anna puu raskaana?? (KUVA)

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
14.5.2010 11:15 / HELI KARONEN, KUVA SEISKAN ARKISTO

Suosittu Idols-tähti Anna Puu eli Anna Puustjärvi saa Olli-aviomiehensä kanssa vauvan syksyllä.

Idols-tähti Anna Puustjärvi ja hänen aviomiehensä Olli Ripattila saavat esikoisensa syksyllä. Laulajatar paljasti iloisen uutisen blogissaan Annapuu.fi-sivustolla 14. toukokuuta 2010.

- Ja sitten lisää niitä odotuksia. Kolmas ja elämää mullistavin odotus päättyy lokakuun lopulla, kun synnytän myös levyn teossa vahvasti läsnäolleen esikoiseni. Säästyin onneksi pahemmalta huonovointisuudelta, vaikka välillä mikkiin laulaessa tuntuikin, että olisi pitänyt laulaa posliiniseen vastaanottimeen, Anna kirjoittaa blogissaan.

"Pallomahaa mahdotonta peitellä"

Hän kertoo olevansa helpottunut siitä, ettei iloista asiaa tarvitse enää salata. Seiskallekin on tihkunut useita vinkkejä Annan raskaudesta.

- Olen oikeastaan aika huojentunut kirjoittaessani tätä, sillä näin ihanaa asiaa ei haluaisi salata. Tosin veikkaan, ettei vauvauutiseni tule monelle kovin isona yllätyksenä. Kuulin lomamatkalleni asti, että täällä liikkuu huhuja raskaudestani. Olen tähän asti aina vastannut kyselyihin kieltävästi, sillä en ensinnäkään halunnut hätiköidä asian kanssa ja lisäksi olin ajatellut, että ilmoitan perheenlisäyksestä virallisesti vasta kesän keikkojen alkaessa. No, nyt on kuitenkin niin, ettei asiaa kannata enää kieltää, koska tätä pallomahaa on lähes mahdotonta peitellä!, Anna kirjoittaa blogissaan.

Netin keskustelupalstoilla on myös huhuttu Annan raskaudesta, jonka hän viimein vahvisti.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a113074/idolstahti+raskaana+ei+pystynyt+enaa+salaamaan+paljasti+vauvauutisen+netissa/
 
vieras
Ja sitten lisää niitä odotuksia. Kolmas ja elämää mullistavin odotus päättyy lokakuun lopulla, kun synnytän myös levyn teossa vahvasti läsnäolleen esikoiseni. Säästyin onneksi pahemmalta huonovointisuudelta, vaikka välillä mikkiin laulaessa tuntuikin, että olisi pitänyt laulaa posliiniseen vastaanottimeen. Nyt olen kuitenkin elämäni voimissa ja tunnen olevani jopa hieman "yli-ihminen". Olen oikeastaan aika huojentunut kirjoittaessani tätä, sillä näin ihanaa asiaa ei haluaisi salata. Tosin veikkaan, ettei vauvauutiseni tule monelle kovin isona yllätyksenä. Kuulin lomamatkalleni asti, että täällä liikkuu huhuja raskaudestani. Olen tähän asti aina vastannut kyselyihin kieltävästi, sillä en ensinnäkään halunnut hätiköidä asian kanssa ja lisäksi olin ajatellut, että ilmoitan perheenlisäyksestä virallisesti vasta kesän keikkojen alkaessa. No, nyt on kuitenkin niin, ettei asiaa kannata enää kieltää, koska tätä pallomahaa on lähes mahdotonta peitellä! Jos maha on nyt jo tämän kokoinen, niin saa nähdä miten koomiselta näytän kitarani kanssa lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna, jolloin astun viimeistä kertaa lavalle ennen mammalomaani... Että tällaista tähän kevääseen!

http://www.annapuu.fi/sitenews/view/-/nid/70/ngid/3
 

Yhteistyössä