tuhruttanu.Ja mulla myös tuhruttaa muutaman pv:n ennen menkkoja,mut tää on nyt kyllä jotain muuta.Ja sulla gynen ronklauksen jälkeen alko tuhru,mulla seksin jälkeen(kp28).Eilen illalla testasin,ja sain haaleaakin haaleamman haamun....Ja nyt aivan kamala pelko,että se oliski kemiallinen tms. Huomena aamulla pitäs testata uusiksi,pelottaa...Toivottavasti meillä molemmilla olis kaikki niinku pitää ja kyytiläiset mukana :hug:
 
moi kaikki.
Mulla menossa kp29/30. Kävin ultrassa kp15/30 ja silloin clearbluen digi-ovis mittari tämähti myös mustaks. Tunsin ovulaation myös erittäin kipeänä ja sänkypuuhia tietysti harrastettiin. Nyt 28/30 sit rakastelun jälkeen rusehtavaa vuotoa ihan hiukan. Eilen sit sellaista ihme tiputtelua, nyt tänään oli jo hiukan punertavaa joukossa. Keskenmeno oli 1.11... vk 5+3.. TÄnään kävin verikokeessa, jotta näkee onko siellä ollut mitään, vai kuvittelinko kaikki oireet.
JÄNNITTÄÄ...
Miks näin käy kokoajan, mitä teen väärin?!
 

Yhteistyössä