Antaisitteko taaperon kuunnella Reggaerekkaa yms?

Kysyn tätä ihan huvikseni, kun oma 2-vuotiaani suosikkikappaleisiin on kesästä lähtien kuulunut tämä Lord Estin ja Petri Nygårdin "Reggaerekka".

Sen lisäksi hän tykkää muutenkin Lord Estista ja muutenkin tällaisesta Suomi hiphopista ja reggaesta..
Tämän hetken ykkössuosikki on Elokuun Soutaa huopaa.

Olen ajatellut, etten pojan musiikkimakua rajoita, hän tykkää mistä tykkää.
Itse me ei kuitenkaan olla hänelle tällaista musiikkimakua "opetettu", vaan radiosta lähinnä on nämä suosikkikappaleet löytynyt.
Itse en tämän tyylisestä musiikista edes pidä juuri..

Niin, mitä olette mieltä? :D
 
En. Antaa huonoja vaikutteita, vaikkei taapero paljoa vielä ymmärtäisi. Suoraan sanottuna tuollainen musiikki on minusta oikeastaan nk.mind fuck musiikkia, eli vaikuttaa negatiivisesti alitajuntaan. En perusta tätä mielipidettä millekään muulle kuin omalle kokemukselle.
 
pha
Riippuu täysin sanoituksista. Kun lapsi on jo pienestä kuunnellut tarkkaavaisesti laulujen sanoja ja kysellyt niiden merkityksiä, olisi idioottimaista antaa lapsen kuunnella asennevammaista länkytystä tai roisia kiroilua.
 
Annoin taaperoiden kuunnella mitä vaan, ja nyt annan 6 v & 8 v lasten kuunnella melkein mitä vaan. Reggaerekka, Normipäivä ja se mikälie Pienissä häissä oli kesällä pojan (tuolloin 5 v) lemppareita.
 
"juups"
Antaisin kuunnella. Meillä soi kotona paljon reggae ja hiphop-tyylinen musiikki ja 1.v on kuullut rytmin jo ihan pikkusinttinä mahassa ollessaan ja siihen on rauhoittunut vastasyntyneenä. Sen huomaakin, sillä kovasti jo askeltaa musiikin rytmiin ja näyttää tykkäävän. Sitten kun alkaa tavailemaan itse sanoja niin saatan tarkistaa mitä kappaleissa sanotaan, vaikka ei meillä noita "likaisia" suomiartisteja juuri kuunnellakaan.
 

Yhteistyössä