Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parinvaihto ja kolmannen pyörän mukaan ottaminen valitettavasti alkaa. Kännissä ja hetken mielijohteesta ja kolmas henkilö on vaan joku baarista satunnaisesti poimittu henkilö. Ei tule toimimaan.
 
Jos ei ole tollaseen kuvioon kunnolla perehtyny tuollanen voi olla henkisesti liikaa. Se että näkee vierestä toisen miehen laukeavan oman naisen sisään, voi olla liikaa. Toista miestä on turha syyttää, hän teki mitä jokainen mies tekee kun tilaisuus tulee.
Se nuori kundi olikin ainut joka "hyötyi" tästä kokeilusta
Nuori kundi oli haltioissaan kun rouva oli tyytyväinen ja itsellä oli mahti olo kun aviomies vieressä ruikuttaa lopettamaan ja vaimo haluaa tulla nussituksi.
Älä mies hyvä valita kun olet saanut mitä halusit.
Sait tyytyväisen vierasta saaneen vaimon ja pääsit ehkä liukkaille jos vaimosi halusi.
Mieti seuraavalla kerralla haluatko olla jälleen Pikkusieluu vai annatko vaimosi todella nauttia kimpasta tai vieraasta miehestä.
 
vierailija
Tosi törkeetä jos vaimo ei ymmärtänyt puuttua peliin ja keskeyttää seksiä kun se ei enää ollut ok hänelle. Ei vaikuta kovin terveellä pohjalla olevalta suhteelta
 
vierailN-77
Älytöntä keskeyttää kun on ensin luvannut vaimon panna toista miestä!
Itselläni ei ole tullut mieleenkään käskeä lopettamaan kesken.
Kaveri on ollut jo vaimosi pillussa niin mitä uutta se voi enää tehdä mitä ei ole jo tehnyt?
Minun vaimoa panee 1vaki ja 3 epäsäännöllisesti ja olen itse mukana.
Aivan! Jos on luvannut niin miksi keskeyttää tärkeällä hetkellä?!! Saiko se vaimo orkut...?
 
vierailija
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.[/QUOTE

Omaa vaimoani pannaan kimpassa useasti kuukaudessa noin 100 kertaa vuodessa jo pelkästään yhden vieraan miehen toimesta.
 
vierailija
Meillä on aisurihommista yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.[/QUOTE

Omaa vaimoani pannaan kimpassa useasti kuukaudessa noin 100 kertaa vuodessa jo pelkästään yhden vieraan miehen toimesta.
 
Aivan! Jos on luvannut niin miksi keskeyttää tärkeällä hetkellä?!! Saiko se vaimo orkut...?
Vaimoni on saanut alusta asti nauttia kahdesta miehestä.
Ei ole myöskään tullut mieleen koskaan käskeä toista pois kun on saanut kullinsa sopivasti vaimoni pilluun, vaimokin osaa ja uskaltaa nauttia kahdesta miehestä yhtä aikaa.
On hienoa kun oma vaimo on nautinnon kohteena ja nauttii aidosti.
 
vierailija
Vanhemman varatun naisen saaminen on kyl parasta. Kerran baarin jälkeen sain 50v varatulta naiselta. Pelkkää seksiä, olis ollu viel parempi jos aviomies olis ollu oven takana odottamassa.
 

Yhteistyössä