Anu Saagim: Suomalaiset ovat lihavia mutta maaseudulla ollaan vielä lihavempia!

  • Viestiketjun aloittaja Anus aagi
  • Ensimmäinen viesti
---
Virossa on kyllä myös aikalailla lihavia, erityisesti naisia. Jos vähääkään liikkuu keskustan ulkopuolella niin huomaa kyllä. Yhdessäkin paikassa kymmenestä naisesta kaksi oli normaalipainoisia, muut enemmän tai vähemmän lihavia.
 
..
Anu on vaan kateellinen meille suomalaisille joka asiasta kun itse on sieltä... no just sieltä ja huonoa itsetuntoaan kohottaa huutelemalla ja mollaamalla suomaisnaisia joka asiasta, äitiydestä, hoikkuudesta/lihavuudesta, rumuudesta ja ties mistä.. Mitäköhän sitte vielä keksii. Kuinka moni suomalainen joka lehden palstoilla tietyin väliajoin huutelee että kyllä sen ja sen maan kansalaiset on perseestä.
 
"vieras"
Anu on vaan kateellinen meille suomalaisille joka asiasta kun itse on sieltä... no just sieltä ja huonoa itsetuntoaan kohottaa huutelemalla ja mollaamalla suomaisnaisia joka asiasta, äitiydestä, hoikkuudesta/lihavuudesta, rumuudesta ja ties mistä.. Mitäköhän sitte vielä keksii. Kuinka moni suomalainen joka lehden palstoilla tietyin väliajoin huutelee että kyllä sen ja sen maan kansalaiset on perseestä.
Huutelee juurikin siksi, kun tietää takuuvarmaksi, miten suomalainen taas suuttuu ja loukkaantuu :) Saagimin palkka tulee julkisuudesta, ja julkisuuteen pääsee tekemättä juurikaan mitään, kunhan antaa "haastattelun" tasaisin väliajoin samoista KUOHUTTAVISTA (*haukotus*) aiheista. Ja aina riittää jengiä, joka pöyristyy ja loukkaantuu. Huoh, väsynyttä. Molemmilta puolilta.
 
"tuuli"
Voi tokkiinsa. Mieluummin mä olen karvan pullea ja onnellinen kuin että mun täytyy rakentaa oma itsetunto lehdissä roikkumisen varaan. Jos ei tarpeeks minnuu näy, niin auvon päätäni, niiin johan taas tuhatpäinen yleisö tuijottaa kauneuttani.

Täällä maalla pärjää luojan kiitos muillakin ominaisuuksilla kuin koreella kuorella.
 
..
Ruottalaiset on eri asia kuin virolaiset :D ja tohon loukkaantumiseen ja suuttumiseen, minen ainakaan sitä tehnyt, mua ei haittaa jos joku Anu huutelee rahan perässä, kun ukkokaan ei ollut se rahasampo kurjine vanhoine .....
Ja taitaapi Anukin tietää ettei hän mikään maailman kaunein ole, vaik niin kovasti huutelee ja mollaa muita.
 
"vieras"
[QUOTE="tuuli";26899144]Voi tokkiinsa. Mieluummin mä olen karvan pullea ja onnellinen kuin että mun täytyy rakentaa oma itsetunto lehdissä roikkumisen varaan. Jos ei tarpeeks minnuu näy, niin auvon päätäni, niiin johan taas tuhatpäinen yleisö tuijottaa kauneuttani.

Täällä maalla pärjää luojan kiitos muillakin ominaisuuksilla kuin koreella kuorella.[/QUOTE]

Mutta eikö siellä maalla yhtään ajatella sitä mitä se ylipainon kerääminen aiheuttaa terveydelle? Eihän ketään voi pakottaa olemaan kaunis tai ruma mutta kyllä jo lapsia yritetään kasvattaa noudattamaan terveellisiä elintapoja jolloin sitä läskiä ei kerry....
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras";26899103]Huutelee juurikin siksi, kun tietää takuuvarmaksi, miten suomalainen taas suuttuu ja loukkaantuu :) Saagimin palkka tulee julkisuudesta, ja julkisuuteen pääsee tekemättä juurikaan mitään, kunhan antaa "haastattelun" tasaisin väliajoin samoista KUOHUTTAVISTA (*haukotus*) aiheista. Ja aina riittää jengiä, joka pöyristyy ja loukkaantuu. Huoh, väsynyttä. Molemmilta puolilta.[/QUOTE]

Ei kai kukaan enää noista oikeasti enää suutu ja loukkaannu. Eiköhän se kohu synny lähinnä siitä kun ihmetellään, miten tuo nainen ei osaa vaihtaa levyä ja keksiä jotain uutta.
 
..
[QUOTE="vieras";26899181]Millä tavalla? Ruotsalaisia saa haukkua vapaasti mutta nälviminen itä-euroopan kansojen välillä ei ole asiallista?[/QUOTE]

No esitäppä yksi sellainen artikkeli jossa näin tehdään ja samaa tahtia kuin anu meistä suomalaisista kirjoittelee ja arvostelee ja lähinnä vitsinä heitin et ovat eriasia :D
 
"tuuli"
[QUOTE="vieras";26899169]Mutta eikö siellä maalla yhtään ajatella sitä mitä se ylipainon kerääminen aiheuttaa terveydelle? Eihän ketään voi pakottaa olemaan kaunis tai ruma mutta kyllä jo lapsia yritetään kasvattaa noudattamaan terveellisiä elintapoja jolloin sitä läskiä ei kerry....[/QUOTE]

Vaan eihän myö lääketieteen mukaan ylipainoisia olla. Vaan liikaa läskiä noin kaapunginrinsessojen mielestä. Ja se mitä työ otatta pakokaasuina ja tiepölynä keuhkoihin vastannee muutamaa ylikiloa per maalla elävä. Puhumattakaan pitkälle jalostetuista ruuvista ja lisäaineista. Meille syödään ehtaa kamaa ja taatusti tietää mitä apetta suusta alas pannoo ku on omasta tai naapurin pirtitstä peräsi
 
"vieras"
[QUOTE="tuuli";26899277]Vaan eihän myö lääketieteen mukaan ylipainoisia olla. Vaan liikaa läskiä noin kaapunginrinsessojen mielestä. Ja se mitä työ otatta pakokaasuina ja tiepölynä keuhkoihin vastannee muutamaa ylikiloa per maalla elävä. Puhumattakaan pitkälle jalostetuista ruuvista ja lisäaineista. Meille syödään ehtaa kamaa ja taatusti tietää mitä apetta suusta alas pannoo ku on omasta tai naapurin pirtitstä peräsi[/QUOTE]

Hauskaa että olet noin sinisilmäinen. Tiesitkö että Helsingissä on useita ruokakauppoja joissa ei ole myynnissä yhtään eineksiä tai puolivalmisteita? Toista on kyläillä jossain kaukaisen sukulaisen luona maalla kun tarjolla on uunimakkaraa tai jauhelihakastiketta.
 

Yhteistyössä