Annoitteko miehen katsoa kun synnytitte?

  • Viestiketjun aloittaja g-allup
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kyllä mies mun alapääni on ennenkin nähnyt. Täytyypä kysyä paljonko katsoi synnytyksessä :LOL:
minusta se ei ole ihan sama asia, onko nähnyt alapään normaaliolotilassa vai silloin, kun sieltä puskee parhaimmillaan 4kiloinen mötikkä ulos:)
No mitä eroa siinä on? Ei se syntymäkään mikään luonnonton tilanne ole.
 
Olisi hän saanut nähdä jos olisi halunnut ja olisi ollut mahdollisuus, en keksi syytä miksi ei.

Veikkaan että jos seuraavan lapsen jostain ihmeen syystä alakautta synnytän niin mies ei voi sen näkemisestä enää järkyttyä pahemmin kuin siitä mitä näki ensimmäisen kohdalla ennen hätäsektiota.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kyllä mies mun alapääni on ennenkin nähnyt. Täytyypä kysyä paljonko katsoi synnytyksessä :LOL:
minusta se ei ole ihan sama asia, onko nähnyt alapään normaaliolotilassa vai silloin, kun sieltä puskee parhaimmillaan 4kiloinen mötikkä ulos:)
No mitä eroa siinä on?
Ainaki luulen että perus seksissä ei paikat repeä ja joitain isoa tule ulos sieltä, ei siis ainakaan meillä kun seksiä harrastetaan:)
Ja onhan se osalta miehiltä vieny halut koskea ja katsoa naisen alapäätä kun on nähny synnytyksen.
 
höh
Ei kielletty eikä pyydetty, mitä väliä sillä on katseleeko sitä silloin kun sinne pannaan tai sieltä otetaan jotakin? Olisi se varmaan ihan kauhea järkytys miehelle jos se näkee römpöttimen :)
 
No en mä sitä kieltänytkään :eek: En mä tiedä muuta, ku sen vilkasun minkä se heitti kun meni napanuoraa poikkasee. Ei mitään hajua muuten sen olinpaikasta ponnistuksen aikana, kun siihen tuli karsee lössi pukkaa äljäkkeen pois edestä ja repii kersaa pihalle.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kyllä mies mun alapääni on ennenkin nähnyt. Täytyypä kysyä paljonko katsoi synnytyksessä :LOL:
minusta se ei ole ihan sama asia, onko nähnyt alapään normaaliolotilassa vai silloin, kun sieltä puskee parhaimmillaan 4kiloinen mötikkä ulos:)
No mitä eroa siinä on? Ei se syntymäkään mikään luonnonton tilanne ole.
ei niin, mutta ihan ulkonäöllisiä seikkoja kun mietin, tämä oli minun mielipiteeni. se on minusta hyvin rujon näköistä puuhaa.
 
vieras
Jorvissa asia oli hoidettu kätevällä peilillä vastapuolen seinällä juuri sängyn korkeudella.. Ei ollut mies huomannut peiliä ennen kun sattui siihen kurkkaamaan :D Ei jäänyt tramoja...
 
Mies oli mua tukemassa yläpäässä mutta käsittääkseni kurkkasi kun pää alkoi näkymään. Varma en kyllä ole.
Mutta aikuinen mies, tietää kyllä miten ja mistä vauvat tulee eli en sen kummemmin ole asiaa pohtinut.
Ja jos sattui luulemaan että ne sieltä vaaleanpunaisina ja kapaloituna tipahtaa niin eipä luule enää :D
 
minttu
Pääpuolella oli ja aika kaukana, kun ponnistusvaiheessa tuli hätätilanne ja hässäkkä... Ei olisi mies mahtunut sinne 4 kätilön ja lääkärin sekaan mun alapäätäni tuijottelemaan.
 
J
Meillä kätilö vallan sanoi, että miehen paikka on pääpäässä ja hän hoitaa alapään. Ei siis annettu vaihtoehtoja. Kaippa hää olis saanut mennä kattomaankin, jos olis ruvennu inttämään.
 
En kummallakaan kerralla mutta katsoi silti. Ekalla kerralla se meinasi pyörtyä, nappasin siinä ponnistaessa kiinni toisella kädellä kun putosi persiilleen siihen miun viereen :LOL:
Tokalla kerralla lopulta komensin katsomaan koska vauva vaan alkoi liukua pihalle ponnistamatta ja kätilö oli juuri poistunut huoneesta, pää oli jo ehtinyt ulos ennenkuin jätkä sai kätilön juoksemaan takaisin :D
 
Eipä tuo ole kummankaan pojan synnytyksessä haaroväliin kurkkinut. On kyllä kätilö kysynyt että haluaako katsoa - ei ole halunnut. Esikoisen synnytyksessä oli kuulemma kuitenkin nähnyt kun sattui seinällä olemaan taulu juuri sängyn kohdalla ja sitä kautta oli peilannut :LOL: Tämän sain kuulla vasta jälkikäteen. Mies toivoi vaan että toisen muksun synnytyksessä ei taulua vastapäätä sänkyä olisi eikä ollutkaan.
 
:)
Oli pääpuolessa, kunnes kätilö kysyi haluaako tulla katsomaan, pää näkyy :D Kävi se katsomassa. Ei ole ainakaan sanonut, että olisi jäänyt minkäänlaisia traumoja, kuitenkin aika tolkku ja tervehenkinen nuorimies kyseessä :) Oltiin kyllä ajateltu, että pysyisi pääpuolessa, mutta ei minua siinä vaiheessa kiinnostanut yhtään missä kohti mies on.
 
Mies sanoi mulle ponnistusvaiheen lähentyessä että haluaisi olla näkemässä kun vauva tulee esille. Mulle se sopi, ja hyvin meni. Eikä miehelle jäänyt mitään traumoja. Oli koko ponnistusvaiheen "aitiopaikalla".
 

Yhteistyössä