Ankara vitutus ja paha mieli =(

  • Viestiketjun aloittaja ni-na
  • Ensimmäinen viesti
ni-na
Ei sitte tuu meidän reissusta mitää.Kurjaa itkettää lapsiakin kun niin oottivat reissua =(

(kuten jo aiemmin marmatin siitä kolarista kun auto meni rikki yms. niin tällä hetkellä mies ajelee sillä risalla autolla,kulkee joo,mutta valot yms rikki,takakontti somus jne.eli koko perhe sillä ei voi matkustaa! )

Tää on mun mielestä niin kauheen väärin,siitä ei pääse mihinkää!!Ei tään pitäs vaikuttaa näin ku joutuu kolaroiduksi =( eikä keltää voi lainata autoa kun ei tutuilla oo 7hlön autoja. ja vuokraamossa on niin huikeet hinnat.Itkun itkun itku ku ottaa päähän!!!!koko kesänä ei oo käyty missään ja nyt ku olis ollu varattuna jo,niin käy näin.elämä ei tosiaan oo reilua =(
 
Surku. Me suunniteltiin koko kesä reissua ja kaverilta oltas saatu asuntoautokin lainaksi, ois käyty toisella puolella Suomea sukuloimassa ja Muumimaailmassa. Just sitä lähtöviikonloppua ennen perjentaina miehellä diagnosoitiin laskimotukos jalassa, matkustuskielto. Et se siitä lomasta sitten. Ollaan oltu kotosalla ihan ja vähän mökkeilty ja veneilty sitä mukaa kun jalka on alkanut parantua. Huomenna alkaa itsellä työt ja junnulla hoito, esikoinen on jo ollut 3 pvää eskarissa.
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
lainaisin autoa muttaku tuo on säkällä kolmen hengen auto :hug:

toivottavasti keksitte jotian muuta kivaa!

Huoh...olisko jotaki ehdotusta? tolla autolla ei päästä mihkää ja ollaan koko kesä kökitty kotona ja ootettu tätä.
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja Nasta Pimu:
Eh... Kuin mies voi sillä ajaa, muttei voi teitä kyytiin ottaa? Onko se NIIN kurtussa, ettei takapenkillä ole tilaa? Ihmettelen kyllä kuin se sit kulkee ylipäänsä jos noin on...

Meillä on siis 5 lasta ja tila-auto jossa peräkonttia kasassa(vibat penkit ihan siis siä takana) ja ne turvaistuimetki on vaihtamatta viä =( ja toisekseen,sillä saa helposti sakot ku ei oo valoja ja takavilkkuja sun muita =(
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jos tutuilta ei löydy 7 hlön autoa lainaan, niin jos 2 tavallista? Sinä ja osa lapsista yhdellä, mies ja loput toisella?
toi menee liika vaikeeksi,kyse on kuiteski useista sadoista kilsoista =( ja kaksi autoa on hankala saada lainaankin.

Kai se on vaan taas nieltävä ja kökittävä kotona vaan =( on se vaan niin väärin!!
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asioista tosiaankin saa pienellä yrittämisellä ihan hemmetin vaikeita. Kun vain päättää, ettei mikään vaihtoehtoinen ratkaisu tule kysymykseen.
Ai jaa!! sulla ei tosiaan taida olla viittä lasta ja 7hlön viikon tavaroja!!!!!!!!!

Juu,teen toki asiasta vaikeeta =( mutta meille ei oo vaihtoehtona kun omalla autolla matkustaa,se vaan on niin.Eri asia olis jos kaikki olis teini-ikäsiä taikka olis vähempi lapsia!

 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
[
Juu,teen toki asiasta vaikeeta =( mutta meille ei oo vaihtoehtona kun omalla autolla matkustaa,se vaan on niin.
Aivan, tätä juuri tarkoitinkin.

Millähän tavalla??Luuletko tosiaan ettei olla kaikkia mahollista mietitty??? Lukisit hei kokonaan!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
[
Juu,teen toki asiasta vaikeeta =( mutta meille ei oo vaihtoehtona kun omalla autolla matkustaa,se vaan on niin.
Aivan, tätä juuri tarkoitinkin.

Millähän tavalla??Luuletko tosiaan ettei olla kaikkia mahollista mietitty??? Lukisit hei kokonaan!!
Minä luin. Ensin ei kellään ole 7 HLÖN autoa lainaan, sitten ei ole minkäänlaista lainaan...

Minkä hintaista se auton vuokraus sitten olisi? Tila-auton taikka asuntoauton? Itse olen kuullut, että ne ovat lopulta kuitenkin ihan kohtuuhintaisia. Turvaistuimiakin saa vuokralle. Entäs bussit? Ja miksi se junalla kulkeminen olisi perheen kanssa vaikeaa?
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
[
Juu,teen toki asiasta vaikeeta =( mutta meille ei oo vaihtoehtona kun omalla autolla matkustaa,se vaan on niin.
Aivan, tätä juuri tarkoitinkin.

Millähän tavalla??Luuletko tosiaan ettei olla kaikkia mahollista mietitty??? Lukisit hei kokonaan!!
Minä luin. Ensin ei kellään ole 7 HLÖN autoa lainaan, sitten ei ole minkäänlaista lainaan...

Minkä hintaista se auton vuokraus sitten olisi? Tila-auton taikka asuntoauton? Itse olen kuullut, että ne ovat lopulta kuitenkin ihan kohtuuhintaisia. Turvaistuimiakin saa vuokralle. Entäs bussit? Ja miksi se junalla kulkeminen olisi perheen kanssa vaikeaa?


60-100e/vrk

Tavalliseen autoon ei mahuta,kahta ei mitenkään saa lainaan(sukulaiset asuu niin kaukana)

Koitappa itte mennä bussilla kahden 5kk,2v,5 ja 8v+matkatavarat

Tää on kuule tätä,ei kaikilla vaan ole sukulaiset ja ystävät auttamassa =(

Mutta antaa olla!!Tilanne on nyt näin ja anteeksi vaan kun täällä "valitin"!!empä tee sitä enää.
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja olen saanut:
vakuutusyhtiö antaa auton jos kolari ei ollut teidän vika.
Tähän viä vastaan ja sitte en enää vastaa/kirjota mitää

Ei saada laina-autoa ja EI OLLUT MEIDÄN VIKA! Sehän tässä rassaakin kun tää ei oo mitenkää meidän vika ja kaikki suunnitelmat valuu viemäriin =(
 
vieras
No se juna lasten kanssa: siellähän nuo isommat saisivat jaloitella, ei tarvitsisi olla "penkissä kiinni" koko matkaa. Pienempiä voisi hoitaa helpommin kuin autossa: on lastenhoitohuoneet sun muut, ei tarvitse pysähtyä jos vauva "vaatii" jotain, molemmat vanhemmat ovat läsnä (kun ei tarvitse keskittyä ajamiseen eikä istua pelkästään paikoillaan)...
 
etkös vois soittaa kuluttaja asiamiehelle jos ne osais neuvoa. toi ei oo oikein. ensiksi ne situimett kuuluu korvata ja kyllä jos ei teen vika niin saatte auton lainaan. tai siis sen vakutusyhtiö maksaa vuokratsa olisko olut 80-90%

meillä tuli toinen auto päin ja ihan vaan naarmu tuli mikä sitten vietiin maalattavaksi ja vastapuolen vakuustusyhtiö maksoi ja oltais saatu hakea vuokraauto jonka ne olis maksanut ,just ton 80-90%
 

Yhteistyössä