Alle viiden kilon laihduttajat?

Olisko täällä muita, joilla olis puotettavana alle viisi kiloa, mutta sitäkin vaikeampia kiloja? Mulla oli aamupaino tänään 66,2kg ja tavoite olis 63kg. Mutta kun nämä viimeiset kilot on tosiaan niitä vaikeimpia. Siis kun ei ole älytöntä hätää kiloista, mutta kuitenkin sen verran ärsyttää, että haluais nuo muutamat pois. :x
Motivaatio ei tosiaan ole korkeimmalla ja jostakin sitä pitäisi saada! Siksi kyselenkin, että olisko täällä muita, että sais jonkun kaverin tsemppaamaan. :wave:

Pituutta löytyy 167cm ja tuon 63kg painoin ennen ensimmäistä lasta ja siihen pyrin. 60kg olis ihan "unelma" mulle (en halua edes kovin laihaksi), mutta jo siis tuohon 63kg:n olisin tosi tyytyväinen.
 
Mullakin nää "viimeiset" kilot tiukassa....Vauva nyt 3,5kk ja painoa tuona aikana tippunut n. 10kg ja entiset farkutkin mahtuu jo jalkaan.Painoa nyt n. 65kg ja 60kg olis se haave....Oon motivaation ja liikunnan ja syömisten suhteen repsahtanut, kun olo alkanu olemaan suht normaali ja peilikuvakaan ei enää niin masentavan rehevältä näytä...
 
täällä kans yksi, pituus mullakin 168cm ja paino 68, ja juuri tuo 63 olis minunkin ihanteeni....jossain vaihees paino tais olla 66 mut sit se pomppas taas takas 68...urheilen kyllä paljon et ei mun kropassa sillä tavalla ole löysää ku vähä takapuolessa, minäkös satun olemaan sitä #&%?$!*ää ja reitevää tyyppiä....damn!! :kieh:
 
Nonsku
Hei!

Enpäs ole aikaisemmin tällaisille keskustelupalstoille kirjoitellutkaan
! Alle viisi kiloa tavoitteena ja reilut kaksi kiloa ja pudotettuna. Kokonaistavoitteena terveellisten elämäntapojen omaksuminen. Liikuntaa tullut lisättyä ja mietittyä tarkemmin ruokavaliota. Olo on todella hyvä! Tsemppiä kaikille tavoitteeseen!
 
Tulilatva
Sama täällä! Ennen raskautta paino oli 60 kg, synnytyksen jälkeen 68 kg - pituutta 162 cm. Kyllä on ollut hidasta näiden kilojen karistamisen kanssa. Synnytyksestä on pian kolme vuotta ja vasta nyt olen alkanut edistyä :) Tosin vasta nyt olen toden teolla alkanut kiinnittää enemmän huomiota syömiseen ja lisäksi liikun enemmän. Herkut olen lähes jättänyt ja karkit vaihtanut kuivattuihin hedelmiin ja rusinoihin :) En ole nyt päässyt punnitsemaan itseäni, mutta veikkaisin, että 62 kg voisi nyt olla mittarissa. Vaatekoko on jo ilokseni pienentynyt! Nyt mulla on tosi kova motivaatio päästä kaikesta ylimääräisestä eroon! Tsemppiä muillekin viiden kilon pudottajille!
 
eli täällä kanssa yksi!
elikkä tilanne on se että juuri on ruvettu vasta yirttämään lasta, ja haluaisin nyt hieman pudottaa painoa ettei sitten raskausaikana karkaisi ihan käsistä. niin ja terveelliset elämäntavat pitäisi myös opetella.

elikkä tilanne on tämä. pituus 162cm ja paino 60kg eikä vielä raskauksia tai synnytyksiä. ja tavoite 55-56kg

ongelmana on kaikenmaailman herkut, eli suklaa, leivokset, jäätelö, pasteijat ja juustot. eli napostelulle pitäisi tulla stoppi.


tsemppiä meille kaikille :flower:
 
Pikkujoulut
Ennen raskauksia 175 cm ja 60 kg. Kolme lasta joista vanhin 5 v ja nuorin 1.5 v.
Haave olis päästä joskus entisiin mittoihin jotta sais entiset vaatteet päällensä. Pikkujoulu mekkoon ois tarkoitus ainakin mahtua. Mutta jos ei niin täytynee ostaa uusi, Vyötäröltä täytyis lähteä senttejä pois. Elikkä jos paino putoais 4 kg niin unelma olisi täyttä totta.

Kunhan alkuun pääsis....
 
