Antaisitko lapsesi pelata spiritismia?

Antaisin. Keskustelisin pelistä heidän kanssaan pelaamisen jälkeen jos olisi tarvetta.

Edit: Perustellaan asia sillä, että en usko missään muodossa henkivaltoihin tai henkiin.
 
Viimeksi muokattu:
hyi
no ei tod. ei ole tuon ikäisten peli.. omasta mielestä sitä nyt ei kannattaisi kenenkään pelata.. mutta se voi vaikuttaaa suuresti lapsiin jotka uskovat kovin helposti kaiken..
 
En, jos asiaa minulta kysyttäisiin etukäteen. Tässä yksittäistapauksessa vastaus on helppo, koska lasten isä on (kristin)uskovainen, eikä se olisi kovin kunnioittavaa hänen kasvatustaan kohtaan. Jos peliä olisi jo pelattu ja saisin siitä kuulla, en kuitenkaan repisi pelihousujani.
 
vier
Jos lapsi olisi mieleltään kovin herkkä, ja saattaisi alkaa pelin seurauksena esim pelätä pimeää tai nähdä painajaisia niin en välttämättä. Toisaalta tuntuu, että kieltämällä pelin antaisin ymmärtää että henkimaailman jutut on jotenkin totta ja niitä kannattaa pelätä. Ehkä voisimme pelata yhdessä ja jutella siitä, miksi ihmiset haluaa välillä tehdä höpsötysasioita?
 
Pois se!
Vaarallista leikkiä. Se on täysin saatanallista toimintaa. Kerro mielummin, että on olemassa Jumalan ainut poika, Jeesus Kristus. Hän on tie, ja elämä. Kaikki muut tiet vie kadotukseen. Saatana on Jeesuksen vastustaja ja meidän ihmisten pahin vastustaja. Helvetti ja taivas ovat oikeasti olemassa ja me kaikki joudutaan tuomiolle elämästämme täällä maan päällä kuolemamme jälkeen.
 
Pois se!
Korjaus edelliseen: tie ja TOTUUS ja elämä. Raamatussa: (Joh.14:6) Jeesus sanoi hänelle: " Minä olen tie ja totuus ja elämä: ei kukaan tule isän tykö muutoin kun minun kauttani.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24499543:
Niin no sinun mielestäsihän on normaalia ostaa viinaakin 14 vuotiaalle.
Jos minulla olisi 14 v. lapsi niin mielummin antaisin sen maistaa viinaa siinä nenän edessä kuin mennä kartsalle salaa kokeilemaan millaista se on.
 

Yhteistyössä