ANTEEKSI - Jumbon lastenhoitohuoneessa... Mutta onko neuvoja?

Tulin ihan aiheettomasti tölväisseeksi nuorta äitiä, joka halusi vaihtaa vaipan pienelle vauvalleen ja kysyi nätisti lupaa siirtää ostoskärryjäni, jotka tukkivat koko oviaukon... Sanoin pahemmin kuin edes tarkoitin. Anteeksi, jos satut tätä lukemaan!

Mutta te muut äidit, miten selviätte ostoskärryjen kanssa pienten lastenne wc-reissuista? Lapsi ei osaa yksin käydä vessassa, ostoskärryjä ei saa mihinkään siksi aikaa - luotatko siihen, että kärryistä ei viedä mitään ostoskeskuksen ruuhkassa sillä aikaa, kun houkuttelet pientä lasta vieraan pytyn reunalla pissaamaan?
 
Vaihtoehdot aika vähissä -joko jätät kärrin wc:n ulkopuolelle (oma kassi/rahapussi +muut omat kamat tietty mukaan vessaan) tai ette käy vessassa (aika huono tuo jälkimmäinen)... Kärrit harvemmin mahtuu vessaan sisälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki:
Tarkoitatko, että joku veisi maksamatonta tavaraa kärryistä? Tekisikö joku niin?
No ei vaan olen huolissani niistä JO MAKSETUISTA tavaroistani. Siis: Iso kauppakeskus, olen käynyt jo viidessä liikkeessä ja kaikista olen jotakin ostanut. Sitten tulee tytölle se pissahätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö ne kärryt mahdu siitä lastenhoitohuoneenovesta sisään? Sehän on tosi iso huone (siinä Fazerin vieressä).
Tuosta en tiennyt... Olin Prisman lastenhoitohuoneessa, joka on pieni ja jonka ovessa lappu "Ei vaunuja/rattaita sisälle". Ei siis kyllä kielletty erikseen ostoskärryjä, mutta niitten kanssa olisi pitänyt peruuttaa sisään jos olisi aikonut pytylle asti päästä ja sitten ei kyllä enää olisi silti saanut ovea perässään kiinni. Joten jätin oven levälleen ja kärryn oviaukkoon... :D Onneksi tyttö ei vielä osaa kainostella!

Joo, on mulla kanssa ongelmat. Mutta harmittaa sen äidin puolesta, jolle sanoin rumasti. :( Ei se hänen vikansa ollut, etten minä tiedä, mihin laittaisin tavarani - eikä sekään, ettei tätä asiaa ole otettu kauppakeskuksissa mitenkään huomioon. Paitsi siis jos niin iso lastenhoitohuone löytyy, tai se inva-WC.
 
äläjätääly
onhan jumpossa paaljon vessoja, sielä leikkipaikan tykönä on inva vc johon mahtuu kärrit. ite en jättäis kasseja pitkäkyntisille. miket ottannu kasseja mukaan jä jättänny kärryt oven ulkopuolelle vartoomaan, sillei saa oven nääs kiinni????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja äläjätääly:
onhan jumpossa paaljon vessoja, sielä leikkipaikan tykönä on inva vc johon mahtuu kärrit. ite en jättäis kasseja pitkäkyntisille. miket ottannu kasseja mukaan jä jättänny kärryt oven ulkopuolelle vartoomaan, sillei saa oven nääs kiinni????????
:D No jos olisit nähnyt meidän kärryt ja kassit, et kyselisi. Ja toinen pointti: kolmevuotiaan pissahätä voi olla myös niin akuutti, ettei siinä aleta omaisuutta kainaloon kerätä tai sitten voi seuraavaksi mennä ostamaan kuivat housut... Mutta kyllä, älyn määritelmä on häilyvää...
 
Maikki
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki:
Tarkoitatko, että joku veisi maksamatonta tavaraa kärryistä? Tekisikö joku niin?
No ei vaan olen huolissani niistä JO MAKSETUISTA tavaroistani. Siis: Iso kauppakeskus, olen käynyt jo viidessä liikkeessä ja kaikista olen jotakin ostanut. Sitten tulee tytölle se pissahätä...
:D Aivan! Ajattelinkin, että miksi joku veisi maksamatonta tavaraa. En hirveän usein ole käynyt isoissa ostoskeskuksissa.
 

Yhteistyössä