Ammattisi?

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät;23589486:
Miksette opiskele lääkäriksi, niin saisitte kunnon palkkaa?
Mulla ei riittäisi aivot alaan, enkä kestäisin sitä vastuuta enkä toisaalta kestäisi tiirata jonkun peräpukamia suurennuslasilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät;23589486:
Miksette opiskele lääkäriksi, niin saisitte kunnon palkkaa?
Niin rahanahne en sentään ole, jotta harjottaisin ammattia, joka on täysin EVVK.
 
Huisi hippu
tuleva lähihoitaja, nyt harjoittelussa. juu minulle aivan omiaan, tänään työkaverit kysy miksi en oo biologian tutkimus alalla kun niin kiinnostuneena kerroin ihmisen ihon värin kehityksestä. en ole alaa vaihtamassa. minulle riittää tiededokumentit kotona viihteeksi.
 
entä?
[QUOTE="vieras";23589608]Mulla ei riittäisi aivot alaan, enkä kestäisin sitä vastuuta enkä toisaalta kestäisi tiirata jonkun peräpukamia suurennuslasilla.[/QUOTE]

Mitenkäs olisi terveyskeskuksen hammaslääkäri? Palkat oli 3 vuotta sitten keskimäärin 5300 e/kk. Ei tarvitse peräpukamia katsella ja harvoin kukaan kuolee.
 
"sssss"
[QUOTE="hmm";23589598]Jos todella olisit "aivokirurgi", olisit varmasti kertonut ammattisi olevan neurokirurgi. Aivokirurgi ei ole ammatti.[/QUOTE]

Siksi hymiö perässä... Sana aivokirurgi kertoo muille enemmän kuin neurokirurgi. Niin ja olen erikoistunut aivojen verisuonikirurgiaan =)
 
[QUOTE="sssss";23589694]Siksi hymiö perässä... Sana aivokirurgi kertoo muille enemmän kuin neurokirurgi. Niin ja olen erikoistunut aivojen verisuonikirurgiaan =)[/QUOTE]

eiköhän kaikki oo sen verran teho-osastoa, housea tai greyn anatomiaa kattonu et tietää mitä neurokirurgi tekee:D
 
---------
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23589633:
Media-assistentti, opiskelen lähihoitajaksi.
Vautsi. Mä valmistun kohtapuoliin media-assistentiksi ja olen myös suunnitellut, että lähden opiskelemaan hoitoalaa. Haaveissa on vaan sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan ammatti.
Media-alallahan ei tunnetusti ole töitä, joten pakko kehitellä jotain muuta.
 
"vieras"
Ihan asiaa sivuten neurokirurgi saattaa tehdä myös paljon muuta kuin työskennellä aivojen parissa.
Mutta ap:ltä kysyisin että kauan olet opiskellut noihin ammatteihin yhteensä?Minkä verran työelämää takana yhteensä?
Itselläni merkonomin ja lähihoitajan paperit,viimeksi olen työskennellyt siivoojana ja nyt laborantin koulutukseen suunnitelmat lähteä.
 

Yhteistyössä