Ammattisi ja autosi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"qwerty"
Täytyy sanoa, että aika kalliilla kalustolla palstalaiset ajelevat. Osa jopa aika epäsuhtaisilla ammatteihin ja palkkoihin nähden. Perintöjä on saatu tai reippaasti velkavetoisilla ajellaan.
 
Peyote
[QUOTE="qwerty";28630371]Täytyy sanoa, että aika kalliilla kalustolla palstalaiset ajelevat. Osa jopa aika epäsuhtaisilla ammatteihin ja palkkoihin nähden. Perintöjä on saatu tai reippaasti velkavetoisilla ajellaan.[/QUOTE]

Mistä sää tiiät ihmisten palkat?
 
lähäri
[QUOTE="qwerty";28630371]Täytyy sanoa, että aika kalliilla kalustolla palstalaiset ajelevat. Osa jopa aika epäsuhtaisilla ammatteihin ja palkkoihin nähden. Perintöjä on saatu tai reippaasti velkavetoisilla ajellaan.[/QUOTE]

No kun katsoo ammatteja (ekonomeja, lääkäreitä, tradenomeja, insinöörejä jne) niin palkatkin ovat varmasti kyllä keskivertoa paremmat. Kyllä lääkärin palkalla nyt Octavian, Avensiksen, kolmossarjan Bemarin, perus audin, toyota yariksen.. jne nyt ostaa...

Kun lähihoitajan palkallakin on ostettu audi
 
Hammaslääkäri
[QUOTE="qwerty";28630371]Täytyy sanoa, että aika kalliilla kalustolla palstalaiset ajelevat. Osa jopa aika epäsuhtaisilla ammatteihin ja palkkoihin nähden. Perintöjä on saatu tai reippaasti velkavetoisilla ajellaan.[/QUOTE]

Minulla jää parhaimpina kuukausina nettona käteen palkasta 5000e. Rahoituksella Yarikseni ostin, mutta äkkiä sen pois maksoin. Toitsuni taisi maksaa 22800 uutena. Mulla siis pikku tojota.
 
ljl
[QUOTE="qwerty";28630371]Täytyy sanoa, että aika kalliilla kalustolla palstalaiset ajelevat. Osa jopa aika epäsuhtaisilla ammatteihin ja palkkoihin nähden. Perintöjä on saatu tai reippaasti velkavetoisilla ajellaan.[/QUOTE]

No meillä on jumalaton autolaina.. mutta ollaankin lähihoitaja ja varastomies..
 
Se jakeluautonkuljettaja
No eipä keittäjät, lähihoitajat tai jakeluautonkuskit ihan kamalasti tienaa. Tuntuukin tällä otannalla, että paremmin koulutetut ja parempipalkkaiset ajavat tulotasoonsa nähden melko vaatimattomalla kalustolla. No, onhan se ennenkin nähty, että näyttämisenhalu on suurinta pienipalkkaisilla.
Mulla on kyllä iso autolaina, jos sun oloasi helpottaa.
 
"juustonaksu"
Ihan kuule kaupan meikkiosastolla olen töissä ja mies vartija. Ei meillä suuret palkat ole. Mellä BMW 335 2008, maksoi yli 50.000 uutena, kun ostettiin. Lainaa on maksamatta vielä vissiin noin 30.000 Mutta me lyhennämme lainamme joka kuukausi, joten ei pitäisi olla keneltäkään pois meidän "ylisuuri" autolainamme..
 
"tehotyttö"
Me olemme kumpikin insinöörejä. Minä rakennusinsinööri ja suunnittelutehtävissä talofirmassa ja mies on DI ja esimies kiinteistötekniikka-alalla. Mä kuljen fillarilla töihin, koska työmatkaa on vain alle 4km suuntaansa. Miehellä yli 30km, joten hän tarvitsee autoa. Me myytiin juuri Focus diesel
-99 ja tässä kesäloman aikana ostamme uuden auton. Joku Nissanin malli (en nyt muista kirveelläkään tarkemmin..ei minua autot kiinnosta:) ) miehellä on mielessä.
 

Yhteistyössä