Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

  • Viestiketjun aloittaja Vol 2
  • Ensimmäinen viesti
Sitä saa mitä tilaa
PERJANTAI

alabama............kp 45/30
baabaa.............kp 5/26-28
baby.................kp 40/28
BellaMaria.........kp 17/28-29
clarissa82...........kp 57/26-28
ehlk...................kp 63/30
iita82................kp 55/45-62
Isaa83...............kp 26/39
Maariana83........kp ?
Marica Mehiläinen.kp 17/28-??
mato82...............kp 53/28-40
Mii83..................kp 2/28-31
Minky.................kp 24/35-
minsku83...........kp 4/28-30
minttu-82...........kp ?
Nasu86...............kp 55/29-38
Neera.................kp 61/28
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 23/25-28
pikkupeikko85....kp 22/28-29
Sitä saa mitä tilaa.kp 20/26-28
Supsis................kp ?
tiinu83................kp 32/n35
ulu.....................kp 4/30-32
Vilinäiti...............kp 12/57
Vilja84...............kp 40/32
wannabe-mami....kp ???
Wolferiina...........kp 34/28-34


PLUSSANNEET

rusina83.............kp 30/30-36
äiti82..................
Jenmo85.............kp27/28-32
Rouva-K..............kp26/28-31
Metsätähti..........kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............kp 38/30


Onnea JoannaH:lle plussasta :flower: :flower:
Enpä oo taas muutamaa päivää tänne ehtinykää,ku pukkaa joulukiirettä päälle,kiva ois saada talo siivottua,mut huonolle näyttää :ashamed:
lahjatkin on kaikki viel ostamatta,kyl ahistaa :(
Uusiakin näytti tulleen muutama,tervetuloa vaan joukkoon :wave:
<br><br>
 
Menkat 100%:sti käynnissä, kuitenkin mulla mielettömän rauhallinen olo. Tossa eilen tuli sellainen todellinen onnellisuusolo (vaikka täti saapuikin). Mä totesin että näin on hyvä olla: mulla ihana perhe, opiskeluala josta nautin, työ jota rakasta ja kivoja tulavaisuuden suunnitelmia urautumiseen. Mä jopa mietin josko otettaisiin takasin ehkäisy käyttöön, mutta hylkäsin sen ajatuksen aika pian.

Nyt on sellainen olo, että meille tulee kakkonen sitten kun tulee, jos tulee. Mutta nyt jatketaan näin tyytyväisenä. Mä pyrin unohtamaan ovikset ja muut vastaavat. En tiedä miten onnistuu, mutta yritetään. Viimeiset viikot olivat niin kamalia. Sitä ajatteli vain että oonko raskaana... ja unohti mitä on jo. Mä siirryn tjottailemaan, mutta kurkin kyllä mitä muille kuuluu. Ja jos jotain täällä suunnalla tapahtuu, niin informoin kyllä.

mii83
 
Moikkelis kaikille! Ajattelin tulla ilmoittamaan vähä itsestäni.. ei oo tullu kirjoiteltua pitkään aikaan kun kuumeilu ollu vähän alhaalla, mut nyt se taas alko, teidän kirjoitteluja oon kyllä käynyn joka päivä lukemassa.. ja huomenna pitäis tädin tulla käymään.. katsotaan nyt..

joululahjat on miestä vaille ostettu.. siis miehen lahja vielä puuttu.. sille kun ei osaa ostaa sitte mitään.. sillä ku on jo kaikkee.. hiivasieni tulehduksenki hoidatin pois tossa pari viikkoa sitten ku rupes olemaan niin kipeät paikat että ei ollu normaalia..

jeeps mutta plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! ja jännittävää joulunodotusta! :saint:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 22:28 Wolferiina kirjoitti:
Moikkelis kaikille! Ajattelin tulla ilmoittamaan vähä itsestäni.. ei oo tullu kirjoiteltua pitkään aikaan kun kuumeilu ollu vähän alhaalla, mut nyt se taas alko, teidän kirjoitteluja oon kyllä käynyn joka päivä lukemassa.. ja huomenna pitäis tädin tulla käymään.. katsotaan nyt..