Täällä yksi entinen viiden kilon pudottaja ja voin sanoa, että kyllä se onnistuu! Unohdin koko laihduttamisen ja omaksuin terveellisemmät ruokatavat ja kaskas, ikäänkuin myötäjäisinä kilot tippuivat. Nyt painan yhtä paljon kuin noin 15 vuotta sitten ja olo on mahtava! "Kikat", mitä tein olivat vaalean leivän pois jättäminen miltei totaalisesti ja ruokalautasen puolikkaan täyttäminen vihersalaateilla ilman kastikkeita. Toinen puoli kunnollista kotiruokaa. LÄmpimän ruuan syön kaksi kertaa päivässä ja ruokailukertoja on päivässä viisi (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja pieni iltapala). Jos repsahdan ruokarytmistä, tulee syötyä enemmän ja herkkuhimo kasvaa.

Tsemppiä vaan!
 
Suksi
Heippa kaikille ja ihanaa etten ole yksin 5 kilon painoni kanssa !
Imetin ensimmäistä lastani 5 kk asti ja kun maito loppui, päätin aloittaa loppu TASAN 5 kilon "ylipainoni" karistamisen. Aloitin 3 x vko jumpalla - joka toinen kerta kiinteytys ja bodypump. Ajattelin, että entisenä himourheilijana paino sekä kropan muoto ovat entisensä parissa viikossa - siis niin kuin aina ennenkin. JUU EI: Kolmen viikon jälkeen - ei mitään - ei edes sataa grammaa alas. Lisäsin jumpan 4 x vko ja aina jumpan jälkeen ajattelin että nyt !! Jumppaamista kesti taas 3 vkoa ja menin vaalle ... ei mitään !! Tarmokkaana lisäsin taas, eli kävin 5 x viikossa jumpalla kuukauden ajan. Paino tippui 1½ kiloa !!! Mun usko alkaa pikkuhiljaa karista tähän touhuun. En syö karkkia, sipsejä, suklaata tai yms.. syön terveellistä kotiruokaa aamiaisineen ja välipaloineen. Nyt pidin viikon tauon ja painoni on taas se masentava 63,9 kg. Olen 168 cm pitkä ja alkupainoni 7 vkolla kun tein raskaustestin oli 58 kiloa ja siihen olisi tarkoitus pyrkiä. Kaiken maailman Katie Holmesit ja Gweneth Paltrowt saa mut näkemään punaista laihoine mahoineen.
Yksi hyvä puoli on kyllä se että mieheni ja äitini saavat olla päivittäin laatuaikaa tyttöni kanssa ja täytyy kyllä myöntää että parempi mieli on kyllä jumppaamisen takia ja on kai se kroppa kiinteytynytkin. MUTTA kun ei tarpeeksi !!!
Onko jotain neuvoa, kellään... pliis ... !!

Suksi :) :headwall:
 
Onkos tällä enää ketään? Itsekin pitäis se 3-5kg pudottaa. kaikki kyllä sanoo, ettei tarvi, mutta tuohon mahan kohdalle on jäänyt ylimääränen rengas, ja vaaka näyttää 3kg enemmän kuin ennen raskautta...esikoiselta kaikki 20kg lähti ja vielä 10kg lisää, olinkin mallimitoissa. Nyt toivoisin että vihdoin sais lopettaa näiden isompien vaatteiden pidon kun yhdetkään entiset housut ei edelleenkään mahdu jalkaan. Muuten kyllä, mutta eivät mee kiinni... Poika on nyt 7kk, ja esikoiselta ei kyllä tarvinu tehä yhtään mitään niin paino vaan tippu ja tippu...nyt tuntuu että vaikka päälleen seisois niin na muutama hassu ärsyttävä kilo pysyy. Ärsyttävä siksi että tuo maha vaan roikkuu ja vaatteet ei tosiaan mahu päälle.

Pahe on kaikki makeat ja suolaiset herkut... ja niitä on hankala välttää koska miehen asenne on että iän myötä tulee kiloja ja miksi hänen pitäisi olla kantamatta herkkuja kotiin kun hän niitä kerran saa syödä. Eli viikossa menee varmaan pari sipsipussia, karkkia joka päivä ja grilliruuasta puhumattakaan...lenkillä käyn väh 3x/vko mutta jumppaus on vähän aikataulusta kiinni eli harvemmin kuin haluaisin... Muuten en kyllä ylensyö, nuo herkuttelut vaan on liian jokapäiväisiä. Monesti ei etes ensin tee mielä ennenkuin toinen tulee vetämään sipsiä viereen.

