Amway toimii

  • Viestiketjun aloittaja TsouTsou
  • Ensimmäinen viesti
TsouTsou
Tännekkin palstalle tiedoksi, että Amway ihan oikesti toimii...
Aina olen tavarat saanut kotiin asti toimitettuna ja juuri niinkuin olen tilannut...
Ja myös rahat ovat maksettu tililleni joka ikinen kuukausi...
Jännä kun saa huomata, että miten pikkuhiljaa ansiot kasvavat ja kohta, ehkä vuoden päästä voin lopettaa oman työni...
Eli kannattaa siis kokeilla niin ei tarvitse tännekkään kirjoitella, että ei toimisi ja on jotenkin huijausta!
 
minä
niin ja tääkin on vaan sellainen "mainospuhe". Kohta joku tulee kysymään, että mikä se on ja miten voi tienata. No sitten ap tuleekin rekisteröitynä kertomaan kuinka voi yv:nä kertoa enemmän ja näin saa alleen väkeä.

Älkää hyvät ihmiset lähtekö tähän!

Muutenkin tuotteet on perseestä. Se pyykkipulveri varsinkin.
 
vieras
Voi ei! :( Mua niin surettaa, että joku jaksaa aina retkahtaa tuohon...

Tännekkin palstalle tiedoksi, että Amway ihan oikesti toimii...
Aina olen tavarat saanut kotiin asti toimitettuna ja juuri niinkuin olen tilannut...


- Tämä ei tee pyramidipelistä yhtään luotettavampaa.

Ja myös rahat ovat maksettu tililleni joka ikinen kuukausi...

- En edes kehtais käyttää toisilta huijaamiani rahoja, sillä provisiosi pohjautuvat toisten ylipuhumiseen ja värväämiseen...

Jännä kun saa huomata, että miten pikkuhiljaa ansiot kasvavat ja kohta, ehkä vuoden päästä voin lopettaa oman työni...

- Aivopesu toiminut todella hyvin... Oletkos laskenut, mitä TODELLA olet tienannut? Eli provisioistasi laske pois bensakulut, toimituskulut, puhelinkulut, jokainen plani ja koulutusmaksu, VEROT jne. Veikkaampa, että miinuksella ollaa ja aika rajusti. Aikuinen kun ymmärtää, että rahasi ei tule tyhjästä - ilmaisia lounaista ei ole, eikä kukaan jaa rahaa ilmaiseksi. Niin muuten, oletkos muistanut maksaa ne verosi? Kai tiedät, että tulosi on liiketomintaa, josta verokarhun pitää saada osansa...

Eli kannattaa siis kokeilla niin ei tarvitse tännekkään kirjoitella, että ei toimisi ja on jotenkin huijausta!

- Vain n. 3% verkostomarkkinoijista voi menetyä, eli huijasuta väittää, että KAIKKI voisivat yltää samaan tai että edes sinä voisit joskus jättää työsi... Ehkäpä ihmiset osaavat ajatella omilla aivoilla, eivätkä ole aivopesun uhreja kuten sinä, eli tietoa kyllä löytyy, jonka perusteella ihmiset eivät niin herkästi lähde näihin mukaan. En väitä, että kaikki verkostomarkkinoinit on huijausta, mutta juuri amwayn kaltaiset pyramidikonseptit ovat. On verkostomarkkinointia ja verkostomarkkinointia, mutta konseptin toimintatapa ja rakenne ratkaisee kumpaan kastiin se kuulu, eli hyviin, toimiviin vai huonoihin huijausverkostoihin. Olet nyt saanut hyvän hurmostilan päälle, etkä näe metsää puilta, mutta kannattaa oikeasti perehtyä ja opiskella, mitä verkostomarkkinointi monine alalajeineen on, sekä tutkia kilpailijoiden konsepteja, ennen kuin alkaa kauheasti viisastelemaan tai väittämään omaansa parhaimmaksi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
paljos sä oot ite pistäny rahaa koulutuksiin ja materiaaleihin? Joko muka olet plussan puolella :D Siinä ei kyllä rikastu kukaan.
tiedän kyllä muutaman jotka tienaa sen 7000e kk tolla :)
Bruttona vai nettona? Ja oletko oikeasti nähnyt näiden kavereiden tiliotteen vai uskotko pelkkiin kuulopuheisiin ja väitteisiin tyyliin, joku josakin KUULEMMA tienaa? Jos näillä okeasti tienaa tuon verran, niin tienaajat pystyisivät siloin ylpeänä esittämään tiliotteensa väitteidensä tueksi... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mun mielestä paras on kun nää kaikki mainostaa "kohta voin jäädä päivätyöstäni pois" :LOL: Kyllä miljonäärejä nyt pukkaa maailmaan :whistle:
Jep ja vieläpä tekemättä itse mitään, tulee rahaa ovista ja ikkunoista ihan ilmaseksi.... :D
 
