Alkuraskauden vuoto ja kuitenkin onnustunut raskaus onko syntynyt poika vai tyttö ?

Alkuraskaudessa minulla oli runsahko verenvuoto joka onneksi kuitenkin saatiin loppumaan ja nyt kaikki on edennyt hyvin. Ainoa mikä vaivaa on alaselkäkivut ja jatkuva närästys joka on ihän sietämätön.

Ystäväni sanoi, että taitaa vauva olla sitkeä tyttö kun selvisin vuodoista ja närästys on hirvittävä. Tämä kuulemma perustuu siihen, että tyttösiittiöt ovat vahvenpia kun poikasiittiöt.

Esikoista odottellessa mitään vuotoja ja selkäkipuja ei ollut ainoa riesa oli myös hirvittävä närästys.

Te synnyttäneet onnelliset äidit onko vauvanne tyttö vai poika ?

Kiitos jos joku teistä jaksaa vastata.
 
Ensimmäinen oli poika ja syntyessään painoi 4350g ja 53 cm ja minulla oli alkuraskaudessa tosi paha vuoto ja pienempää koko ajan 3 rask.kuukaudelle asti. nyt tulossa kakkonen ja todennäkösesti tyttö ja vuotoja 3 ekaa kuukautta. että näin :D
 
mulla oli alkuraskaudessa hematoomasta johtuvaa verenvuotoa ja lääkäri kirjoitti sairasloma lappuun uhkaavasta keskenmenosta.
tyttö tulossa 99.9% todennäköisyydellä. todettu tytöksi 2 kertaa mutta on vielä siis mahassa.
:heart:

lähipiirissä äiti jolla koko raskaus ollit vaikea. ekaksi verenvuotoa pitkään, pakko lepoa ja tyttö tulossa. ellei jo ole tullut.. =)
 
mulla on kolme poikaa ja yksi tyttö, nyt odotan neljättä poikaa. poikia odottaessa oli tosi niukkaa veristä uotoa. mut tyttöä odottaessa lorotin huolella ekat 13viikkoa, tuli oikein hyytymien kera. viikon välein ravasin sairaalassa katsomassa oliko masussa eloa. ja aina sieltä sitkeä vauvan alku löytyi. kyllä oli stressaavaa aikaa, koko ajan olin asenteella, kesken menee. niin runsaita vuodot oli, kipujen kera. nyt terve tyttö 3v...
 
Mulla vuotoa vkolla 17 useiden päivien ajan sekä muutamaan otteeseen myöhemminkin lyhytkestoisemmin, lisäksi jäin saikulle kovien supistelujen takia vkolla 24 ja ilmeisesti tyttöä odotellaan:) Myös närästys ollut kamalaa. Esikoinen poika eikä mitään oireita silloin.
 

Yhteistyössä