Amway

heippa!!

Sanonpa minäkin muutaman sanasen tähän amway asiaan. Olen aivan samaa mieltä parin edellä olevan nimimerkin kanssa. Amway on hieno yritys joka tarjoaa hyviä tuotteita, bonusta ja mikä parasta uusia ystäviä, antaa ihmisille heidän sitä halutessaan oppia kirjoista ( ei amway ihmisten kirjoittamia) joista saa apua parisuhteeseen, kuinka saa ystäviä ja ITSETUNTOA!!!

Eikä kukaan lupaa että rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun vain lähtee mukaan. Töitä pitää tehdä jotta saa rahaa, mutta kun jostain tykkää niin eihän se tunnu työltä??? eikö vain...

Minun ja perheeni paras päätös oli alkaa tehdä amway liiketoimintaa. enkä ole sitä katunut pätkääkään. Ja kaikillehan tämä ei sovi ja yleensä pahaa kirjoittelevat eivät joko tiedä asiasta mitään tai ovat olleet hetken mukana mutta rahaa kun ei heti kasapäin tullut niin lopettivat. Kumma kun tuolla eri palstoilla on paljon ex-ilh joilla on jäänyt kaikenlaisia kysymyksiä, kun kaikillahan on oma apulinja joilta voi asiat kysyä...

Mutta kuitenkin kaikilla on oikeus mielipiteeseen oli se mikä tahansa!

Iloista kesää kaikille!!!
=) =)
 
tuossa luvin imeissäni teijän juttuja. ihte olen käyttäny amwayn
tuotteita pitkään sekä myynny niitä enkä ole katunu.
tämä on itsenäistä työtä ei sinua pakoteta mihinkään.
tulos jos sitä haluat riippuu sinusta ihtestäs.
mulle on hyvät ja edulliset tuotteet tärkeät,jos siinä tienaa samalla niin sehän on mukava lisä.
 
Flash
Jeps, paholaisen hommaa :) Sentähden kaikki himouskovaiset (ei nämä normaalit uskovaiset vaan hc/himo) ovat sitä vastaan. Kaikista kovin vastaanpuhuja koettaa monestikkin samansta ipstä vinkua asiaa että kyseessä on sopimus paholaisen kanssa jne. Väitteet perustuvat 80 luvulla liikkuneeseen huhuun, jolloin puhuttiin että amway teki sopimuksen paholaisen kanssa (tähän sitten nämä hc uskovaiset uskovat, mutta eivät idean mahdollisuuksiin). Sanon itse tässä ja nyt: tämän homman erinomainen puoli on myös se, että voi valita kenen kanssa työskentelee. Itse menestyn tässä, ja tämä on itseaisassa ainut asia missä olen koskaan menestynyt, joten JOKAINEN pystyy tähän jos haluaa. Töitä se vaatii mutta tuloksia tulee taatusti!
Toki vaihtoehtonahan on ihq duuni 0600- 1600 ja sitten 64 vuoden iässä hienosti ansaittu kokonainen 60% eläke. Jos tuo ei ole kusetusta niin mitä se on? Ei kiinnosta ajatus moisesta, ja on hyvä että uskallettiin vaimokkeen kanssa kokeilla, sillä nyt on jo mukavat tulot ja kaikki työ mitä tekee, on ihmisten auttamista. Onko parempaa työtä? No ei. Kokeilkaa ja tutkikaa faktoja eilkääkä minkään hc uskovaisten kökkeliä. Kökkeliä voi kirjoittaa ihan mistä tahansa jos haluaa, jokainen joka osaa itse ajatella tajuaa tämän. Eriasia on se fakta. Siitä ei kovinkaan moni osaa kirjoitttaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:58 Flash kirjoitti:
Jeps, paholaisen hommaa :) Sentähden kaikki himouskovaiset (ei nämä normaalit uskovaiset vaan hc/himo) ovat sitä vastaan. Kaikista kovin vastaanpuhuja koettaa monestikkin samansta ipstä vinkua asiaa että kyseessä on sopimus paholaisen kanssa jne. Väitteet perustuvat 80 luvulla liikkuneeseen huhuun, jolloin puhuttiin että amway teki sopimuksen paholaisen kanssa (tähän sitten nämä hc uskovaiset uskovat, mutta eivät idean mahdollisuuksiin). Sanon itse tässä ja nyt: tämän homman erinomainen puoli on myös se, että voi valita kenen kanssa työskentelee. Itse menestyn tässä, ja tämä on itseaisassa ainut asia missä olen koskaan menestynyt, joten JOKAINEN pystyy tähän jos haluaa. Töitä se vaatii mutta tuloksia tulee taatusti!
Toki vaihtoehtonahan on ihq duuni 0600- 1600 ja sitten 64 vuoden iässä hienosti ansaittu kokonainen 60% eläke. Jos tuo ei ole kusetusta niin mitä se on? Ei kiinnosta ajatus moisesta, ja on hyvä että uskallettiin vaimokkeen kanssa kokeilla, sillä nyt on jo mukavat tulot ja kaikki työ mitä tekee, on ihmisten auttamista. Onko parempaa työtä? No ei. Kokeilkaa ja tutkikaa faktoja eilkääkä minkään hc uskovaisten kökkeliä. Kökkeliä voi kirjoittaa ihan mistä tahansa jos haluaa, jokainen joka osaa itse ajatella tajuaa tämän. Eriasia on se fakta. Siitä ei kovinkaan moni osaa kirjoitttaa
Turha sun on HC:laisia haukkua HC-uskovaisiksi. Mikäs ite oot?? AMWAY- uskovainen vai? Jos joku on käännytystä ja uskovais-touhua niin AMWAY!!! Siinähän on niitä L positiivisiakin aikalailla mukana. HC:llä on kunnon tuotteet ja niitä voi allerginenkin käyttää. AMWAY:n tuotteista en ole kuullut muuta kuin huonoa sanottavaa ja myös oma kokemus niistä on huonoa. En ikinä enää erehdy niitä käyttämään. HC:n tuotteita käytän mielelläni ja mielelläni myös maksan kunnon tuotteista. AMWAY:n p...a kamasta en enää maksa senttiäkään!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Itse en ole HC:läinen, mutta heidän tuotteitaan käytän ja mielellään myös puolustan kunnon tuotteita. Lainatun kirjoituksen kirjoittaja taas on AMWAY myyjä ja mitäs myyjä tekee... myy tuotetta, että sais siitä rahaa, vaikka tietäisikin tuotteen huonoksi :kieh: :kieh: :kieh:
 
