Anoppi

  • Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti
yks
Oltiin anopin luona käymässä viikonloppuna. Oltiin viimeksi nähty syksyllä vauvamme ristiäisissä (asuu 200km päässä). No, anoppi piti ekaks hetken (n. 5min) vauvaamme ja toi sen sitten minulle "kyllä nyt tietää tehneensä jotakin" (tarkotti että ei jaksa enää pitää,vauva painaa niin paljon). Ennenkun lähettiin, mies vielä oli että otatko syliin tämän vauvan niin anoppi vaan töksäytti "mä pidin sitä jo" -näin että miestä harmitti.
siis se vaan on sellanen. kummallinen. anoppi siis. ja ei, kyse ei ole mistään kasikymppisestä mummosta vaan 43-vuotiaasta naisesta...
 
Mun anoppi tuli hakemaan miestäni sairaalasta kun nuorempi tyttömme syntyi. Ei tullut katsomaan kuitenkaan vauvaa sisälle, eikä myöskään kotiin ennen ristiäisiä, asui siis alle 10 km päässä.
 
Anoppini on täysin ulkopuolinen meidän perhe-elämästä,emme ole tekemisissä hänen kanssaan millään tavalla.satunnaisesti nähdään ja silloinkin mykkäkoulua ja silmiin ei katsota...Poikansa kanssa pitää sentäs yhteyttä...

Ja syitä on monia...:D

Että on ne anopit vaikeita,meillä kyseessä yökerhoissa ravaava viiskymppinen viinisieppo!
 
Borkku
Eli kun näkee lasta kerran puolessa vuodessa pitää käyttäytyä niin ku te toivotte, eikä saa olla vaivautunut edes tai sit on ällö anoppi tai ainaki hyvin lähellä sitä.
 
joo
mun anoppi tulee vaikkei haluaiskaan ja tuppaa itsensä kyllä ihan joka paikkaan ja vie lapsen sylistä väkipakolla... et heitä on kyllä moneen junaan ja onneks osa jää vielä asemallekkin
 

Yhteistyössä