alli-pino!!ketään mukaan?

Mäkin mietin et miten olet onnistunut??

Itse olen syönyt sekä Xenicalia,että nyt halvempaa Allia ja en huomaa mitään tuloksia...
Kyllähän se rasvaa sitoo,mutta en painossa ole paljonkaan huomannut.

Olen kumminkin syönyt jo ihan tarpeeksi kauan tuotetta.

Olis tosiaan kiva kuulla onnistumistarinaasi?=)

Jos vaikka itse saisin puhtia taas!=)
 
en ole edes liikkunut mitenkään kovin paljoa,on päiviä et olen syönyt hienosti ohjeiden mukaan vähärasvaista ja sokeritonta yms.
sit on päiviä et on repsahtanut ja olen syönyt esim. sipsejä,silti olen ottanut lääkkeen.
rasvan syönnistä on reurannut järkky rasvaripuli,rasva valuu oikeana oljynä pönttöön(tai pahimmassa tapauksessa housuun...)
mut niin vaan on paino pudonnut!
toisaalta olen tosi lihavakin,90 lähtö,nyt 85!
niin ja vibratone on käytössä myös,olen tykänny.
en pysty selkävaivojeni takia paljoa liikkumaan
:wave:
 
Mä olen aloittamassa Allin tänään... joten en osaa vielä kokemuksia jakaa, toivottavasti tuloksia alkaa syntymään :)

Vettäkengässä... mitä sä olet pääsääntöisesti syönyt? ihan kotiruokaa, vai hurjasti keventänyt muuten? Oletko pudottanut painoasi ennen Allia? Jos niin millä keinoin ja kuinka paljon? Mulla on ikuisuus kamppailu nää raskauden myötä tulleet kilot, jotenkin sitä ei vaan saanut aikaiseksi raskauden jälkeen pudotettua, ja nyt se onkin sitten huomattavasti vaikeampaa..etenkin kun herkkuhimo iskee aikaajoin.

Tossa ohjeessa oli että jäätelö saattaa aiheuttaa sitä rasvaripulii jne, haittavaikutuksia, oletko sä syönyt jätskiä? ihan siis sillä että kesä kun on, niin olisi kiva suoda itselleen joku jäätelö kuumalla ilmalla välillä... No nyt ei ainakaan pelkoa , kun sataa :)
 
olen syönyt jäätelöä ja yksi tikkujäätelo esim oma päärynä tai exotic ei ole tehnyt rasvaripulia =) en sit tiiä jos syö esim magnumin tms. :/
olen syönyt kevyttä koti ruokaa ja paljon vihanneksia ja salaatteja.
liikun nykyisin enemmän,koetan käudä lenkillä päivittäin.
nyt paino 84..hiukan on menny huonommin oon syöny rasvasempaa esim .täytekakkua ystävän häissä :p
mut hyvä olo on ja motivaatiokin on onneksi kohdallaan! :wave:
 
Mulla kans Alli ollut nyt vajaan kuukauden, ostin juuri toisen paketin. Aloitin kuukausi-pari sitten vähähiilihydraattisen ruokavalion, jolla tippui se 5 kg ja joka edelleen on sama lukema Allista huolinmatta. No sanotaanko, että joka toinen päivä on ehkä tippunut aamulla punnitessa 100g, eli hitaasti, ihan ok. 78kg -> 73kg.

MUTTA. Nyt ei tule kuukautisia. Mulla menossa kp38 nyt. Yleensä maksimissaan 35, kiertoni on anovulatorinen ja olemme saaneet yhden lapsen hoitojen avulla. Viikko sitten tein raskaustestin. Koko ajan on olo, että kuukautiset alkaa, mutta ei vaan ala. En voi uskoa, että olisin tullut raskaaksi luomusti monien vuosien huonojen kokemusten jälkeen ja kp 30 testi näytti negatiivista. Teen kyllä uuden testin ensi viikolla. Tämän on pakko olla laihdutuksesta johtuvaa... onko muilla kokemuksia?
 
Ei Alli sinänsä suuriakaan laihduta muuten kuin siinä tapauksessa että syö paljon rasvaista ruokaa. Sen tarkoitus on opettaa laihduttajaa syömään oikeammin = rasvattomampaa ruokaa. Olen itse käyttänyt Xenicalia (joka on tuplaten vahvempaa kuin Alli) vuosia syystä että syön paljon kylmäsavulohta niin ei kaikki jää "kiinni", kun sitä varmaan 200 gr joka päivä suolanpuutteeseeni syön ja silti ei tule rasvaripulia yhtään.
Mutta jos siihen heittää vielä lenkin makkaraa niin sitten tulee jo, joten jolla rasvaripulia on syö tolkuttomasti liikaa rasvaa. Kyllä sitä minullakin alkuun tuli :(
 
Moi, Mahtuuko mukaan tarkoitus olisi aloittaa lähiaikoina alli-kuuri. Ajattelin ensin ostaa sen pienemmän paketin.
Vinkkejä kaipaan aloitukseen! Pudotettavaa kaikenkaikkiaan n-25kg. 10kg lääkärin toiveesta, loput omasta halusta.
 
ja hyvin on omasta mielestäni mennyt. Painoa tippunut 1,5 kg. Eikä oo ainakaan vielä mitään ihmeempiä sivuoireita tullu. Tarkoitus olis saada 10 kg pois. Kiva ois kuulla miten muilla. Minkälaisia tuloksia ootte saanu allilla aikaan?
 

Yhteistyössä