TwistedSister
Tupperi,Avon yms. ovat suoramyyntiä.Amway on ihan toinen juttu jota en suosittele.Monella ollut vain ongelmia sen kanssa ja lopettaneet sen homman.
Amwayn tuotteista pidän vain pyykinpesuaineesta.Kosmetiikan laatu ei ole hyvä ja on kallista.<br><br>
 
Pakko laittaa omakin mielipide tähän keskusteluun. Amway on todella hyvä mahdollisuus. Sinun ei ole pakko tehdä mitään jos et itse halua (tarkoitan koulutuksia yms.) Rahaa ei tule tekemättä mitään. Työtä joudut tekemään mutta pitkällä aikavälillä se tuottaa todella hyvää hedelmää!
Olen itse ollut työelämässä n.15 vuotta ja on jo aika olla oman elämänsä pomo! Teen tätä paljon mieluummin kuin jotain muuta.
Minulla on paljon asiakkaita jotka ovat käyttäneet ennen Cliniquen, Estree Lauderin yms.merkkituotteiden kosmetiikkaa ja ovat siirtyneet Artistryyn koska hinta-laatusuhde on paljon parempi.
Ystävän neuvona annan että jos olet kiinnostunut Amwaysta ota yhteyttä sellaiseeen ihmiseen joka on olllut toiminnassa mukana esim. parikin vuotta. Heiltä saat oikeat vastaukset. Netistä ei löydy välttämättä vastauksia kysymyksiisi. Minulla on kokemusta Amwayn huonoistakin linjoista joissa ihmisiä on painostettu mutta sellaista ei saa tapahtua! SE on vastoin Amwayn eettisiä sääntöjä.
itse olen sitä mieltä että JOS EI MITTÄÄN YRITÄ EI VOI MITÄÄN SAADAKAAN!! AVOIMIN MUTTA OMIN AIVOIN MUKAAN !!
 
khf
Itse olen mukana amwaylla ollut kuukauden verran enkä hirveesti ole jaksanut panostaa hommaan... jonkin verran olen myyntiä saanut mutta ketään en ole mukaan saanut...
Siinä mielessä en hirveästi tykkää kun on niin että enmmän esitellään liikeideaa kuin tuotteita. Jokuset kasvohoidot olen järkännyt ne ovat mukavia ja sunnuntaina on taas yhdet kasvohoitokutsut.
Tuotteet ovat kyllä aika hintavia enkä itsekkään ole edes kokeillut niitä.
Muutta katsotaan nyt tuleeko hommasta mitään..
 
Amway on tosiaan aika kiistanalainen yritys. Mielestäni tällaiset verkostomarkkinointiyritykset (pyramidit) ovat tosi epäoikeudenmukaisia. en käytä näitä tuotteita myöskään sen vuoksi, että ovat mielestäni tosi kalliita. "Monet Amwayn toimintaan osallistuneet henkilöt ovat kirjoittaneet menettäneensä tuhansia dollareita yrittäessään saada toimintaansa tuottavaksi" kerrotaan wikipediassa. Amwayta vastaan on nostettu useita syytteitä ja esim Kanadassa Amway on 80-luvulla syyllistynyt veron ja tullimaksujen kiertoon sekä petokseen. Tietoa yrityksestä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Amway

 

Yhteistyössä