joululahjat on miestä vaille ostettu.. siis miehen lahja vielä puuttu.. sille kun ei osaa ostaa sitte mitään.. sillä ku on jo kaikkee.. hiivasieni tulehduksenki hoidatin pois tossa pari viikkoa sitten ku rupes olemaan niin kipeät paikat että ei ollu normaalia..

jeeps mutta plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! ja jännittävää joulunodotusta! :saint:
Minulle tuli hieman samanlainen fiilis tänään.Kyllästyin jännittämiseen ja yrittämiseen.Päätin että tulen raskaaksi jos niin on tarkoitettu.Mutta listalta en silti pomppaa pois,sillä kyllä tässä nyt vauvan tuloa kovasti ootellaan.. :)
 
pikkupeikko harmaana
moi...
vastaako täällä enää kukaan kirjoituksiin?? :eek: :ashamed: kyselin niistä jättihelokkikapseleista... mut ei kukaan o ainakaan vastaillu et olis kokeillu.. tai sit mulla on tekstit menny taas pahasti ohi... :whistle:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 23:30 pikkupeikko harmaana kirjoitti:
moi...
vastaako täällä enää kukaan kirjoituksiin?? :eek: :ashamed: kyselin niistä jättihelokkikapseleista... mut ei kukaan o ainakaan vastaillu et olis kokeillu.. tai sit mulla on tekstit menny taas pahasti ohi... :whistle:
Tuolla on monta ketjua jo niistä.. :/

Itse en ole tässä ketjussa huomannut niistä mainittavan.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 12:29 ulu kirjoitti:
Mä olen nyt ottanu jättihelokkikapseleita, saa nähä miten käy. Sen sanotaan vaikuttavan limakalvoon ja hormonitoimintaan.
Mä en tiä..mä en oo ottanu lisämömmöiks vielä kun vähän abcde-poretablettia.(aina välillä) ja muutama viikko sitten otin b-vitamiinia nappeina.(kaikki b-vitamiinit + foolihappo)
Mutta mies ei suostu ottamaan mitään.Taidan jättää nuokin lisät ottamati,ja monipuolistan ravintoa vihanneksilla ja hedelmillä.
 
pikkupeikko harmaana
moikka...
joo tiedän et niistä on monta ketjua mut ajattelin tässä meidän pinossa kysellä et moniko on niitä ottanut...ite niitä tilasin ja lisänä syön vitamiineja mut eipä mitää muutosta vitamiineilla ainakaa ole saanu... :LOL: no ei ne niin kalliita ollu etteikö raaskis kokeilla... mitenkäs onko kukan kuullut/oma kohtaisia kokemuksia miehen foolihapon syönnistä? onko ollu apua?
 
iita harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 15:32 pikkupeikko harmaana kirjoitti:
moikka...
joo tiedän et niistä on monta ketjua mut ajattelin tässä meidän pinossa kysellä et moniko on niitä ottanut...ite niitä tilasin ja lisänä syön vitamiineja mut eipä mitää muutosta vitamiineilla ainakaa ole saanu... :LOL: no ei ne niin kalliita ollu etteikö raaskis kokeilla... mitenkäs onko kukan kuullut/oma kohtaisia kokemuksia miehen foolihapon syönnistä? onko ollu apua?
Minä syön monivitamiini tabuja, joissa on siis tuota foolihappoa. Terkkari kehoitti käyttämään sitä, kun kuulemma saattaa vaikuttaa kierron normalisoitumiseen. Tiedä sitten.. Muutenkin olen tuosta foolihaposta lukenut vain hyvää. Ehkäisee jotakin halkion muodostumista sikiölle (tai sitten muistan ihan väärin). Meilläkin mies vain silloin tällöin suostuu vitamiineja ottamaan. Helokkikapseleista ei ole mitään kokemusta. Kokemusta siitä ettei täällä kukaan millään tavalla kommentoi, niin siitä on. Vikaa kyllä varmaan minussakin, aika harvakseltaa itsekään jaksan kommentoida, vaikka usein lukemassa käynkin. =)

