Allah ollut jälleen suuri Pariisissa??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mussa on sellanen jännä valuvika etten vihaa ketään, halveksin isistä ja he ovat kuvottavia siinä mitä tekevät lapsille ja naisille...En tiedä vielä yhtään vauvaa jonka trump olisi raiskannut tai miestä jonka hän olisi kokannut ruoaksi ja tarjonnut sitten ateriana uhrin perheelle..montako sä tiedät? Kerro toki mulle, niin lupaan muuttaa mielipiteeni trumpista kokonaan.
Trump ei tietenkään ite käsillään tapa ketään. Hän on johtaja. Hän antaa käskyn. Sotilaat hoitaa tappamisen ja muut ikävät hommat.
 
Trump ei tietenkään ite käsillään tapa ketään. Hän on johtaja. Hän antaa käskyn. Sotilaat hoitaa tappamisen ja muut ikävät hommat.
ja sekö vähentää muslimien syyllisyyttä rikoksiin joita ovat tehneet uskonnon nimissä? länsimaiset johtavat tekevät väärin, mutta ainakaan he eivät käytä tekosyynä Jumalaa tekoihinsa, muslimit ottavat tappokäskyt joko suoraan allahilta tai koraanista lainaten.

Musta tuntuu ettei meidän kahden kannata jatkaa tätä, koska sä tuot lännen rikokset väkisin ketjuun minkä pitäisi käsitellä terrorismia. Näkemiin.
 
ja sekö vähentää muslimien syyllisyyttä rikoksiin joita ovat tehneet uskonnon nimissä? länsimaiset johtavat tekevät väärin, mutta ainakaan he eivät käytä tekosyynä Jumalaa tekoihinsa, muslimit ottavat tappokäskyt joko suoraan allahilta tai koraanista lainaten.

Musta tuntuu ettei meidän kahden kannata jatkaa tätä, koska sä tuot lännen rikokset väkisin ketjuun minkä pitäisi käsitellä terrorismia. Näkemiin.
Moni ei kestä kun puhutaan lännen harjoitamasta terrorismista. Mieluummin halutaan puhua muslimeista. Se on vähän erikoista
 
Nnoupp
Eivät kaikki sekaannu..tai mistä mä tiedän miten pahasti Sale on sotkeutunut asioihin maailmalla.
Sinä kun tunnut tietävän ja inhoavan länttä NOIN paljon niin mitäpä jos etsisit maan jostain lähi idästä ja steppailet sinne asumaan? Mä voin jelppiä lipun kanssa oikein mielelläni. Käykö? Ei vai? Onpa yllätys.
Somppu ei voi irrottaa toista kättään suomalaisesta, runsaskätisestä taikaseinästä
 

Yhteistyössä