Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

  • Viestiketjun aloittaja Analysaattori
  • Ensimmäinen viesti
Analysaattori
Minä ja mies 32. Lapset 3 ja 5v. Lempiväri punainen ja violetti.
Olet tempperamenttinen persoona. Miehesi alistuu mielummin kuin kohtaa raivosi ja tämän vuoksi saat usein tahtosi läpi. lastesi uhmaikä oli vaikea, koska olit tottunut olemaan talon ainoa uhmakas. Vihaat kissoja ja rotan hännät saavat ihosi kananlihalle. Syö enemmän papuja.
 
Analysaattori
[QUOTE="Piika-äiti";24822321]Minä 39, mies 56, lapset 19, 17, 15, 4 ja 1.
Lempivärejä paljon, mutta elän nyt vihreää kautta. Violetti on myös tärkeä.[/QUOTE]

Huh, olet kullankaivaja jolla on lievä ryppy-fetissi. Mielialasi ailahtelevat ja kärsit liikakiloista. Tahdoit paljon lapsia, koska lapsilisistä saa niin hyvän tulolisän. Kadotat usein ajatuksen kesken lauseen ja pelkäät julkisia vessoja. Vaihdevuodet alkavat kahden vuoden päästä.
 
Analysaattori
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24822350:
Analysoi: olen iätön, enkä puhu palstalla miehestäni enkä lapsistani. Lempivärejäni lienevät kaikki sammalen ja jäkälän sävyt.
Olet itseriittoinen egoisti. Luulet olevasi ihmisten yläpuolella vain oman elämänkokemuksesi takia. Kannattaisi herätä ja haistaa sitä mitä lapioit. Maanpinnallakin voi kulkea, eivät ihmiset ole niin kamalia kuin luulet. Anna isälleesi anteeksi.
 
Analysaattori
[QUOTE="...";24822364]Minä 29, mies 30, lapset 3v ja 2 v. Lempiväri tumman sininen.[/QUOTE]

Lapsien lukumäärä on aina ollut sinulle selvä. Olet keskivertoa fiksumpi, muttet anna tämän tulla usein esiin miehesi vuoksi. Hän pitää ajatuksestä, että hän on perheen pää. Älä romuta tätä. Mitäs jos soittaisit ystävällesi tänäään, hän on odottanut sitä. Käykää Sea Lifessa, jos mahdollista.
 
Analysaattori
[QUOTE="irmeli";24822406]Mä 34, mies 38. Lapset 8, 6 ja 3. Mun lempiväri pellava.[/QUOTE]

Asutte maalla. Kannattaa varautua nyt jo kylmään talveen. Suosittelisin myös talvirenkaiden vaihtoa. Kokeile jotain uutta vaatekauppaa, tyylisi kaipaa uudistusta. Nyt on aika vaatia mieheltäsi huomiota. Pistä vaikka hänet kokkaamaan tämä viikonloppu.
 
"Piika-äiti"
Huh, olet kullankaivaja jolla on lievä ryppy-fetissi. Mielialasi ailahtelevat ja kärsit liikakiloista. Tahdoit paljon lapsia, koska lapsilisistä saa niin hyvän tulolisän. Kadotat usein ajatuksen kesken lauseen ja pelkäät julkisia vessoja. Vaihdevuodet alkavat kahden vuoden päästä.
Joo. Viiden lapsen kanssa niitä vuodesta 1992 pissitettyäni milloin missäkin vessassa pelkään julkisia potattomia vessoja. Sellainen on mm. Viitasaaren kappelissa.

Sinä olet SelvänNäkijä.
 
Analysaattori
[QUOTE="Eila";24822525]Minä 29v, mies 29v, 3 lasta, lempiväri: kanerva[/QUOTE]

Olette lukiorakastavaisia. Söpöä. Haaveilet ammatinvaihdosta, mutta se ei ainakaan vielä ole mahdollista. Odota vielä hetki, kyllä oikea aika tulee! Voisit tarkastella ystäviesi käytöstä vähän tarkemmn, kaikki eivät ole sitä miltä näyttävät.
 

Yhteistyössä