Aloitus 12.05.2008

Huhuu... mIssä kaikki? Aurinkoa palvomassa ulkosalla ? =)

Mulla on painoa lähtenyt nyt 1,3 kg. Anoppilan vaalla tarkastettu eli 78.7kg. Tyytyväinen olen ja suunta oikea. Musta on myös ihanaa, että motivaatiota löytyy.
Eilinen meni kaloreiltaan yli reippaasti kun oli vieraita istumassa iltaa, vähän saunaolutta, grilliruokaa ja namiakin :ashamed:
Mutta söin ja join kohtuudella ja olen muutekin sopinut itseni kanssa yhdestä herkkupäivästä (La ) viikossa, joten se oli ok.

Olen tajunnut asioita, mitä en ole ajatellut, vaikka terveät elämäntavat on ihan tuttuja. Mm. keksit!! Keksit tulee olemaan mulla pannassa koko lopun elämän!! Yksi pieni parin haukun keksi sisältää piruvie niin paljon kaloreita, rasvaa ja hiilareita, ettei ole sen yhdenkään keksin arvoista. Mieluummin syön samalla määrällää enemmän jotakin oikeaa ruokaa!

Kaikille muillekin kevennystuulia, palaillaan!
 
nipsu07
Viikon tulos -1,5 kg.Olen tosi yllättynyt,jännitti ihan vietävästi mennä tänä aamuna vaa'alle mutta onneksi se oli mun kaveri vielä. :) Nähtävästi paikkareiden pisteet toimii...

Oltiin lauantaina kaverin pojan synttäreillä ja MIHINKÄÄN herkkuihin en koskenut (saa kehua..).Tätä urakkaa helpottaa huomattavasti se että miehellä myös oma projekti käynnissä...

2 viikon yhteistulos siis -3,4 kg.Eiku etiäpäin :)
 
Heissan!
Tänä aamuna vaaka näytti 80,5 kg. Otin itseäni sunnuntaina niskasta kiinni ja päätin vetäistä sairaaladieetin tähän saumaan. Olen nyt kolmatta päivää ja paino on tippunut 2,3 kg sunnuntai-aamun lukemasta. Viime viikon loppu taisi mennä vähän niin ja näin.

Periaatteessa olen kaikkia ihmedieettejä vastaan, mutta tätä olen kokeillut aikaisemminkin ja saanut sillä pysyvästi muutaman kilon pois. Ja jotenkin itsekuri löytyy paremmin, kun on viikon ajan äärimmäisen tiukka. Tällä kertaa ajattelin tosin jatkaa vaikka pidempäänkin, ohjeen mukaan voi olla kolmekin viikkoa, jos paino ei tipu yli 8 kg viikossa. Viimeksi tällä dieetillä katosi viitisen kiloa, joista pari tuli takaisin. Kolme kiloa jäi pysyvästi pois. Motivaatio itsensä kurissa pitämiseen nousi huomattavasti.
 
Laivareissusta selvitty hengissä. Herkuteltua tuli sen verran reissun aikana, että en ole vaa'alle uskaltanut nousta. :ashamed:

Ei auta kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja vetää tämä viikko vielä tiukempaa kuuria herkkujen suhteen. Tosin helpommin sanottu kuin tehty, kun tuli ostettua tuota karkkia laivalta. Nyt ne tuolla kaapissa huutelee mulle, että tule syömään. Enkä varmaan mene. :kieh:
 
Mulla ei ole kunnollista vaakaa, joten en tiedä onko paino oikeesti tippunu, mutta eilen mies tuumas että mamma olis laihtunu. Pakko kait uskoa, koska olen tosi herkkä jos mun painosta huomautellaan, eikä mies yleensä sitä siis uskalla kommentoida puoleen eikä toiseen :D
 
Heissan =)

Aivan ihana ilma! Kohta lähden ulos loppupäiväksi!
Paino tasan 78 kg tänään, ihan ok saldo viikolle 0,7kg ja on alkanut olla jo elämäntapa tämä paljon ja usein syöminen niin että paino laskee. Onneksi ei ole tänä vuonna valmistujaisia tai lakkiaisia niin ei tarvitse mussuttaa pullaa.

Ja nyt mulla on ihka ensimmäinne vaakakin ostettuna, pystyy paremmin seuraamaan painon vaihteluja ja etenkin laskua ;)

Tulkaahan kertomaan kuulumisia!
 
