APUA!! Kokkia kuuluvilla?? Silmät ei kovetu...!!!

AAAPUUUUAAA!!! |O |O |O


Osaako joku neuvoa??
Olen tekemässä halloweenjuhliin silmämunia ja ne eivät kovetu. Käytin block-suklaan kyljessä olevaa valkosuklaatryffelipallo-ohjetta, jossa piti kiehauttaa kermaa ja tomusokeria ja lisätä suklaa. Seoksen piti kovettua viileässä niin, että siitä voisi tehdä lusikalla tai palloraudalla palloja, MUTTA SE EI KOVETTUNUTKAAN :headwall: :headwall: :headwall:

Osaako kukaan antaa vinkkiä? Mitä siihen pitää lisätä, että se kovettuisi? Ajattelin, että jos sulattaisin sekaan vielä yhden suklaalevyn... :/ :flower:
 
vieras
Jos sulla sitä suklaata on vielä, niin jospa lisäisi sitä ja takaisin kylmään. Ihan hauska idea, toivottavasti saat toimimaan. Miten ajattelit tehdä sen "iiriksen"?
 
mä lisäsin jo tomusokeria, ei auttanut :/ Siksi ajattelin seuravaaksi kipaista ostamaan lisää suklaata ja kokeilla sillä. Sitä kookosrasvaakin mietin, mutta en oikein tiedä, pelkään, että koko homma menee pieleen.

Nyt mä vaan lisään ja lisään kaikkea ja jos se lopulta kovettuu, niin niitä silmiä tulee kymmenittäin... :D

Joo ja jos niin pitkälle pääsen, niin ajattelin tehdä pupillit lakusta ja iirikset ruskeasta suklaasta tai jostain vihreistä kuulista tms.
 

Yhteistyössä