Iita =)
 
Jees.. nytpä olis kuukautiset pari päivää myöhässä.. kävin testin jo hakemassa mut vielä en taida testailla.. vai pitäskö.. en kyllä malttais odottaa muutamaa päivää.. voihan se olla että nyt jos testaan ni heti sen jälkeen tulee täti.. niin siinä aina käy.. mutta katsellaan nyt tässä.. jännittää..! :D
 
baabaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 15:45 Wolferiina kirjoitti:
Wohoo! no enhän mä malttanu odottaa niitä päiviä enempää vaan tein äsken sen testin ja plussa tuli! Tärisen vieläki.. en voi uskoa tätä todeks.. nyt vaan toivotaan ettei mene kesken ku yksi takana.. :saint:
SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA!!!

:D
 
Voi onnea Wolferiina! =)

Mulla taasen itsellä ihan sekava tilanne. Oon yrittäny bongailla ovista jo kp17-26, enkä oo enää yhtään varma missä mennään. Ei mitään ihan selkeitä merkkejä ole ollut.. Koko ajan olotila sellaisen normaalin ja menkkamaisen välimailla, että otappa tästä kropasta nyt selvää...

Eipä mua muuten niin väliks, mutta kun tulee tuo uusivuosi ja olis kiva tietää, viittiikö ottaa viiniä vai ei ja jos en yhtään kierrosta oo selvillä, niin paha sanoo.. Noh testailen sitten uudenvuoden aattoaamuna ja elelen sen mukaan! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 15:45 Wolferiina kirjoitti:
Wohoo! no enhän mä malttanu odottaa niitä päiviä enempää vaan tein äsken sen testin ja plussa tuli! Tärisen vieläki.. en voi uskoa tätä todeks.. nyt vaan toivotaan ettei mene kesken ku yksi takana.. :saint:
Valtavat onnittelu!!! Tarrasukkia matkaan! :heart:
 
pikkupeikko harmaana
MAANATAI

alabama............kp 48/30
baabaa.............kp 8/26-28
baby.................kp 43/28
BellaMaria.........kp 20/28-29
clarissa82...........kp 60/26-28
ehlk...................kp 66/30
iita82................kp 58/45-62
Isaa83...............kp 29/39
Maariana83........kp ?
Marica Mehiläinen.kp 20/28-??
mato82...............kp 56/28-40
Mii83..................kp 5/28-31
Minky.................kp 27/35-
minsku83...........kp 7/28-30
minttu-82...........kp ?
Nasu86...............kp 58/29-38
Neera.................kp 64/28
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 26/25-28
pikkupeikko85....kp 25/28-29
Sitä saa mitä tilaa.kp 23/26-28
Supsis................kp ?
tiinu83................kp 35/n35
ulu.....................kp 7/30-32
Vilinäiti...............kp 15/57
Vilja84...............kp 43/32
wannabe-mami....kp ???


PLUSSANNEET

rusina83.............kp 30/30-36
äiti82..................
Jenmo85.............kp27/28-32
Rouva-K..............kp26/28-31
Metsätähti..........kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............kp 38/30
Wolferiina.............kp 34/28-34
 
alabama
Ai neeralla,nasulla ja madolla on sama homma kuin minulla.. :/
Eli siis menkat reippaasti myöhässä.Jos te kolme ootte täällä niin viitsittekö kertoa minulle onko teillä raskausoireita?
 
pikkupeikko harmaana
moikka taasen kaikille.... :wave:
täällä on nyt sellainen tilanne et jää jättihelokit kokeilematta... :LOL: just listan päivittämisen jälkeen testasin ja yllätys yllätys... PLUSSA TULI!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: =) ETTÄ NÄIN... haalea oli vielä mutt aiha selvä ettei mistään haamusta nyt kyse ole... mut nyt sit odotellaan ja katsotaan kuinka käy...aijemmat 3km vähän kummittelee tuolla takaraivossa.... :whistle:

et näin tänne... =) eka ajattelin joulun alle asti säästellä testaamista mut en pystynyt vastustamaan kiusausta... :LOL:
 

Yhteistyössä