Anteeks, mun on pakko avautua BB:stä juuri NYT

  • Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti
"Oops"
sillä mua ottaa aivoon ja ärsyttää ihan sikana nuo kaksi hyeenaa tuolla eli Mia ja Mari!!!

Oikeesti voiko tuollaiisa ollakaan, toinen joku olevinaan NIIN fiksu että on varaa piikitellä toisia koko ajan (en ymmärrä miten alussa ajattelin olevan sen jopa söpö, nyt se näyttää joltain helvetin rumalta gremlinssiltä), korjata jos joku sanoo sanan väärin, olla aina oikeessa ja ylimielinen..

Ja toinen Mari. 18-vuotias helvetin fiksu ja viisas omasta mielestään, hän on niin suosittu ja talon ulkopuolella on "varmaan pikkulikkoja jotka toivoo isona olevansa kuin mä". Hän sitä hän tätä ja kukaan muu ei mitään.

Onko tollasii olemassakaan?! Arghhhh!!!
 
"mio"
Se Mari valitti eilen koko illan, et muut valittaa :kieh: kaiken aikaa sellanen ihme ruikutus ja valitus päällä. Voi vitja mikä ämmä ja se Mia pillittää ja valittaa kansa kaiken aikaa :kieh:
 
Mia on niin epävarma itestään. Mielipiteitä sillä on, mutta pelkää hitosti että muut pitää häntä nobodyna.

Mari on sahannu oksan altaan; sitä ei varmaan pelasta enää mikään... Saanu kyllä katsojat ainaki vihastumaan itteensä ihan totaalisesti.
 
hate them too
Onneksi noista kahdesta ämmästä päästään eroon pian. En pysty ottamaan viihteenä sitä, jos jotkut ovat noin karseita kiusaajia. Myrkyttävät koko ympäristön typerällä käytöksellään ja ilkeydellään
 
Mia on niin epävarma itestään. Mielipiteitä sillä on, mutta pelkää hitosti että muut pitää häntä nobodyna.

Mari on sahannu oksan altaan; sitä ei varmaan pelasta enää mikään... Saanu kyllä katsojat ainaki vihastumaan itteensä ihan totaalisesti.
Peesi... Jotenkin jännää ja viihdyttävää kattella, mutta mahdollisimman pian kuitenkin ulos, että palautuu vähän maanpinnalle takas. :D
 

Yhteistyössä