APUA, IHANA! Pakko saada tää!

  • Viestiketjun aloittaja ihkuu
  • Ensimmäinen viesti
älä sano njet njet
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Ja toisekseen, jos olisin kokoa 42, en käyttäisi tommosta paitaa mikä paljastaa jokaikisen masumakkaran :s
No todellakin, kuka helevetti haluaa pitää tollasta, missä jokaikinen läskiamkkara varmasti näkyy? Siis luulisin nimittäin kuvastakin jo päätellen, että koko 42 on aika lihavalle emakolle tarkoitettu.

 
vieras
toihan on oikeesti tosi loistava semmoselle joka harrastaa kyseistä aikakautta. ja semmonen on mitä luultavimmin siinä kunnossa ettei läskimakkaroita näy.

rouvat ei paljoa taida olla kiinnostuneita ympäröivästä maailmasta ja historiasta, otaksun?
 
aevan
Itsehän en ole rouva, vuan herra. Ja kyllä noita vuosikymmeniä on nähty. Ja tuon kuvan henkilö näyttäisi olevan varsin punkeassa kunnossa. Ja itseasiassa, tunne myös ko. vuosikymmenen naispuolisia "harrastajia", burlesque-esiintyjiä, sekä muuten vain tuohon aikakauteen virittyneitä nuoria naisia. Mukaviahan he ovat, mutta kovin harvoilla tuntuu olevan se aikakaudenmukainen vartalo. Eli maha on kuin omena, vaikka pitäisi olla tiimalasi.

Ei turha selostaa, etteikö rouvat tiedä histooriasta, kun olen siis herrahenkilö, sekä ympäröivästä maailmasta ja historiastakin kiinnostunut. Avaa sinäkin vieras silmäsi, ei ne fiftiestytöt mitään hoikkavyötäröisiä nykyään aina ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aevan:
Itsehän en ole rouva, vuan herra. Ja kyllä noita vuosikymmeniä on nähty. Ja tuon kuvan henkilö näyttäisi olevan varsin punkeassa kunnossa. Ja itseasiassa, tunne myös ko. vuosikymmenen naispuolisia "harrastajia", burlesque-esiintyjiä, sekä muuten vain tuohon aikakauteen virittyneitä nuoria naisia. Mukaviahan he ovat, mutta kovin harvoilla tuntuu olevan se aikakaudenmukainen vartalo. Eli maha on kuin omena, vaikka pitäisi olla tiimalasi.

Ei turha selostaa, etteikö rouvat tiedä histooriasta, kun olen siis herrahenkilö, sekä ympäröivästä maailmasta ja historiastakin kiinnostunut. Avaa sinäkin vieras silmäsi, ei ne fiftiestytöt mitään hoikkavyötäröisiä nykyään aina ole.
herraksi en usko pätkääkään. ja kyllä ne mun tuntemat fiftariharrastajat on timmissä kunnossa. sä taidat liikkua vähän plösömmässä seurassa siis.

ja se historiaosuus tuossa vastauksessani liittyi nimenomaan tuohon vaatteeseen, ei vartalonmuotoon. tässähän kauhisteltiin tuota vaatekappaletta. mutta jos osaa lukea vaan ei ymmärtää niin sillehän mä en voi mitään. kirjoitustaitokin näyttäisi olevan hakusessa...

 
Nelli
Hoho, miten yhdestä vaatekappaleesta käydään näin kiihkeetä keskustelua :D
Eiköhän vaatekappale löydä rakastavan kodin, jos on löytääkseen, vaikka täällä kovasti kauhistellaankin C:
 

Yhteistyössä