Alkuraskaus, humaltuminen helpommin?

Onko kellään muulla ollut vastaavaa? Join illalla ensin yhden 0,33 kaljan ja piti lopettaa ensin kesken, kun rupes pyörryttää, heikottaa ja nousi päähän. Tuli ihan voimaton olo. Sitten ajattelin jos söisin hieman, jos helpottais. Heikko olo jatkui silti. Sitten helpotti hieman varmaan 30min päästä ja join tölkin loppuun. Lopulta sitten join 3kpl 0,33 kaljaa ja olin ympäri tuiskeessa jo näin pienestä määrästä. Lisäksi join todella hitaasti, varmaan 1-2h meni yhdessä tölkissä aina. Kyllä väkisinkin tulee mieleen voisiko olla raskausoire? Onko muilla kellään alkoholi tehnyt tämmöistä näin pienestä määrästä? Mulla ei koskaan ennen. Juoda oon uskaltanut, koska r-testi näytti juomapäivän aamuna negaa. Juomailtana kiertoni oli vaiheessa kp25, 28-34, dpo11-12.
 
Viimeksi muokattu:
No mulla kävi niin kun tulin raskaaksi että luulin tosissani etten ole raskaaana (kaikki normaalit menkkaoireet oli) ja koska olin todella pettynyt, uskaltauduin ottamaan viiniä kp28.

Juu mulla lähtee kyllä muisti helposti jos juon liikaa, mutta tuon illan tapahtumat on ihan mysteeri mulle. Muistan, että olin kälyn kanssa saunassa. Mun ei ollut tarkoitus juoda mitään, mutta kälyllä oli viinipönttö. Otin sitten. Muistan että taisin pari pientä muovimukillista (siis niitä todella pieniä muovimukeja) ottaa ja sen jälkeen.. heräsin seuraavana aamuna sängystä ilman vaatteita eikä mitään mielikuvaa siitä että miten sinne olin päätynyt.. Viimeisin tarkka mielikuva oli se kun menin saunan eteisestä saunaan sisälle ja sitten en muistakaan enää yhtään mitään.. Yleensä jos kuuppa menee sekaisin ottaessa, mulla on jotain mielikuvia jostain mutta tuon jälkeen tosissaan seuraava hetki on se kun heräsin seuraavana päivänä. Mies sitten kertoi että olin ihan sekaisin ja saattoi mut saunasta sänkyyn.

Tuolloinkaan en vielä osannut ajatella että olisin raskaana, mutta iltapäivällä kun luulin vessakäynnillä että nyt ne menkat vihdoin alkoi, rupesin miettimään vähän toisin kun veren sijasta rupeskin tulemaan limaa.. seuraavana päivänä tein plussatestin.
 

Yhteistyössä