Apua! 4 v ei suostu syömään juuri mitään uhmatarkoituksessa..

788
..selvästi osoittaa minulle mieltään. Pk.ssa syö suht hyvin kotona päivällistä ei millään:ei suostu istumaan pöydässä hetkeäkään paikallaa,sanoo yöks joka ruoasta. Selvästi osoittaa minulle mieltään.

Olen pehmeästi kaikkeni yrittänyt tässä viikon verran,mutta nyt päätin,että jos ei syö päivällistä ruoka pois pöydästä ja mitään ei tule ennen iltapalaa.
MUTTA jos ei syö iltapalallakaan?

Miten teillä muilla jotka olette kertoneet tästä menettelystä kauanko on syömättä olleet?

Juo kyllä, ei nestehukkaan kuole,mutta harmitta kun on kasvanut hurjaa vauhtia viime aikoina pituutta,mutta paino ei ole noussut ja ruokahalut olleet jo pari vko muutenkin huonot ja nyt vko.n verran tätä rasittavaa temppuilua ruokailujen kanssa.

Jotenkin mulla alkaa hermot kiristyä kun katselee sitä puljaamista. :kieh: :'(
 
Meillä pojalla on kausia, kun ei syö juuri mitään ja taas kausia, kun mietin, onko hänen vatsansa pohjaton..
Yksi sääntö meillä selkeä, jos ruokapöydässä ei osata olla, yksi varoitus ja sitten poistan pöydästä. Kyllä ne syö, kun nälkä on ja ennen pitkää se taatusti on! Tärkeää pysyä lujana eikä ainakaan heltyä mihinkään välipaloihin..
 
Olen ihan samaa mieltä ja todennut sen omankin lapsen kohdalla, että ei se nälkään kuole jos hetken aikaa on vähemmällä ruoalla. Ja syö kyllä sitten kun nälkä on. Minä neuvon vain että pysy rauhallisena ja jos ei ruoka maistu eikä pöydässä pysy niin vie lautanen pois. Jos seuraavaan ruokaan on pitkä ja alkaa hetken päästä lautasen pois viemisestä kitiseen nälkäänsä niin olen hakenut lautasen jääkaapista ja lämmittänyt sen saman annoksen uudelleen joka äsken ei maistunut. Ja yleensä on toisella kertaa maistunutkin... Mutta jos vielä tässäkin vaiheessa temppuilee niin sitten saa odottaa seuraavaan yhteiseen ruokailuun asti.
 

Yhteistyössä