TsouTsou
Tervehdys ystäväiseni!
Tällä hetkellä tuloni ovat noin 800?/kk työtä takana 2kk. Eli ei huono. Tehdään sama uudestaan ja tulot on tuplat... N-21 systeemi kun on kopioitumista niin itse saa tehdä jatkuvasti vähemmän ja vähemmän... Eikä tarkoita miljonääriä että voi lopettaa työnsä, noin. 4000? tulot riittävät siihen! Olen tällä hetkellä reilusti plussalla, koska ostan vain itselleni kulutustuotteita. Olen ollut 4 vuotta yrittäjänä ja tiedän miten verotkin maksetaan =) . Olen nähnyt muiden tilinauhoja, ja myös omani...
Ymmärrän kyllä, että kritiikkiä tulee, koska aina löytyy epäonnistujia. Sitä en edelleenkään ymmärrä, että miten tässä voi hävitä rahaa? Amway on meidän tukkukauppa ja jokainen tekee mitä haluaa. Meillä on n-21 systeemi joka vie bisnestä eteenpäin. Tavaraa olen ostanut VAIN itselleni eli takkiin ei ole tullut siinäkään... Nyt vien tiimiläisiäni Wessiin Tukholmaan ja tämän jälkeen he voivat tehdä saman kuin minä. Yksinkertainen ja riskitön tapa aloittaa bisnes, ja hauskaa on myös se, että bisnekseni kasvaa jopa euroopassa, vaikka en ole koskaan käynytkään... =)
Ja mainitakseni vielä pyramidipeliin sen verran, että normaali yritysmuoto on pyramidi ja kaikki maailmalla pärjäävät yritykset ovat verkostoja... kuten meidän rakas K- ja S- ryhmäkin...
Kuinka moni teistä on oikeasti kokeillut N-21 bisnes-systemiä?
Eli ellet ole mukana tai ollut mukana niin turha on kommentoida asioita, joista ei tiedä.
Sama kun menisin haukkumaan bemaria vaikka ajan mersulla =)
 
TsouTsou
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Juu en ole mukana mutta sukulainen on ja jo se pelkkä käännytystyö saa mulla niskavillat pystyyn. Törkeitä tapoja käytetään kun yritetään saada lisää ihmisiä tohon hommaan, mä en siedä sellasta.


Ilmeisesti on myyntiporukassa vai?
Ei N-21 systeemissä noin tehdä...
Se on jopa kiellettyä ja kukaan tiimiläisistäni ei ole menettänyt ainuttakaan ystävää vaan saanut roimasti niitä lisää
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Juu en ole mukana mutta sukulainen on ja jo se pelkkä käännytystyö saa mulla niskavillat pystyyn. Törkeitä tapoja käytetään kun yritetään saada lisää ihmisiä tohon hommaan, mä en siedä sellasta.
joo,samaa mieltä.vierestä oon seurannu ja itteeki yritetty mukaan...hyväksi käyttöä minun mielestä ja sukulaisten ja tuttavien kiusaamista,ei mitää muuta.ja paria ainettaki kokeillu ite,eikä mitää hääppösii...
 
NO en tiiä missä porukassa mutua kun amway on luojan lahja maailmalle sen mukaan. Ihania kokouksia ja niistä tullaan takas ku herätysjuhlasta julistamaan amwayn mahtavuutta. Sori, mä en voi sietää ihan sen takia että yksi ihminen on sille luonu negatiivisen kuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
NO en tiiä missä porukassa mutua kun amway on luojan lahja maailmalle sen mukaan. Ihania kokouksia ja niistä tullaan takas ku herätysjuhlasta julistamaan amwayn mahtavuutta. Sori, mä en voi sietää ihan sen takia että yksi ihminen on sille luonu negatiivisen kuvan.
Kai se joihinkin uppoo se amerikkalainen käännytyspropaganda mut meidän agitaattori oli pulassa kun mun haaveissa ei olekaan ilmaiset ulkomaanmatkat ja isot talot.. Kun se ei keksinytkään miten voi tehdä amwaylla muka onnelliseksi ihmisen joka a) tekee työtä siksi että tykkää siitä b) ei koe että onnen edellytys on raha ja isot omaisuudet vaan onni on jossain ihan muualla :LOL:
 
...
Itse olen mukana enkä ole järin tyytyväinen. Ensiksikin, suurin osa tuotteista aihettaa allergiaa, joten en niitä voi käyttää. Tästä syystä en voi niitä myöskään kellekään suositella, sillä minä en suosittele ihan periaatteesta mitään kellekään ennen kuin itse olen 100% tyytyväinen. Joten minulla ei ole yhtään alalinjalaista, jonka avulla tienaisin tuolla. Ja mun mielestä ne tuotteet on kalliita. Vitamiinit on ainoita hyviä, mutta nekin aika kalliita (tosin laatu kyllä maksaakin), joten pelkästään niitä en jaksa tilailla.

Eli uskon siihen, että fanaattiset jäsenet varmasti tienaa jotain, mutta perustallaajalla tulos on +/-0 sillä eihän tässä varsinaisesti mitään häviä, jos tuotteita tilaa vain omaan käyttöön.
 

Yhteistyössä