Viikon sairaaladieetti takana ja fiilis hyvä. Painoa meni viikon aikana 4,2 kg, tänä aamuna vaaka näytti 78,8 kg eli 200 g enemmän kuin eilen aamulla dieetin päättyessä. Saas nähdä, käynkö enää 80 kg:ssä koskaan :)

Nyt yritän pysyä ruodussa jatkossa ja hivuttaa painoa entistä alemmas! Ja nyt nuorimies herää...
 
nipsu07
Viikon tulos -600 g.Hieman ehkä pettynyt olen,mutta kyllähän se oli tiedossakin että tahti hidastuu.Pisteillä olen pysynyt suht' hyvin,tosin su oltiin ulkona mammakavereiden kanssa että sillon ehkä meni syömiset vähän överiksi (pisteissä kumminkin pysyin mielestäni) mutta kyllä teki päälle hyvää! =)

Menen nyt jatkamaan unia,melkoinen ranttaliyö takana..Palataan!
 
Hyvin teillä muillakin on lähtenyt kilot karisemaan,hienoa! :flower: =)

minulla ainakin tämä kesä on sellaista aikaa etten liiemmin malta sisällä olla muuta kuin nukkumassa. Mutta koitan aina käydä tänne kirjaamassa kuulumisia.

Tällä hetkellä painoa 77,9kg eli parisen kiloa poissa ( toivottavasti pysyvästi ) Päätin etten enää halua nähdä lukua +80kg puntarissa :saint:

aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille...jos tänne vielä muutkin kirjoittelee :D
 
Suositelkaas mulle jotain puntaria. Onko kellään sellasta joka näyttää rasvaprosentit yms.? Mitä sellanen perus digitaalivaaka maksaa, itse en ole kaupassa ikinä muistanut niitä katsella :headwall:
 
mie tilasin muistaakseni hobbarista pari vuotta sitten. oisko tuo ollu jonkun 29? En muista yhtään. mutta tuo on ihan perus digitaalinen vaaka. lasinen. Mietin silloin sitä rasvaprosenttia näyttävää,mutta totesin että mulle tulee siitä lukemasta vain paha mieli :LOL:
 
Heissan taas kaikki, joku uusikin oli jengimme löytänyt!

Kuopuksella tuli 1 v mittariin ja viikonloppuna tuli herkuteltua, no varmaan ihan ansaitusti =) Nyt taas palaan ruotuun ja jatkan sairaaladieettiä. Aamulla paino oli 79,4 kg eli viikonloppu taisi näkyä lukemissa... Saas nähdä, paljonko toinen tiukka viikko hivuttaa kiloja pois. Voi olla että vähemmän kuin viimeksi. Aika on kortilla, nytkin täytyy hilpaista pyykkien kanssa huushollaamaan.
 
äitix mikä on sairaaladieetti? :saint:
Onnea 1 vuotiaalle! :flower: Ja pitäähän sitä joskus herkutella,en mie ainakaan loppu elämääni elä herkutta. Kunhan muistaa kohtuuden rajoissa pysyä. Eikö niin? :snotty: :D

Mie ostin crosstrainerin ja olen nyt parina iltana sillä tehnyt. Aloitan pitkästä aikaa varovasti, 10-15 min kerraan ja pikku hiljaa lisään 30min ja sitten vaikka tuntiin. Onkohan tuo ok tahti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Omasta puolestani tervetuloa joukkoomme...jos meitä täällä vielä on muitakin kuin minä ja mulju? :xmas:

Oletko vasta aloittamassa painonpudotusta vai joko sinulla on paljon "menetettyjä" kiloja? =)
Kiitos :)
Olen vasta alottelija..
 
Huomenta!

Sateista ja harmaata ainakin täällä. Nenäänsä ei paljon viitsi ulos työntää. Crossarilla olen nyt joka ilta tehnyt sen kymmenisen minuuttia,jospa siitä tuloksia näkyisi syksyyn mennessä! :snotty:

Vaa´alla en ole käynyt ja ajattelin mennäkin vasta huomen aamulla kun on ns punnituspäivä. Kevyesti olen koittanut syödä,mutta salakavalasti olen taas alkanut leipää mussuttaa. Siitä kun pääsisi kokonaan pois niin hyvä olisi. :xmas:

Herkkuja ei ole pahemmin mennyt..muistaakseni :LOL:

Kirjoitelkaahan kuulumisia te muutkin!

:wave:
 
Hieman pääsi lipsahtamaan tuossa välillä, kun laivareissun jälkeen tuli ne karkitkin syötyä. :ashamed: En oo uskaltanut vaa'alla käydä kattomassa että mitä näyttää. :whistle:

Vaan nyt uudella innolla taas mukana. Tällä kertaa aion olla tiukkana ja nyt on hyvä kannustinkin olemassa. Miestä melkein 4 vuotta käännyttänyt vauvaprojektiin ja tuo lupaili nyt että tämän vuoden puolella voitais vielä yritystä aloittaa. :heart: Todennäköisesti menee sinne loppuvuoteen ennen kuin näyttää lopullista vihreää valoa, mutta siis sitä ennen ois kyllä hyvä saada näitä kiloja pois.
 

Yhteistyössä