Alumiininen mehumaija

vieras
Ei. Eikä kannata edes käyttää, happamuus irroittaa siitä alumiinia ja se on epäterveellistä, riittävästi kertyneenä jopa myrkyllistä! Heitä roskiin ja osta uus!
 
ostan ostan, heti ku tästä kaupunkiin asti ehdin :D mietin vaa et mikähä ajatuskatko mullaki on tullu, kyllä mä tiedän että puolukkaa ei saa tunkee alumiinikattilaan, mutta ei tullu mieleenkää että sama koskee viinimarjoja :LOL: eihä punaset oo happamia, ei suinkaan :saint:
Tuomosen emaloidun kun jostain vielä löytäisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ostan ostan, heti ku tästä kaupunkiin asti ehdin :D mietin vaa et mikähä ajatuskatko mullaki on tullu, kyllä mä tiedän että puolukkaa ei saa tunkee alumiinikattilaan, mutta ei tullu mieleenkää että sama koskee viinimarjoja :LOL: eihä punaset oo happamia, ei suinkaan :saint:
Tuomosen emaloidun kun jostain vielä löytäisi...
Onkohan se saksalainen höyrystin, jota Lidl on myynyt, emaloitu? Se on niin ruma, etten ole sitä sen takia kelpuuttanut. :D
 
ääh, eilen jo oli ketju mehu-maijoista ja mehu-liisoista ja tietenkin ne tuli mun uneen..
koitin mehu-maijaa ostaa mutta mulle annettiin vaan lastenkirja käteen, samoin liisasta.. ihmeissäni sitten katselin niitä kirjoja ja häivyin vaivihkaa kaupasta miettien olenko minä tyhmä vai oliko se myyjä :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ostan ostan, heti ku tästä kaupunkiin asti ehdin :D mietin vaa et mikähä ajatuskatko mullaki on tullu, kyllä mä tiedän että puolukkaa ei saa tunkee alumiinikattilaan, mutta ei tullu mieleenkää että sama koskee viinimarjoja :LOL: eihä punaset oo happamia, ei suinkaan :saint:
Tuomosen emaloidun kun jostain vielä löytäisi...
Siis oikeastiko sulla on vielä alumiinikattiloita? Niistähän liukenee alumiinia ruokaan kuin ruokaan! Eikä vain puolukkaan.
 
ei mulla oo alumiinikattiloita, tuo maija on eka kapine alumiinista mitä tähän talouteen on eksyny. mutta seki menee lasten leikkeihin.. tosin, onhan tuossa hyvä tuo siiviläosa, siihe voi vaikka kerätä marjoja B) ne ei mahda siinä ajassa ehtiä myrkyttyä.

Ja minen tilaa mistään sitä maijaa kun tarviin sen nyt, tai no, huomenna viimeistään.
 

Yhteistyössä