Apina???

Niin siis mietin tässä että liekö minusta tulossa jonkunmoinen apina.. Rv:t 11+1 ja mahaan on ruennut kasvamaan ohutta, vaaleaa ja suht pitkää karvaa... Siis silleen navasta ylöspäin. Olen kyllä kuullut rintakarvojen kasvusta raskausaikana, mutta en tällaisesta... Muilla kokemuksia? Eihän nuo nyt sinällään haittaa, ihmetyttää vaan..

:/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 14:36 Heipa79 kirjoitti:
juu mulla kasvoi kans kummassakin raskaudessa navan alapuolelle muutama pitkätumma karva. Äitini sanoi silloin esikoista odotellessa et poika tulee kun kerroin oudoista karvoista ja kaksi poikaa on :D
Niin, siis mulla ne karvat kasvaa vähän niinku navan yläpuolella ja navan sivuilla. Navan alapuolella on muutama tumma karva ja serkkutyttö arveli tossa viikonloppuna, että poika tulee, kun on sellanen tumma pystyviiva navasta alaspäin. Poikaa itse toivon, mies taas tyttöä. Toisaalta varmasti yhtä rakastettu lapsi tulee olemaan, olipa sitten tyttö tahi poika...
 
oranki
:hug: älä huoli kyllä ne karvat vielä häviää! eivät kasva enää kun vauva syntyy ja hormonit asettuu aloilleen! Mulla kans oli mustia pitkiä karvoja oikein paksu juova navasta alaspäin! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 12:53 honiska kirjoitti:
kasvo tummat säärikarvat, kasvo rintakarvat, ja kasvo sellanen vana navasta ylös ja alas päin. siis silloin ku poikaa odotin. tytöstä ei tullu mitään.
nii, ja mulla ne karvat tosiaan hävis aika äkkiä raskauden jälkeen, vieläki (vuos menny) kasvaa vaan kaks pitkää tummaa karvaa navan alapuolella, ristissä. nypin niitä sit epätoivoisena, josko lähtis. :/ :D
 

Yhteistyössä