Apteekin oma raskaustesti

ihmetyttää
Tänä aamuna tehty samainentesti ja todella todella vaalea viiva tuli testiikkunaan, eli ensin katoin että ei ole viivaa, mutta sitten kun katsoin tarkemmin niin todella vaalea viiva siinä näkyy. Voikohan siihen luottaa, täytyy varmaan tehdä uusi muutaman päivän päästä.
Onko muilla ollut samanlaisia viivoja,ja olette saaneet positiivisen tuloksen?
 
Vain testiajan sisällä tulleet merkit ovat merkityksellisiä, ei noin pitkän ajan jälkeen enää. :(

Testaapa vaikka viikon kuluttua uudelleen, vaikka tiedän kyllä ettei millän jaksaisi odottaa. Sitten näyttää jo varmemmin. ;)
 
ennetin
minä testasin esikoisesta just kyseisellä testillä ja tuli just tosi haalea viiva ja sekin vahvistui pikkuhiljaa myöhemmin, mut siis raskaana olin =) ja tein sen testin heti samana päivänä ku menkat olis pitäny alkaa.
 
Ja minä tein eilen Aconilla keskellä päivää selvän plussan ja tänään Apteekin omalla puhtaan negan. Esikoisesta en saanut ikinä plussaa Apteekin testillä ja sekös sai olon epävarmaksi. Vasta 5 päivää myöhässä sain jollain Clearbluella tms. haalean plussan. En tiedä, miten se on niin huono ottamaan hormonit pissasta se Apteekin testi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:55 alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:46 vieras kirjoitti:
Yhtään haamua en ole saanut sillä testillä vain plussia :) Apteekissa väittivät että jos viiva näkyy niin se on plussa!
Vaikka tulisi testiajan jälkeen? :\|

Apteekin oma testi-pakkauksessa lukee että 10 minuutin jälkeen eli testiajan jälkeen ilmestynyt viiva ei tarkoita positiivista. Roskishaamu ei siis välttämättä ole positiivinen. Mä tein ensin kyseisellä testillä negan ja parin päivän päästä siitä haamun joka pikkuhiljaa tummeni mutta aika vaisu viiva kuitenkin. Itselläkin oli vähän epävarma olo. Tein sitten taas parin päivän päästä uuden testin ja oli jo paljon selkeämpi positiivinen. Että malttia vaan sinnekin. Ehkäpä se siitä varmistuu vielä!
 

Yhteistyössä