altistaako raskaus infektioille?!

no en sanois, että altistaa. Yleensä saan flunssan jopa kesällä, mutta tämän raskauden kanssa ensimmäinen flunssa aalto rv20 tienoilal :snotty: mutta sitä sitten kestikin sitten pari viikkoa. Aikasemmissa sama juttu, ei tarttennu lääkärissä joka kuukaus juosta :D
Toki yksilöllistä varmaan tämänkin, kuten kaikki muukin raskauteen liittyvä =)
 
Kaksiraskautta takana, ja yhtään flunssaa en sairastanut vaikka yleiskunto oli heikompi kuin nyt. Nyt tätä kolmatta odottaessa takana kaksi ärhäkkää vatsatautia ja yksi elämäni kamalimpia flunssia.
 
Toivottavasti ei, viimeisen 7 päivän ajan olen tavannut 4 eri aikuista, joilla on ollut paha flunssa ja kaksi flunssaista lasta, ja nyt odottelen, että milloin iskee meikäläiseen. Itse asiassa toooodella outoa, etten ole jo sairastunut, sen verran räkäisen porukan kanssa olen hengaillut :LOL: Itse asiassa ehdin jo kuvitella, että raskaus jotenkin SUOJAISI infektioilta, kun tosiaan olen ollut terve kuin pukki koko raskausajan, mutta ehkä tämän syksyn räkätaudeilla onkin pitkä itämisaika. Tai sitten alkuuraskaudessa aloitetusta LGG-, omega-3, monivitamiini-, kasvis- ja hedelmäkuuristani on ollut oikeasti jotain hyötyä. :p

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 19+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pietu-:
Raskauden aikana keho on herkempi kaikelle ts. vastustuskyky on alhaisempi.
Näin minullekkin lääkäri sanoi kun kolmosen raskaudessa sairastelin paljon. Vastustuskyky on heikompi ja siksi sairastuu helpommin kuin normaalisti. Nytkin 4,5 viikkoa jo oon ollu flunssassa ja toinen lääkekuuri poskionteloihin menossa :( .
 

Yhteistyössä