Ammattia vaihtaneet hoitajat?

  • Viestiketjun aloittaja äshoo
  • Ensimmäinen viesti
Laitoinkin jo tuonne toiseen ketjuun vastauksen, mutta kopioin nyt saman tähänkin.

Vaihdoin atk-alalle, kun sopiva kurssi osui eteen. Saan parempaa palkkaa istumalla täällä viihtyisässä toimistossa ja voi välillä jopa kirjoitella foorumeillekin...

Hoitajan työssä eniten kävi rassaamaan iso vastuu (olin enimmäkseen kotisairaanhoidossa, jossa yleensä työskennellään yksin) ja se, että aina piti jaksaa olla niin aurinkoinen ja ystävällinen. Fyysinen rasitus oli myös kova kun 100 kg pappoja piti nostella.

En aio enää hoitoalalle palata. Jos nykyisestä työstä tulee kenkää, niin menen vaikka siivoamaan mielummin.

Tsemppiä kuitenkin teille jotka jaksatte hoitsuina vielä raataa!!
 
äshoo myös
en ole vielä alaa vaihtanut mutta miettinyt olen asiaa paljonkin nyt kun olen ollut poissa työelämästä kolme vuotta. On ollut siis aikaa miettiä =) Olisin kans kiinnostunut aiheesta. Koulunpenkille kai täytyy lähteä takaisin jos muualle mieli tekee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:45 Ilonaäippä kirjoitti:
Juu perhepäivähoitajaks meinasin tässä nyt ens alkuun ryhtyä... Katsotaan nyt, mitä siitä tulee. Se on kuitenkin melko varmaa, että ainakaan vuorotyöhön en halua... Ja siis sairaanhoitaja olen koulutukseltani =)
Ai sinäkin olet hoitsu =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:46 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:45 Ilonaäippä kirjoitti:
Juu perhepäivähoitajaks meinasin tässä nyt ens alkuun ryhtyä... Katsotaan nyt, mitä siitä tulee. Se on kuitenkin melko varmaa, että ainakaan vuorotyöhön en halua... Ja siis sairaanhoitaja olen koulutukseltani =)
Ai sinäkin olet hoitsu =)
Jep! Tuota apteekki-alaa oon myös mie joskus miettiny. Siinä vaan tarvitaan sen verran paljon matikkapäätä, että eipä taida miulta onnistua :ashamed:
 
En tiä käykö sulle ketjuun lähihoitajat, mutta en tiä teenkö päivääkää niitä töitä, kattotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Vähä oon alkanu miettiin, et minkä ihmeen takia luin lähihoitajaksi????????????? :headwall:
 

Yhteistyössä