Antaisitko miehesi mennä polttareihin jossa mennään strippiklubille ja mukana olisi sinkkumiehiä?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
grhrh
Enhän mä ole sanonut että kieltäisin. Olen sanonut, etten pitäisi siitä, en ymmärrä sitä. Olen ihmetellyt, miksi se kuuluu nimenomaan polttariperinteisiin.
Tuliskohan jenkkilästä, Vegas-tyyliin you know. Mutta suomalaisittain kesysti, ainakin voisin kuvitella että mieheni ystävineen menis sinne oikeasti ihan vaan kaljalle ja ehkä kulmien alta vilkuilis tanssijoita ja sitten äkkiä pihalle ja saunatiloihin jatkamaan iltaa. :D mutta joo, en tiedä kun ei ole ketään miespuolista ystävääni strippiklubille viety eikä miehenikään sellaisessa koskaan käynyt.

Minä puhun omasta miehestäni ja mitä tuntemuksia mussa herättäis hänen vierailu ko. klubilla. Jos mun mies tilais samantien ittellensä sylitanssin ja oikeasti tarvitsisi jotain vessapaperia privaattihuoneessa niin olisin itsekin kyllä kieltämässä häneltä sinne vierailun :D
 
tsup
Tälläi entisenä stripparina voisin sanoa, ymmärrän jos välillä tullaan käymään mielenkiinnosta ja polttareissa yms. Mut se et jotkut miehet oikeest käy siellä joka viikko runkkaamassa privassa, mut kai se sitten jollein muuten saa naisia niin tyydyttävät halunsa näin.
Riippuu paikasta onko hämyinen ja kuppanen paikka vai tasokaampi missä kauniita naisia jotka osaa tanssia. Yhdessä paikassa omistaja ei ainakaan panosta yhtään paikkaan, kaikki rikki ja repsottaa ja enään sinne ne parhaimmat tytöt eivät tulekkaan.
 

Yhteistyössä