Annetaan kissa hyvään kotiin!

Annetaan leikkaamaton pari vuotias tyttökissa. Lääkärin kehotuksesta joudutaan luopumaan rakkaasta lemmikistämme.

Irc-galleriassa nimimerkillä ^me^ löytyy kuvia Miisa-kissastamme. Kissan mukaan tulee, kannellinen hiekkalaatikko, kuljetuskoppa, ruokakupit ja ruoat.
Miisa on hyvin sosiaalinen kissa, tykkää olla mukana joka asiassa. Rakastaa sylissä olemista ja silittämistä. Tulee toimeen toisten kissojen kanssa, koirista ei niin välitä.

Laitan kuvia vähän ajan päästä lisää, kun tuolla irc-galleriassa näyttäis olevan joku katko.

Voidaan kuljettaa pk-seudulla tarvittaessa.
 
Tässä kuvia kisustamme.
http://www.aijaa.com/v.php?i=927709.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=927712.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=927713.jpg

Lisätäkseni, kova juttelemaan. Tottunut nukkumaan sängyllä mun tyynyn vieressä tai kainalossa. :)
 
Se on ihana. Mutta tässä tapauksessa menee kyllä lapsen terveys edelle. :(

Lisätäkseni vielä, ei oikein tykkää koirista. Toiset kissatkin on vähän niin ja näin, mutta nuori kissa kuitenkin, luulisi tottuvan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Todella suloinen tapaus. Meillä olisi kissan paikka avoinna, mutta asutaan täällä oulun lähellä joten välimatka on kyllä liian pitkä :(
On kyllä pikkasen liian pitkä. :( Tässä tää kattimus nyt makaa osakseen näppäimistön päällä. :)
 
Täytyy toivoa parasta. Yksi kysely tullut, mutta ei mitenkään varmaa.
Se oli tuossa taas niin raasun näköinen että otin sitten mun masun päälle köllimään. :heart: Tuntuu todella pahalta luopua, mutta tilanne on nyt tämä, eikä muuksi muutu.
 
Taare-
oletko jo apulaa kokeillut? tähän aikaan noita kissoja on runsaasti tarjolla, joten kärsivällisyyttä. ja suosittelen että ilmaiseksi ette anna vaan jonkun pienen nimellisen summan pyydätte
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
oletko jo apulaa kokeillut? tähän aikaan noita kissoja on runsaasti tarjolla, joten kärsivällisyyttä. ja suosittelen että ilmaiseksi ette anna vaan jonkun pienen nimellisen summan pyydätte
Mikähän voisi olla sitten sellanen sopiva hinta? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äiti laittoi aikoinaan kissan postissa/matkahuollossa uudelle omistajalle, onkohan tuo enää luvallista.
No mä en ainakaan laita. Tuo ei tykkää muutenkaan olla autossa saati missään bussissa sitten.
Eli, jos kauempaa löytyy kiinnostunut niin täytyy sopia sitten vaikka niin että tullaan puolitiehen vastaan. Ei tietenkään kauas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äiti laittoi aikoinaan kissan postissa/matkahuollossa uudelle omistajalle, onkohan tuo enää luvallista.
No mä en ainakaan laita. Tuo ei tykkää muutenkaan olla autossa saati missään bussissa sitten.
Eli, jos kauempaa löytyy kiinnostunut niin täytyy sopia sitten vaikka niin että tullaan puolitiehen vastaan. Ei tietenkään kauas.
Kissa oli melko nuori, eikä kovin kauas matkannut (oisko 100km) mut äitillä ei ollut autoa. Ja tuosta on tosin jo kauan, ei varmaan enää onnistuiskaan
 
Taare-
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
oletko jo apulaa kokeillut? tähän aikaan noita kissoja on runsaasti tarjolla, joten kärsivällisyyttä. ja suosittelen että ilmaiseksi ette anna vaan jonkun pienen nimellisen summan pyydätte
Mikähän voisi olla sitten sellanen sopiva hinta? :)
mä olen pyytänyt pelkästä kissasta esim 20-30? ja koska mukaan tulee vielä tavaraa olisko esim 40? yhteensä hyvä hinta? jos on valmis sijoittamaan jo kissan ottamiseen muutaman kympin kertoo se jo että ei ihan noin vaan ole ottamassa kisua
 

Yhteistyössä