anjalankoskelaiset huhuu!

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
zalminakki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 20:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 14:58 zalminakki harmaana kirjoitti:
nii ja mä lupasin viedä pojat sunnuntaina inksan paloasemalle laskiais tapahtumaan...
Mekin ollaan sinne menossa ellei ihmeitä satu :D
ehkä me törmätään siellä ;)
 
zalminakki harmaana
kyllä mullekkin käy neste,en tosin ole käyny siellä vuosiin joten millanen paikka se on lapsille?onko kauheesti tupakan savua yms.vaikka ite poltanki niin ei oo kiva jos muksun vaatteet haisee savulle...
 
zalminakki harmaana
mulle käy melkeen mikä aika vaan kuhan isäntä on koton et voi olla isompien poikien kans ku en viittis koko laumaa ottaa mukaan ku toi 3vuotias ei oo sielt rauhallisemmast päästä...että ehdotuksia otan vastaan.
 
JaJaJa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 21:12 zalminakki harmaana kirjoitti:
mulle käy melkeen mikä aika vaan kuhan isäntä on koton et voi olla isompien poikien kans ku en viittis koko laumaa ottaa mukaan ku toi 3vuotias ei oo sielt rauhallisemmast päästä...että ehdotuksia otan vastaan.
Mikä oisi hyvä aika sinun kannaltasi ehdotuksia? Meille kun käy oikeastaan mikä aika vaan tai mieluummin aamupäivällä tai sitten iltapäivällä päikkäreiden jälkeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 21:46 minttu1 kirjoitti:
Pitäiskös jonkun kysästä sieltä paikasta et miten toimitaan kun meit tulee isompi rytmiryhmä sinne???

Kuinkas monta meitä ny on sitten tulossa sinne? Meiltä minä ja 1 muksu.
:wave:
Mä en uskalla varmaan mukaan tulla :ashamed: :ashamed:
Leikkipistehän on siinä alhaalla, mutta jos rauhassa haluaa istuskella niin kannattaa kysellä ylätilojen perään.
 
joolotta


[/quote]

Mä en uskalla varmaan mukaan tulla :ashamed: :ashamed:
Leikkipistehän on siinä alhaalla, mutta jos rauhassa haluaa istuskella niin kannattaa kysellä ylätilojen perään.
[/quote]

Tule, tule vaan! :wave: Onko siellä ylhäällä sitte millaset tilat?
 
zalminakki
jompi kumpi,en nyt muista.mutta on savuton kerros.tais olla alakerta jos siel on lasten leikkinurkkauskin.tarviiko sinne soittaa ja varata pöytää,eiks se ole ihan kahvila vaan...en mä tiiä.
 

Yhteistyössä