Appiukko löi luurin korvaa...

Vastasin äsken miehen puhelimeen kun se jäi siltä aamulla kotiin. Appiukkohan se siellä kyseli miestä. Sanoin vaa et se on töissä ja puhelin jäi kotiin. Se sano vaa Aha ja löi luurin korvaa. Siis sanoi yhteensä kolme sanaa; Onks piip? Ja Aha.

Minuu rupes ärsyttää ihan älyttömästi!!! Eiks tollain oo melko epäkohteliasta?!? Vai ylireagoinko taas??
 
vieras
ehkä apelta meni vaan pasmat sekaisin, kun poikansa ei vastannutkaan vaan miniä :) ei kannata vetää herneitä nenuun.. ja jotku vaan on sit tuommosia, esim mun mies vastaa kännyviesteihin yhellä sanalla jos vaan voi, myös kavereilleen (tyyliin; joo/selvä/ei)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä apelta meni vaan pasmat sekaisin, kun poikansa ei vastannutkaan vaan miniä :) ei kannata vetää herneitä nenuun.. ja jotku vaan on sit tuommosia, esim mun mies vastaa kännyviesteihin yhellä sanalla jos vaan voi, myös kavereilleen (tyyliin; joo/selvä/ei)
NO kyl mie oon muulloinkin vastannut sen puheluihin. Haluaa vaan osoittaa taas sen kuinka vähän minusta pitää.... |O No, sen on turha odottaa pääsyä tulevan vauvan ristiäisiin...
 
Riiu
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä apelta meni vaan pasmat sekaisin, kun poikansa ei vastannutkaan vaan miniä :) ei kannata vetää herneitä nenuun.. ja jotku vaan on sit tuommosia, esim mun mies vastaa kännyviesteihin yhellä sanalla jos vaan voi, myös kavereilleen (tyyliin; joo/selvä/ei)
NO kyl mie oon muulloinkin vastannut sen puheluihin. Haluaa vaan osoittaa taas sen kuinka vähän minusta pitää.... |O No, sen on turha odottaa pääsyä tulevan vauvan ristiäisiin...
et oo tosissas...
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä apelta meni vaan pasmat sekaisin, kun poikansa ei vastannutkaan vaan miniä :) ei kannata vetää herneitä nenuun.. ja jotku vaan on sit tuommosia, esim mun mies vastaa kännyviesteihin yhellä sanalla jos vaan voi, myös kavereilleen (tyyliin; joo/selvä/ei)
NO kyl mie oon muulloinkin vastannut sen puheluihin. Haluaa vaan osoittaa taas sen kuinka vähän minusta pitää.... |O No, sen on turha odottaa pääsyä tulevan vauvan ristiäisiin...
Miks sä oon noin tyly sille??
 
Siksi kun ei osaa edes hyvän käytöksen alkeita ja näyttää noin avoimesti kuinka ei minua siedä. No jos minä itse järjestän juhlat, niin en minä kutsu sinne ketään tuollaista ihmistä!!! |O |O |O Jos ei minua siedä sen vertaa et voi kohteliaasti keskustella silloin harvoin kun joudumme toisillemme puhumaan, niin ei sitten kyllä siedä minun järjestämiäni juhlianikaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ylireagoit mun mielestä. Mun faija on just tuollanen ettei sano mitään hei heitä tms, ei se sillä mitään tarkota.
:LOL: mun isä on samanlainen.. joskus voi sulkee puhelimen ku just oon kysyys vaik et olisko siel kotona... piip piip... sit mä vaan soitan uudelleen ja sanon että mä nyt viel lopettanut :D
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Siksi kun ei osaa edes hyvän käytöksen alkeita ja näyttää noin avoimesti kuinka ei minua siedä. No jos minä itse järjestän juhlat, niin en minä kutsu sinne ketään tuollaista ihmistä!!! |O |O |O Jos ei minua siedä sen vertaa et voi kohteliaasti keskustella silloin harvoin kun joudumme toisillemme puhumaan, niin ei sitten kyllä siedä minun järjestämiäni juhlianikaan!
Taidat kyllä käydä nyt vähän ylikierroksilla..laitetaan se raskauden piikkiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä apelta meni vaan pasmat sekaisin, kun poikansa ei vastannutkaan vaan miniä :) ei kannata vetää herneitä nenuun.. ja jotku vaan on sit tuommosia, esim mun mies vastaa kännyviesteihin yhellä sanalla jos vaan voi, myös kavereilleen (tyyliin; joo/selvä/ei)
NO kyl mie oon muulloinkin vastannut sen puheluihin. Haluaa vaan osoittaa taas sen kuinka vähän minusta pitää.... |O No, sen on turha odottaa pääsyä tulevan vauvan ristiäisiin...
Huhhuh. Eikait nyt tartte alkaa ruveta lapsia sekoittaa aikuisten asioihin.. Noh, kukin näköjään tavallaan
:whistle:
 
elli
Ei kai se sillä pahempaa tarkoittanut, junttimaista käytöstä.
Mutta tyypillistä joillekkin miehille, harvemmin naisille! :)
Voi tietysti asiallisesti mainita apelle asiasta!
Tuskin on edes huomannut itse käytöksensä loukkaavuutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ylireagoit mun mielestä. Mun faija on just tuollanen ettei sano mitään hei heitä tms, ei se sillä mitään tarkota.
Mut ei se kellekkään muulle ole tollainen kuin mulle! Jos vaik ollaa viikonloppua viettämässä heillä niin voi olla et koko aikana ei sano mulle sanaakaan. Ei vaikka suoraan häneltä jotain asiaa kysyisin! Ja meidän likkaa ei ole suostunut ottamaan kuin kerran syliin, silloinkin vain sen takia kun oli anopin viiskymppiset ja piti esittää...

Ja yksi hyvä esimerkki oli kun viime talvena läksin viemään appivanhempia appiukon äidin 80-vuotis synttäreille. Se oli eka kerta kun näin kaukaisempia sukulaisia. Minut appiukko esitteli ainoastaan et olen miehen kaveri. Ei mitään puhettakaan tyttöystävästä tai avopuolisosta. Kuitenkin jo useampi vuosi yhdessä asuttu....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ylireagoit mun mielestä. Mun faija on just tuollanen ettei sano mitään hei heitä tms, ei se sillä mitään tarkota.
:LOL: mun isä on samanlainen.. joskus voi sulkee puhelimen ku just oon kysyys vaik et olisko siel kotona... piip piip... sit mä vaan soitan uudelleen ja sanon että mä nyt viel lopettanut :D
Sama hommeli mun faijan kans. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huh,enpä ihmettele enää tuota sun profiiliakaan...mitäs ukkos tuumii ko määräät ketä tulee lapsen juhliin..??
No mun mies on monta kertaa menettänyt myös hermonsa sen suhteen miten hänen isä minua kohtelee. Ne juhlat on meidän koko perheen, ei pelkästään lapsen. Meidät myös vihitään siellä ja isomman lapsen taival isosiskona siunataan....
 

Yhteistyössä