annatko/antaisitko turvaistuimen lainaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En lainaa tavaroita, minkä en halua menevän rikki. Mutta jos ei ole tietoa, että tarvitseeko istuinta enää, niin minä myyn sen silloin. Turvaistuin ei kestä aikaa määrättömästi ja niiden turvallisuus paranee vuosi vuodelta. Mielummin sitten tarpeeseen uusi.
 
-
En lainaisi turvaistuinta tai -kaukaloa. Mitäs sitten, jos lainaaja kolaroisi autollaan ja tulisi palauttamaan istuinta takaisin. En ainakaan omaana autooni enää huolisi ja ilmaiseksi olisi sekin sitten tullut annettua...
 
Tinii harmaana
En antaisi lainaan vaan myisin pois. Kuten joku jo sanoi niin vanhenevaa tavaraa ja mielummin ostan uuden sitten kun on tarvetta, ellei nyt aivan suoraan ole tarkoitus uudelleen raskautua.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja -:
En lainaisi turvaistuinta tai -kaukaloa. Mitäs sitten, jos lainaaja kolaroisi autollaan ja tulisi palauttamaan istuinta takaisin. En ainakaan omaana autooni enää huolisi ja ilmaiseksi olisi sekin sitten tullut annettua...
Millaisia ihmisiä sinä oikein tunnet? Itse en ainakaan tunne ketään, joka kolaroisi lasten istuimen ja toisi sen pokkana takaisin.

Antaisin ja olen antanutkin, lyhyeksi aikaa. Samoin kuin esim. matkarattaita lainaan reissujen ajaksi montakin kertaa.
 

Yhteistyössä