Anneli Auerin salainen päiväkirja löytynyt, mitä luulet siellä lukevan?

  • Viestiketjun aloittaja "jonna"
  • Ensimmäinen viesti
"jonna"
Kun poliisien piti ihan ratsia tehdä sen kotiin jne. Mun mielestä toi on jo törkeää, oli sit syytön tai ei. Ei voi vuositolkulla jatkaa Annelin jahtaamista.. tekee niille lapsillekin pahaa!
 
Sen siitä saa kun pimittää tärkeitä tietoja poliisilta! Multa ei heru yhtään sympatiaa tuolle, koska se näyttää niin epäilyttävästi siltä että se on sen miehensä tappanut... Hovioikeuskin sanoi tuomiossaan että "vapautetaan todisteiden puuttuessa" eli hovikin piti sitä syyllisenä sitä ei vaan voitu tuomita...
 
cxxcc
Tuskin kukaan kirjoittaisi murhaa päiväkirjaan vaikka sellaisen tekisi... Mut ehkä ne koettaa muista asioista päätellä sitä. Eli kaipaako miestään, miten kirjoittaa tapahtumista jne.
 
"sisi"
Sen siitä saa kun pimittää tärkeitä tietoja poliisilta! Multa ei heru yhtään sympatiaa tuolle, koska se näyttää niin epäilyttävästi siltä että se on sen miehensä tappanut... Hovioikeuskin sanoi tuomiossaan että "vapautetaan todisteiden puuttuessa" eli hovikin piti sitä syyllisenä sitä ei vaan voitu tuomita...
Peesi!! Ihan selvä syyllinen, mutta tutkinta mokasi heti aluksi...
 
"akka"
Mä vaan jotenkin olen sitä mieltä että hän on syyllinen ja jos niin on,toivon että oikeus voittaa ja saa tuomion.
Mielipiteeni perustuu kuitenkin vain siihen mitä media on asiasta informoinut.
 

Yhteistyössä