Apua, aikuinen poikani ei suostu millään muuttamaan pois minun ja äitinsä luota !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten minä saisin aikuisen poikani lähtemään kotoa pois ? Emme vaimoni kanssa saa häntä mitenkään lähtemään, vaikka olemme tehneet hänelle selväksi että hänen tulee muuttaa pois heti täytettyään 18. Olemme kasvattaneet hänet pienestä pitäen että hän hankkisi töitä ja pärjäisi omillaan, ja sanoimme että hänen tulee muuttaa täysi ikäistyttyään pois kotoa. Hän käy kyllä töissä muttei silti suostu muuttamaan, miten saamme hänet pois ?
 
vierailija
Ihme vinkumista taas kerran.
Työpäivän aikana nostat poitsun kamat pihalle ja sarjoitat lukot uusiksi.
ei kai tuollaisen homman tekemiseen mitään beuvoja tarvita.
Jos vekara on väkivaltainen ja isokokoinen, tilaa saksasta kyynelkaasua ja suihkuta silmiin. Sen jälkeen voit rauhassa potkia siitä paskat pihalle ja hommata lähestymiskiellon.
So simple ;-)
 
Miten minä saisin aikuisen poikani lähtemään kotoa pois ? Emme vaimoni kanssa saa häntä mitenkään lähtemään, vaikka olemme tehneet hänelle selväksi että hänen tulee muuttaa pois heti täytettyään 18. Olemme kasvattaneet hänet pienestä pitäen että hän hankkisi töitä ja pärjäisi omillaan, ja sanoimme että hänen tulee muuttaa täysi ikäistyttyään pois kotoa. Hän käy kyllä töissä muttei silti suostu muuttamaan, miten saamme hänet pois ?
Vaihda lukot oveen?
 
vierailija
Jes, oma apu paras apu :)
Voithan tehdä sen myös iisimmällä tavalla.
Sarjoita lukot, äläkä anna pojallesi avaimia.
Avusta häntä vuokrakämpän saamisessa sovelias aika ja kerro hänelle, että jos asuntoa ei ala pikapuoliin löytymään, oven avauskerrat harvenevat kerta kerralta ja öiden viettäminen kavereiden nurkissa tulee lisääntymänä ja kesäksi olet jo suunnitellut hänelle telttamajoitusta pihalle.
Ellei se tyyppi ole aivan kädetön (tuskin kun kerran työssäkin käy), ottaa itseään niskasta kiinni ja hommaa oman kämpän.
 
vierailija
Jes, oma apu paras apu :)
Voithan tehdä sen myös iisimmällä tavalla.
Sarjoita lukot, äläkä anna pojallesi avaimia.
Avusta häntä vuokrakämpän saamisessa sovelias aika ja kerro hänelle, että jos asuntoa ei ala pikapuoliin löytymään, oven avauskerrat harvenevat kerta kerralta ja öiden viettäminen kavereiden nurkissa tulee lisääntymänä ja kesäksi olet jo suunnitellut hänelle telttamajoitusta pihalle.
Ellei se tyyppi ole aivan kädetön (tuskin kun kerran työssäkin käy), ottaa itseään niskasta kiinni ja hommaa oman kämpän.
Olen kyllä jo patistabut häntä hankkimaan oman kämpän jo joitain kuukausia (ennen kun hän täytti 18 otimme jo asian puheeksi) mutta eipä hän ole tehnyt elettäkään sellaisen hommaamiseksi. Väittää ettei muka vain saa mutta ihan hyvin hän sen saisi, hänhän käy töissä ja hänen palkalla saisi ihan hyvin oman asunnon. Alkaa turhauttaa kun ei sana tehoa ...
 
vierailija
Miten minä saisin aikuisen poikani lähtemään kotoa pois ? Emme vaimoni kanssa saa häntä mitenkään lähtemään, vaikka olemme tehneet hänelle selväksi että hänen tulee muuttaa pois heti täytettyään 18. Olemme kasvattaneet hänet pienestä pitäen että hän hankkisi töitä ja pärjäisi omillaan, ja sanoimme että hänen tulee muuttaa täysi ikäistyttyään pois kotoa. Hän käy kyllä töissä muttei silti suostu muuttamaan, miten saamme hänet pois ?
Surullista luettavaa.:(:cry::(:cry::(:cry:
 
vierailija
Mitä helvettiä? Anna pojan olla kotona. Muuttakoon pois sitten kun oikeasti haluaa. Itse muutin kotoa vasta 31-vuotiaana
Minä olwn kasvattanut hänet pärjäämään omillaan ja tehnyt hänelle erittäin selväksi, että täysi ikäistyttyään on aika etsiä oma koti. Enkä todella halua paapoa häntä, aikuista miestä enää kauempaa ! Etenkin kun hän pärjäisi omillaan jo nyt ihan hyvin !
 
Teidän pitää tietenkin yrittää etsiä pojalle hellu. Muuttaa sitten aikanaan pois kotoa, kuhan löytää kumppanin itselleen. Ei parisuhteessa oleva henkilö jaksa kauaa olla vanhempiensa nurkissa pyörimässä
 
vierailija
Olen kyllä jo patistabut häntä hankkimaan oman kämpän jo joitain kuukausia (ennen kun hän täytti 18 otimme jo asian puheeksi) mutta eipä hän ole tehnyt elettäkään sellaisen hommaamiseksi. Väittää ettei muka vain saa mutta ihan hyvin hän sen saisi, hänhän käy töissä ja hänen palkalla saisi ihan hyvin oman asunnon. Alkaa turhauttaa kun ei sana tehoa ...
Eiku oikeesti, hanki itsellesi asuntovaunu ja parkkeeraa se sinne, missä ei muita ihmisiä ole. Vaimo tulee perässä jos haluaa. Ihan turhaan puhut me- muodossa.:mad:
 
vierailija
Teidän pitää tietenkin yrittää etsiä pojalle hellu. Muuttaa sitten aikanaan pois kotoa, kuhan löytää kumppanin itselleen. Ei parisuhteessa oleva henkilö jaksa kauaa olla vanhempiensa nurkissa pyörimässä
Siitä on maailmalla paljon esimerkkejä, kun miniää etsitään eikä se aina ole hyvä vaihtoehto - on ne myötäjäisperinteet olemassa muualla, ihan tavallisia yhä.
 
vierailija
Emme vaimoni kanssa saa häntä mitenkään lähtemään, vaikka olemme tehneet hänelle selväksi että hänen tulee muuttaa pois heti täytettyään 18. Olemme kasvattaneet hänet pienestä pitäen että hän hankkisi töitä ja pärjäisi omillaan, ja sanoimme että hänen tulee muuttaa täysi ikäistyttyään pois kotoa. Hän käy kyllä töissä muttei silti suostu muuttamaan, miten saamme hänet pois ?
Tehkää syytinkisopimus, et huolehtii sinusta loppuiän?
Tässä sulle niitä SIIRRETTÄVIÄ asuntoja. Jospa hankkisit sellaisen. Onko ajokortti?
 

Yhteistyössä