APUA!Cerazette-pillerit ja sivuvaikutukset, onko kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Syön siis cerazette-pillereitä ja aiemmin ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt toisen lapsen jälkeen kun aloitin cerazettet.Menkat kestää pari vkoa,ensin normaali menkat ja sitten pari päivää väliä ja alkaa uudestaan:(Onko muille käynyt näin?Ajattelin, että kyllä ne tasoittuu, mut ku sama jatkuu kierto kierron jälkeen...arghh!Mikä neuvoksi?Olisko viisain lopettaa nuo ja vaihtaa muuhun tai kierukkaan?Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syön siis cerazette-pillereitä ja aiemmin ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt toisen lapsen jälkeen kun aloitin cerazettet.Menkat kestää pari vkoa,ensin normaali menkat ja sitten pari päivää väliä ja alkaa uudestaan:(Onko muille käynyt näin?Ajattelin, että kyllä ne tasoittuu, mut ku sama jatkuu kierto kierron jälkeen...arghh!Mikä neuvoksi?Olisko viisain lopettaa nuo ja vaihtaa muuhun tai kierukkaan?Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
Mulla oli ihan samaa! Tuntu että elämä on yhtä vuotoa. Ei tasoittunut kuukausien käytön myötä,sama jatkui joten lopetin niiden käytön kokonaan.
 
Minä vvan
Mahtaako noi Cerazetet toimia kellään?

Mulla oli kans ihan jatkuvaa vuotoa koko sen puolenvuotta, mitä niitä söin! Vaihdoin Yasminelleen, ja vuodot tasoittu heti normaaliks.
En ikinä enää Cerazette-pillereitä huoli!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vvan:
Mahtaako noi Cerazetet toimia kellään?

Mulla oli kans ihan jatkuvaa vuotoa koko sen puolenvuotta, mitä niitä söin! Vaihdoin Yasminelleen, ja vuodot tasoittu heti normaaliks.
En ikinä enää Cerazette-pillereitä huoli!!
Varmaan vois toimia nuorilla naisilla mitkä ei ole vielä synnyttänyt, ehkä aknelääkityksenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vvan:
Mahtaako noi Cerazetet toimia kellään?

Mulla oli kans ihan jatkuvaa vuotoa koko sen puolenvuotta, mitä niitä söin! Vaihdoin Yasminelleen, ja vuodot tasoittu heti normaaliks.
En ikinä enää Cerazette-pillereitä huoli!!
No siis minähän en isommin valita kun vuoto on tosiaan sen 2-3 kertaa VUODESSA..
:whistle:
 
.
Kolmen lapsen synnytyksen jälkeen aloitin cerazetet ja ekat 3kk oli tuhruilua,mut sen jälkeen menkat tuleet pari kertaa vuodessa,2 päivää kerrallaan ja hyvin niukkoina.Näin mennyt jo kolmisen vuotta ja olen tyytyväinen :)
 
näin minulla
yasmine pillereiden jälkeen olen cerazet pillereihin enemmän kuin tyytyväinen. Aloitin pillerit puolivuotta sitten eikä ole sen jälkeen ollut minkäänlaista vuotoa! Migreenikin pysyy poissa(yasminen aikana tosi pahoja kohtauksia). Ja siis en ole enää niin kauhean nuori ja synnyttänytkin olen 4 kertaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vvan:
Mahtaako noi Cerazetet toimia kellään?

Mulla oli kans ihan jatkuvaa vuotoa koko sen puolenvuotta, mitä niitä söin! Vaihdoin Yasminelleen, ja vuodot tasoittu heti normaaliks.
En ikinä enää Cerazette-pillereitä huoli!!
Varmaan vois toimia nuorilla naisilla mitkä ei ole vielä synnyttänyt, ehkä aknelääkityksenä.
Mulla on toiminu kahden synnytyksen jälkeen erinomaisen hyvin, vaikken enää ihan nuori ookaan B)
Ei juuri mtn vuotoja, kerran kuussa 1-2 "pikkuhousunsuojapäivää".
Pelkkää hyvää sanottavaa, kun vaan muistais ottaa ajallaan ;) siks vaihdankin kohta hormonikierukkaan!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja näin minulla:
yasmine pillereiden jälkeen olen cerazet pillereihin enemmän kuin tyytyväinen. Aloitin pillerit puolivuotta sitten eikä ole sen jälkeen ollut minkäänlaista vuotoa! Migreenikin pysyy poissa(yasminen aikana tosi pahoja kohtauksia). Ja siis en ole enää niin kauhean nuori ja synnyttänytkin olen 4 kertaa :)
Toi muuten on yksi hyvä pointti,muiden pillerien aikaan oli usein aivan järkyttäviä migreenikohtauksia joihin sain lääkkeet,mut cerazetteja syödessäni ei koko kolmeen vuoteen ole migreeniä ollut :)
 
narsku
täällä ei toimi!

Ekat kolme kuukautta oli vuodottomia, eli juuri sen ajan, kun imetin. Sen jälkeen on vuotanut melkein kokoajan! kolme viikkoa vuotoa, pari päivää ilman vuotoja, jonka jälkeen taas vähintään kolme viikkoa vuotoa! argh.
Pitäisi varata aika omalääkärille ehkäisynvaihtoon...
 
vauvakuumeessa 42v.
Haaveissamme vielä toinen lapsi vaikka ikäni puolesta aika kortilla.Cerazetteja syöny 3kk ja menkkoja ei ole tullut ollenkaan,ei tiputteluvuotoakaan. Siis kuinka nopsaan pillereiden käytön jälkeen on teillä alkaneet menkat? Ja olete tulleet uudelleen raskaaksi? Vauva tulee jos on tullakseen.
 
"Tsirppu"
oon syönny puolisen vuotta.. sillon kerran taisi tulla menkat, jonka jälkeen ei olleska.. nyt sit menkat alkannu yhtäkkii ja jatkunnu tyyliin viikko, pari pvää väliä ja taas viikko...
 

Yhteistyössä