Perustetaan joku tsemppirinki, jookos? :p
 
MinZu
Mäkin oon nyt yrittänyt jo vuoden laihduttaa 5 kiloa mistä aina oon 3 kiloo onnistunu saamaan pois mut sit on motivaatio tippunu ja tasan 2 kiloo tullu takas ja sit taas onnistunu 3 kiloo pois ja taas 2 takas jne... ihan epätoivoista :\| tiedän kyl et ei periaattees mun tarvis laihduttaa mut mul on yhdet housut mistä tykkään ja nyt ne tuntuu taas inhottavan kireiltä kun (taas) oon lihonu ne samat 2 kiloa.. eli ois tarkoitus saada 5 kiloa pois ja sit pysyä siinä painos. miten se voikin olla niin vaikeeta... mut kun en saa itseäni pidettyä erossa karkeista ja kekseistä... sunnuntaina on tytön 2-vuotissynttärit ja jännitän jo miten pystyn syömään herkkuja vain kohtuudella kun tuppaa olemaan ongelmana et kun syön jotain herkkua niin tulee syötyä sit aina (mielestäni) liikaa ja syömisen jälkeen sit kaduttaa ja tulee kauhea pelko lihomisesta (oon kärsiny syömishäiriöistä enkä kyl varmaan ihan toipunut vielä) mutta kuitenkin. tää on mulle tärkeä asia vaikka kaikki sanookin et ei mun tarvi laihduttaa.. oon 159cm ja painan 45. en halua mitään tuomitsemista vaan laihduttaa sen 5 kiloa eikä yhtään enempää ja sit pitää sen painon.
 
vielä lapseton
en kamppaile siis millään lailla raskauskilojen kanssa mutta haluan olla ja omaksun painon itelleni 65kg mutta pirun vaaka ku näyttää liki joka kerta 67-68.....
muistakaa hyvät kanssasisaret että jos liikuntaa lisäämällä yritätte painoa alas niin vaikka koko pienenee ja olo tulee tiukemmaksi, paino saattaa jopa nousta..

itse kun muutama vuosi sitten lopetin aika totaalisesti liikunnan n 5 kk:ksi niin paino putosi jopa 62kg mutta lihasten kasvaessa paino on noussut hieman.

nyt olo on urheilullinen, hyvä ja kaikinpuolin terveellinen, vaikka herkuttelenkin...
 
Täällä viel yks
Eli aika lailla samaa kategoriaa 167cm/n. 67kg. Pientä helahtelua saan, mut sitte se aina lässähätää. Ongelma on, että imetysaika on ollut aina hyvää diettiä, mut sen loputtua paino nousee. Nyt on päässyt vähitellen 1-2kg vuodes hiipumaan - tavoite olis tuollainen 62kg.
 
Hups.. On jääny kirjotteleminen tänne kokonaan.. :ashamed:

Mutta siis nyt painan 65kg, joten hitaasti ollaan alaspäin menossa. Olen siis 168cm pitkä. (tarkistettiin tässä yks päivä, ja olinkin sentin pitempi kuin luulin. =) )

Nyt on taas kauhea makeanhimo! Mitähän tällekin taas tekis? Tuntuu ettei mitään rajaa sille, vaan pitää päivittäin saada jotakin hyvää! \|O Vissiin menkat tulossa, kun voisin syödä suurinpiirtein sokeritkin kaapista! :eek:

Vielä siis 2kg, niin olisin jo siihen tyytyväinen. =)
 
Itse olen 169cm ja 67kg.Olen saanut jo 5 kg pois,kiitos
juoksumaton!!Kallishan se on mutta rahan arvoinen laite.
Aina pääsee lenkille kun siltä tuntuu.Enää ei ole sää esteenä :)
Vielä 2 kg niin olisin saman painoinen kuin ennen lapsia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 14:19 Ninni kirjoitti:
Olisko täällä muita, joilla olis puotettavana alle viisi kiloa, mutta sitäkin vaikeampia kiloja? Mulla oli aamupaino tänään 66,2kg ja tavoite olis 63kg. Mutta kun nämä viimeiset kilot on tosiaan niitä vaikeimpia. Siis kun ei ole älytöntä hätää kiloista, mutta kuitenkin sen verran ärsyttää, että haluais nuo muutamat pois. :x
Motivaatio ei tosiaan ole korkeimmalla ja jostakin sitä pitäisi saada! Siksi kyselenkin, että olisko täällä muita, että sais jonkun kaverin tsemppaamaan. :wave:

Pituutta löytyy 167cm ja tuon 63kg painoin ennen ensimmäistä lasta ja siihen pyrin. 60kg olis ihan "unelma" mulle (en halua edes kovin laihaksi), mutta jo siis tuohon 63kg:n olisin tosi tyytyväinen.
:LOL: kuulostaa/"näyttää"ihan mun tekstiltä...ennen raskautta paino 53kg ja aamupaino 56,9kg..tavoite ois se 50kg(ollu jo ennen raskautta) ja pituutta mulla siis 157cm-->en yhtä pitkä kun sä mut kun miettii silleen suhteessa niin aika tutulta kuulostais :hug:
 
menkää kaikki leidi lainille.sieltä saa kaikenlaista apua painonhallintaan.oon käyny sielllä noin kolme kuukautta tuloksia näkyy.meidän tyttö on täyttää sunnuntaina puoli vuotta ja enää pudotettavana yksi kilo.synnytyksen jälkeen painoin 70kg...
 

Yhteistyössä