Annatko lastesi pierasta kotona?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Mira"
Mun parivuotias tuli just viereeni kun luin tätä ketjua ja päästi oikein pitkän pierun. Harvoin pieru naurattaa mua mutta nyt tuli niin osuvasti aiheeseen.

Kyllä kotonansa pitää saada rauhassa pierrä jos ei ihan kamalaa leijaa kokoajan heitä niin sit on syytä ottaa muut huomioon ja mennä vessaan. Eikä tietysti ole sopivaa kuin omalla porukalla olla niin vapautuneesti.
 
pieru
[QUOTE="Mira";23078890]Mun parivuotias tuli just viereeni kun luin tätä ketjua ja päästi oikein pitkän pierun. Harvoin pieru naurattaa mua mutta nyt tuli niin osuvasti aiheeseen.

Kyllä kotonansa pitää saada rauhassa pierrä jos ei ihan kamalaa leijaa kokoajan heitä niin sit on syytä ottaa muut huomioon ja mennä vessaan. Eikä tietysti ole sopivaa kuin omalla porukalla olla niin vapautuneesti.[/QUOTE]

Nyt sun lapses varmaan innostuu entisestään pieremään :)
 
löwedr
[QUOTE="Viktoria";23078788]ripulit seinillä?[/QUOTE]

No tiiätkö. Joskus voidaan villintyy ja päästää paukku paljasta peppua näyttäen. JA joskus voikin olla pikkasen märkä pieru..
 
"vieras"
Saa pieraista missä haluaa, ainoastaan sitten kiellän jos tahallaan alettaisiin pieruja änkeämään ruokapöydässä, tai tullaan ihan toisen naaman eteen pöräyttämään. Joku roti pieremiselläkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23079537]Saa pieraista missä haluaa, ainoastaan sitten kiellän jos tahallaan alettaisiin pieruja änkeämään ruokapöydässä, tai tullaan ihan toisen naaman eteen pöräyttämään. Joku roti pieremiselläkin.[/QUOTE]

mistä tuo tuli mieleesi
 
123
[QUOTE="hah";23079938]onks sulla vaipat? :) tiputteleeko sulla[/QUOTE]

On vaippa, koska usein tulee tosia märkiä pieruja. Onneks on haaremihousut keksitty, niin vaippa ei näy niin hyvin ;)
 

Yhteistyössä