Aloitus huomenna, tavoitteena -10kg, löytyiskö mukaan lähtijöitä?

Elikkä tarkoitus olis huomenna aloittaa painonpudotus oikein "kunnolla". Keinoina ajattelin aluksi Nutrilett-kuuria n. 1-2viikkoa (riippuen miten paljon raaskin maksaa ;) ja sen jälkeen makean lakko, terveellistä kevyttä kotiruokaa ja toivottavasti myös ainakin hieman enemmän liikuntaa.

Lähtötilanne on seuraava:
paino juuri äsken: 65,9kg
pituus: 159cm
tavoitepaino: 56-58kg

Olis kiva jos sais jonkun mukaan tsemppaamaan, yhdessä olis ehkä helpompaa ;)
Ajattelin, et olis voinut tänne aina laittaa viestiä miten on mennyt kun ehtii ja esim. kaksi kertaa viikossa punnita. Itse ajattelin punnita ainakin keskiviikkoisin ja lauantaisin.
Ja vinkkejä otetaan vastaan myös ;)
 
En tiiä miten saan niitä juotua, en oo vielä maistanu :snotty: Huomenna tarkoitus ostaa, ja viimeistään tiistaina aamusta sit aloittaa niillä.. Saa nähdä miten käy :whistle: Mutta tosiaan, oon niin kyllästyny tähän jämähtäneeseen "liikapainoon", että juon mitä vaan ;)
Raskauden aikana tuli 26kg, niistä lähti oikeestaan kaikki, mutta nyt on taas salakavalasti tullu 10kg lisää..
 
Mulle kävi jojo ilmiö kerkesin iloita kun imettäessä lähti niin että hurahti ja tulikin takas :snotty: Yrritin kerran juoda jotain yrttijuttua ku tuntu et kehos olis nestettä,meinas yrjö lentää joka kerta otin sitä ja lopulta prkki lenti roskiin,luontaistuotteet ainakin hölynpölyä,mistä niistä edes tietää onko niissä sitä mitä lukee :x
 
Nii ja oli mul jotaa naturdiet marketista ostettu jauhe sama ku ne pirtelöt mut jauhe halvempaa,en pystynyt paljoa juomaa ku piti lopettaa ja patukat maistu pahville ja ällölle,periaatteessa oon tyytyväinen itteeni mut toisaalta en koska haluisin mennä taas rannalla uikkareissa/pikineissä :ashamed:
 
Mua harmittaa, kun vaatteet jääny liian pieniks, eikä yhtään huvita lähteä vaateostoksille isompia vaatteita ostelemaan :/ Varmaan muutenkin näen painon turhankin suurena ongelmana nyt, kun en oo esim. housuja halunnu kaupoissa ollenkaan sovitella, masentaa vaan.. Uskoisin, et piristäisi kummasti, kun sais nyt ensin sen viisikin kiloa pois..
Ja tosiaan kesäks olis pari hametta ja mekkoa kaapissa, mut ei ne nyt hyvältä näytä päällä kun just ja just menee päälle.. Olis kiva käydä jotain uuttakin ostamassa, mut ei vielä, toivon et saan parin kuukauden päästä ostaa koon pienempiä ;)
 
Kylhän se vähän piristää jos näyttää hyvältä esim housut,lyhytaikainen ilohan se lopulta on mut musta tuntuu et joudun kyl rehkimään tämän nykyisenkin saavuttamiseen meni melkein 2v taistelua herkkuja vastaan.En tuu helpolla pääsee :headwall: Ootko harkinnu ihan vaikka jonkun esim keventäjät.fi kokeilla sieltähän saa ruokavaliot kunto ohjelmat ym tietty ne vois netistä löytää ilmaiseksikin. Monet varmaan syö tietämättään jollain tapaa väärin ja varmaan itsekin tähän syyllistyn,mut pienillä jutuilla on hyvä aloittaa.
 
Harkitsin keventäjiäkin jne. mut pelkään, etten kumminkaan sais pidettyä siitä ohjelmasta kiinni ja ettei siitä lopulta olis mulle mitään hyötyä. No, eipä toi Nutrilett-kuurikaan asioita tietty ratkaise, mut kaipaan tosiaan jonkunlaista alkupotkaisua.
Makean lakko tosiaan alkaa huomisesta, ja sen uskoisin auttavan aika pitkälle, oon nimittäin ollut sellanen herkuttelija, ettei ihmekään et paino on noussut. Ja se telkkarin edessä syöpöttely saa kanssa loppua! ;)
 
Mulle kävi varmaan 2-3vuotta sitten niin että limpparit jäi periaatteessa kokonaan pois ei vain tee mieli,ja karkki himokaan iskee enää joskus... En nyt tiiä onko järkevä vinkki mut kokeile kun apteekista saa nykyään pieniä pulloja risiiniöljyä,joskus otin niitä parikin ne on parempia kuin vastaavat tabletit. Kuona aineet ainakin poistuu tai sit eti netistä joku muu vastaava kehon puhdistuskuuri (ei sitä yrtti aivan kamala :$ ) Luulisin sen olevan hyvä lähtöponkaus!
 
Joo lenkkikaverin musta kyllä sais jos Turussa asuisit! :) Harmitti kun kävin tänään "turhaan" kaupungilla niitä Nutrilett-tuotteita etsimässä. Olivat loppuneet kaupasta (alennustuotteet). Sain kyllä varattua huomiseksi niitä itselle.. Elikkä kuuri alkaakin vasta huomenna.. ;)
 

Yhteistyössä